elli5 (elli)

81, peruskäyttäjä

Liittynyt 09.01.2017, nähty viimeksi 2 päivää sitten

Viimeisimmät kunniamaininnat (yhteensä 8 kpl)

  • Parhaimmat tagiehdotukset keskiviikkona 05.07.2017
  • Parhaimmat tagiehdotukset tiistaina 23.05.2017
  • Tehokkain repost-eliminaattori keskiviikkona 22.02.2017
  • Eniten annettuja arvosteluja keskiviikkona 22.02.2017
  • Parhaimmat tagiehdotukset keskiviikkona 22.02.2017

RSS » Näytä kaikki...

463260 - 19.10.2017 02:04
minkä vitun takia en ollut listallasi??? vaadin selityksiä
462948 - 17.10.2017 01:44
@Retardi-alkkis sanoi:
ellis?


no ei
462948 - 16.10.2017 20:14
voin kyllä tunnustaa alkuperäisen nimimerkkini tämän takana, jos joku sen oikein arvaa
461804 - 16.10.2017 00:32
btw, kukaan ole vieläkään arvannu oikein
461252 - 15.10.2017 01:30
@Vumpalouska sanoi:
Alkuvuodesta 2015 :D

Tulin torgut9:n tilalle kun se rippasi, mutta oon pitänyt moderaattoristatuksen piilossa koska en ole halunnut leveillä sillä vaan olla osa yhteisöä kuten muutkin :3


niin eli olet bannannut kaikki jotka osoittivat typeryytesi
461258 - 15.10.2017 00:49
EN OLLU minä
461240 - 15.10.2017 00:46
@ulostin sanoi:
Miks?


koska niin god-tier materiaalia koottuna sinne

todella monia argumenttiketjuja / tietokoosteita jne
461240 - 15.10.2017 00:29
otin copy-pastena kaikki kommenttini nappulasta talteen koneelle

se on nyt 10minuuttia siirtänyt sitä kamaa leikepöydältä tiedostoon, oliskohan sitä joku 1000 sivua?
461252 - 15.10.2017 00:27
ja miten helvetissä tuolla voi tehdä mitään?
461250 - 15.10.2017 00:27
annat mulle 9000v bannit sitten kun tänne ei voi enää kirjoittaa
461240 - 15.10.2017 00:25
@alchemilla1 sanoi:
Mulle se on yks ja sama. Lähinnä mietin ideaa :D


voiskohan täältä saada vielä ikibannit?

olis hienoa saada vaikka 100v bannit viimeisenä käyttäjänä, ja olla viimeinen bannattu tyyppi koko mestassa
461240 - 15.10.2017 00:18
@alchemilla1 sanoi:
Höpö höpö! Mikä järki enää kieltää :D


jos joku arvaa oikein, totta vitussa myönnän kaiken
461240 - 15.10.2017 00:13
@alchemilla1 sanoi:
Mikä järki/idea on tuplatunnuksilla? En tajuu.


eihän minulla tietenkään mitään tuplatunnuksia ole, ei tietenkään

kunhan osoitin vaan muita tuplia joita ei ole huomattu
461240 - 15.10.2017 00:04
461240 - 15.10.2017 00:02
https://naurunappula.com/1327663/kjeh-kjeh-tiittilintuki-o-kanniss-xdxdddd

jos teillä älyä riittää, löydätte tuosta mediasta yhden tuplatunnuksen
1409922 - 04.10.2017 01:45
en ymmärrä, siksi miinustan
1409924 - 04.10.2017 01:43
@Apache_Doctor sanoi:
Vittuaco sillä väliä jos kerran siitä saa rahnoota?


tappaisitko pikkulapsia jos siitä saisi rahaa?
1409940 - 04.10.2017 01:42
@Apinaface sanoi:
>black stepdad


viikon päästä lähteny
1408790 - 02.10.2017 23:28
@Tyhma-Antero sanoi:
Löysin susta kuvan jossa kirjoitat vuodatustasi.


eiköhän sen kaikki ole jo huomanneet, että älysi on niin matalaa tasoa, ettet kykene loogiseen ajatteluun - etkä tuota parempiin argumentteihin
1408338 - 02.10.2017 23:25
@Vumpalouska sanoi:
No kun ei tyhmään päähän mene moneen kertaan antamani perustelut, niin ei mene :DDD

Luovutan suhteesi, koska en pidä sinua tai harhaisia, sekavia tekstiseiniäsi vastaamisen arvoisina :-)

PS.
Et sä mitään filosofiasta tiedä :DDD


et ole kertonut kertaakaan syytä sille, miksi en saisi tulla sinua kiduttamaan

yrität vedota siihen, että et muka "halua" että tulen sinua kiduttamaan - mutta ainoa arvo tällä väitteellä on filosofisesti vain ja ainoastaan siinä tapauksessa, että todellisuudessa pidät yksilön itsemääräämisoikeutta objektiivisena moraalisena ohjeena - ja täten tekopyhyytesi on paljastettu

esität ylä-asteelaisen pikkujonnen tavoin TEORIASSA uskovasi moraalin subjektiivisuuteen - mutta et suostu käyttäytymään sen mukaisesti, vaan todellisuudessa pidät objektiivisena faktana sitä, että sinä saat määrätä omasta elämästäsi ennemmin kuin minä. et eroa mitenkään niistä pseudointellektuellia esittävistä kaiken epäilijöistä, jotka inisevät epäilevänsä jokaista asiaa, mutta silti kävelevät kadulla luottaen täysin jokaiseen katukiveen.

höpinäsi moraalin subjektiivisuudesta ovat täyttä psykoottista valhetta, johon et itsekään suostu uskomaan. pragmaattinen totuustesti paljastaa, että valehtelet korkeintaan itsellesi noiden lapsellisten moraalihöpinöidesi kanssa.

olet servannut itse itsesi, ja omat junttimaiset moraalikuvitelmasi
1408338 - 02.10.2017 23:00
@Vumpalouska sanoi:

No tätähän me emme voi varmasti tietää, eikä kärsimys tai sen puute edes ole mielestäni arvoista korkein. Tärkeämpää on toimiva yhteiskunta, jossa sekä yksilönvapaudet että turvallisuus ovat tasapainossa. Tämä on minun subjektiivinen moraalijärjestelmäni, ja perustan kaikki väitteeni sille. Jos et pidä sitä hyväksyttävänä, sinun subjektiivinen moraalijärjestelmäsi on ristiriidassa omani kanssa. Onko sinulla toimivia ehdotuksia niiden yhteensovittamiseksi?


ja miten tämä perustelee mitenkään sen, että en saisi tulla sinua kiduttamaan?

<Ei, kuten sanoin, mun jutuissa ei ole mitään filosofista. Sanon asiat vain niin kuin ne ovat.

olet juuttunut perinteiselle juntin tasolle "filosofiassa". luulet että kriittisyys on kaiken alku ja loppu pseudointellektuellin esittämisessä, mutta et tosiaan ole opiskellut edes filosofiaa sen vertaa, että tietäisit, että jutuillesi on naurettu sillä puolella jo vuosisatoja.

<Kaikki moraalijärjestelmät joita on koskaan ollut, ovat viime kädessä pelkistettävissä siten, että jokin asia on "oikein" tai "vääirin" koska joku tai jokin sanoo niin, olkoon sitten kyseessä pyhä kirja, leikin tai pelin säännöt, laki tai jokin muu auktoriteetti, jonka oikeutuksen tunnustaa tietyssä viiteryhmässä joukko ihmisiä, joilla on kyky organisoitua ja ylläpitää moraalijärjestelmäänsä.

kysyinkö minä sinun redusointejasi eri moraalijärjestelmien yhteisistä ominaisuuksista? no en kysynyt.

minä kysyin syytä siihen, miksi en saisi tulla sinua kiduttamaan. et sellaista osaa antaa, koska olet täysi sivistymätön tolvana.

<Tietenkään ei yllätä, että kaikki vähänkin monimutkaisempi, ei-mustavalkoinen metaetiikka menee niin pahasti yli sun ymmärryksen, että se on mielestäsi "inteernet-föörymeiden hvilsoohviaa".

metaetiikka :D ei jumalauta

ensin kerrot että jutuissasi ei ole mitään filosofista, ja sitten jo kuvittelet että harhojesi taustalle metaetiikka tarjoamalla luulet jonkun vakuuttuvan siitä, että olisit mitään muuta kuin pari juttua baarin nurkassa kuullut amis :D

<Ei sua oikeastaan tästä voi syyttää, koska olet yksinkertaisesti tyhmä etkä siksi mahda tälle mitään. Mutta luovuta suosiolla ja jätä yhteiskunnan pyörittäminen ihmisille, jotka ovat sinua parempia siinä :-)

sieltä sellainen paska-ajattelija :D

mikset kykene kertomaan yhtä ainutta syytä sille, etten saa tulla sinua kiduttamaan? mikä on se syy? miten kuvittelet näillä pikkulapsen tasoisilla ajatuksillasi minkäänlaista menestyvää yhteiskuntaa pyörittäväsi, kun et osaa kertoa edes yksittäiselle kiellolle syytä, monimutkaisen kokonaisuuden ymmärtämisestä puhumattakaan?

sinä olet aivan lapsellisella tasolla filosofisessa ajattelussasi. seuraavaksi varmaan kerrot epäileväsi kaikkea, muttet suostu hyppäämään parvekkeelta, vaan menet hissillä?

tässä nyt reippaasti sinua enemmän etiikkaan, moraaliteorioihin ja filosofiaan tutustuneena voin sinulle kertoa, että sinä elät filosofisessa lastenkamarissa. ajattelusi on kirjaimellisesti ala-astelaisen tasoa.

et kykene kertomaan syitä sille, että en saa tulla sinua kiduttamaan, et vaikka kuinka niitä pyydän.

KERRO SE SYY? MIKÄ SE ON? MIKSI ET OSAA SITÄ KERTOA VAIKKA KUINKA SITÄ LYPSÄN?
459006 - 02.10.2017 13:12
jaa onko tietoja ampujasta? yle ei kerro mitään, ja jos olisi uusnatsi, se olisi jokaisen mädätysmedian ykkösotsikko elefantin kokoisin kirjaimin
1409538 - 01.10.2017 23:59
hohhoijaa, pimeä aine ja energia on pelkkiä korjaustermejä joilla väärin laskelmiksi redusoituja havaintoja & teorioita maailmankaikkeudesta on korjailtu

voi hyvin olla, että teoria on pielessä tai havainnot on pielessä, ja mitään pimeää ainetta / energiaa ei vain ole, eikä tarvita edes teorian tasolla

laadukkaammat mittaukset / havainnot maailmankaikkeuden tähdistä jne saattavat hyvinkin nostaa arvioitua maailmankaikkeuden massaa, jonka jälkeen minkäänlaisia teoreettisia pimeitä aineita ei enää tarvita
1409622 - 01.10.2017 23:55
raudoituksia sidottu aika tavalla toisiinsa, että jos menee tuosta läpi niin todennäköisesti saa jostain kiinni

ei tuo mikään kaikkein pahin darwin-palkinnon arvoinen suoritus ole, kyllä tuo voi toimiakin ilman tekijän kuolemaa
1397890 - 01.10.2017 23:51
@Tyhma-Antero sanoi:
LOL


kyllä minä tiedän että tarkoitit lentävillä kissoilla tarkoitit sitä että toiset rodut ovat toisia huonompia
1407446 - 01.10.2017 23:50
@Jimbo sanoi:
Näppärästi vaihdoit terrorismin sotimiseen tässä vaiheessa.


täytyy kyllä miettiä, että osaatkohan lukea?

"yritä toki löytää raamatusta perusteet uskottomien tappamiselle & terrorismille "

mitenköhän tuo ei liity muka tähän:

"koraanista kuka tahansa löytää kymmeniä suoria & avoimia käskyjä lähteä sotimaan jumalan asian puolesta. raamatusta ei vastaavia löydy. "

väitätkö että terrorismi muka EI OLE jumalan asian puolesta sotimista? mitä ihmeen kieltä oikein puhut? keksitkö omia merkityksiä termeille luodaksesi wittgensteinin hengessä jotain pseudoälyllistä savuverhoa tietämättömyytesi peittääksesi?

"Raamattu on kuitenkin täynnä tarinoita siitä, kuinka Jumala käski hyökätä vääräuskoisten kansojen kimppuun, ottaa ehidät orjiksi ja vallata heidän maansa. Voin etsiä esimerkkejä, jos et ole Raamattuun tutustunut."

mitä sitten? koraani on tismalleen samanlaisia tarinoita täynnä, mutta en ole koskaan niitä yrittänyt käyttää koraania vastaan, koska historiallinen tarina on eri asia kuin paikan ja ajan suhteen avoin käsky tappaa ketä tahansa.

tämä on jälleen kerran paska yrityksesi luoda savuverhoa totuuden eteen.

"Taisi osua arkaan paikkaan, kun vastauksena on tuollainen henkilökohtainen hyökkäys."

abduktiivinen päättely parhaaseen mahdolliseen selitykseen. olet selvästikin lukutaidoton, olet suvakki-vajakki, ja lukutaidottomuus on ollut todennäköisesti erittäin merkittävänä tekijänä suvakkiutesi taustalla.

"En minä ole sitä terrorismiksi väittänytkään, vaan uskottomien tappamiseksi."

minä pyysinkin raamatusta sellaisia pätkiä, etkä kyennyt sellaisia toimittamaan. pitäisikö esittää yllättynyttä?

"Aika sairasta verrata sodanajan esim. karkureiden teloituksia siihen, että jokainen vääräuskoinen tapetaan rauhan aikana."

miten niin? mielestäsi ei siis ole sairasta teloittaa esimerkiksi kommunisteja siksi, että eivät suostu tappamaan kommunisteja? tai teloittaa arndt pekurinen siksi, että ei suostunut tappamaan ketään? kuinka sairas olet?

muslimit näkevät uskon jättävät tismalleen samaan tyyliin kuin sinä näet rintaman jättävät: he taistelevat toisia uskontoja vastaan, ja jokainen uskon jättävä on täysi luopio, rintamakarkuri.

----

miksi et kyennyt toimittamaan raamatusta ajallisesti & paikallisesti avoimia käskyjä tappaa kenet tahansa & valloittaa muiden alueet? johtuisikohan siitä, että sellaisia käskyjä ei raamatussa ole? olisikohan tämä myös syynä sille, että kristityt eivät olet historian saatossa harrastaneet uskonnollista terrorismia / valloitussotia lähellekään siinä määrin kuin muslimit ovat?

tässä nyt haisee pahasti se, että sinä, "Jimbo", et ole lukenut raamattua etkä koraania - etkä halua myöntää edes nokkasi eteen erikseen tuotuna, että koraanissa on sellaisia käskyjä, joita ei raamatusta löydy.

miksi et suostu myöntämään päivänselvää totuutta?
1408790 - 01.10.2017 23:40
@Vileniuzzz sanoi:
Vai onko yhtäkkiä joku uusi keskustelu syntyny jossai välissä kuinka suvakit suvaitsee nykyään rikollisia?


????

sehän se narratiivi on ollut kriminologiassa vaikka kuinka ja pitkään. et vissiin ole kuunnellut edes valtamediassa olleita asianajajia, jotka itkevät siitä että "rangaistus tekee toisenkin uhrin".

kukkahattutädit ovat kauan ennen mamujakin olleet hyysäämässä ihan kaikkia sossupummeista narkkareihin ja rikollisiin. olet tainnut elää jossain tynnyrissä jos et tätä ole huomannut. varsinkin uskovaiset ovat erikoistuneet kaiken maailman rikollisten hyysäilyyn, jopa useita murhia tehneitä kohtaan.

<Oon vähän skeptinen sen suhteen et olisit jotenki onnistunu väistämään tän slkeen kontekstin ku puhutaan rikoksista, Ruottista ja suvakeista samaan aikaan, vähän niinku voisin sanoa että pihalla on aika kostea ilma, sen voi ymmärtää että ulkona siis sataa vaikken koskaa olis sateesta puhunu, kato kaikkee ei tarvi aina sanoo suoraan tai suluissa niinku noi sun homottelut sun "tulkkauksessas"

no-go-zoneen on helposti useitakin syitä, laajalla alueella olevaan kosteaan ilmaan ei voi älyllisen rehellisyyden nimissä päätellä abduktiivisesti mitään muuta syytä kuin sään. ei ole erityisen todennäköistä, että joku olisi vaikkapa paloletkuilla käynyt kosteuttamassa ilmaa useiden neliökilometrien alueella.

sen sijaan huonoja asuinalueita, jonkin sortin no-go-zoneja on maailmassa muutenkin kuin vain islamin vaikutuksesta syntyneinä. voit katsoa tuubasta videoita brasilian faveloiden sotilas/poliisi-operaatioista, ja miettiä ovatko ne samantyyppisiä alueita. suomessakin pohjanmaa oli aikoinaan samantyyppinen no-go-zone virkavallalle, ja sinne sitten lähetettiin maan kovimpia kusipääpoliiseita laittamaan junkkareita kuriin.

se, että sinä oletat no-go-zonen olevan välittömästi välttämättä islamin aikaansaannosta, kertonee jotain joko sinun harhaisesta ajatusmaailmastasi, tai sitten islamista. en nyt tiedä kumman haluat mieluummin myöntää: olevasi harhainen, vai islamin olevan niin paha asia, että se voi ainoana mahdollisena olla syy ruotsin lähiöiden ongelmiin
1408790 - 01.10.2017 23:33
@Tyhma-Antero sanoi:
Älä inise.


aivan, sitten kun joku alentuu tasollesi leikkimään yhtä vitun tyhmää vajaaälyistä hevonpaskaa kuin sinä olet, alatkin syyttämään muita "ininästä". tajuatko kuinka naurettavaa on se, että teet itse asiaa, jota muiden tekemänä pidät "ininänä"

"
Pitäsikö minun uskioa että et enää oleta no go zonejen olevan islamistimamujen aikaansaannosta vai että et halua tällä kuvalla sitä implikoida?"

pitäisikö minun uskoa että et olet uusnatsi? minähän juuri sanoin, että missään ei sellaista ole mainittu, joten sellaista ei voi olettaa.

jos sinä väität, että et ole uusnatsi, en sitä sitten jatkossa usko. oletan sinusta vain sitten asioita ihan vaan omien harhojeni perusteella. kyllä minun harhani kertovat paremmin mitä sinä olet, kuin sinun omat todistuksesi.

pakko kyllä myöntää, että olet todella, todella sivistymätön & keskittymiskyvytön, vähä-älyinen ilmestys.
1408338 - 01.10.2017 23:30
@Vumpalouska sanoi:
Yrität nyt selvästi projisoida omia tuntemuksia itsestäsi minuun. Ei oikein toimi, koska pelkästään sun viestien lukeminen osoittaa, että älykkyysosamääräsi on kengännumeroasi alhaisempi. Et kerta kaikkiaan kykene keskustelemaan samalla tasolla kanssani. Raukka ;___;


tässä on kyllä täysin selvää, että olet kouluttamaton, sivistymätön juntti. olet intternet-föörymeiltä lukenut isoilta pojilta, että "yhyy moraali on subjektiivista", ja sitten siitä päätellyt että oletpas sinä nyt viisas hvilosoohvi
1408338 - 01.10.2017 23:29
@Vumpalouska sanoi:
No duh. Se, että moraalijärjestelmät ovat subjektiivisia, ei tarkoita sitä, ettei niitä olisi olemassa. Ne vain ovat subjektiivisia ja sopimuksenvaraisia. Tän pitäisi olla ihan päivänselvää, ja ihmiset, jotka eivät tätä yksinkertaista faktaa tajua vaan elävät psykooseissa, joiden mukaan on olemassa objektiivisia moraaleita - miten moinen olisi edes mahdollista? - eivät ansaitse mitään yhteiskunnallisen vaikuttamisen mahdollisuuksia. Tässä ei ole mitään syvällistä tai filosofista. Niin se vain on.

Suomen laki kieltää sen.


montako kertaa se pitää sanoa: minua ei kiinnosta paskan vertaa mitä joku laki sanoo, koska laki ei ole minkäänlainen peruste minkään toiminnan moraaliselle oikeutukselle

kuinka vitun vajaa älykääpiö oikein olet, kun et tätä tajua vaikka sitä sinun vajaaälyiseen kalloosi taotaan useita kertoja peräkkäin?

<Minä en halua tulla kidutetuksi

mitä sitten? onko tämä joku moraalinen peruste jollekin? ketä kiinnostaa mitä sinä ajattelet asiasta? miten sinun ajatuksesi perustelevat millään tasolla sen, onko sinun kiduttamisesi moraalisesti sallittua?

jos yrität jotain vitun utilitaristista paskaa vääntää tähän perusteluksi, voin todeta, että minä nautin kiduttamisestasi enemmän kuin sinä siitä kärsit, joten plussalle mennään.

eli joko myönnät, että saan tulla sinua kiduttamaan?

<Hyväksyt sen tai et, nämä ovat ainoat syyt. Jos ne eivät sinulle riitä, olet selvästi yhteiskunnalle vaarallinen yksilö, joka pitäisi yhteisen hyvän - ja yhteisen viihdykkeen - nimissä lukita mitä pikimmiten eläintarhaan, jossa sinua fiksummat ihmiset voisivat nauraa typeryydellesi :-)

miten helvetissä sinun "halusi" on syy yhtään millekään?

minkä takia sinun halusi muka riittää syyksi sille, että en saisi tulla sinua kiduttamaan? mistä ihmeestä niin päättelit?

taitaa nyt olla niin, että elättelet kahta ristiriitaista psykoosia samaan aikaan: kuvittelet, että moraalilla ei ole mitään muita kuin subjektiivisia perusteita - mutta samalla kuvittelet, että sinun halusi muka jotenkin riittää minkäänlaiseksi moraaliseksi perusteeksi olla tekemättä yhtään mitään

kuinka vitun tyhmä olet, kun et näe oman psykoottisen ajattelusi päivänselvää sisäistä ristiriitaisuutta?
1221878 - 01.10.2017 19:27
@3evill sanoi:
Minä tiedän myös.

Totuus on

että ei oo...

https://waroth.vuodatus.net/lue/2016/06/vain-varjoja


mitäköhän helvettiä tämä nyt on tarkoittavinaan?
458906 - 01.10.2017 19:26
@Norjalainen sanoi:
Tosin ei ole pelkästään tuon ikäisten ongelma. ROTK mikälie nykyään onkaan elli5 myös harrastaa sitä.
Ja käsittääkseni se on tuota vanhempi.


(1) en ole rotk

(2) missä olen jakanut jotain videolinkkejä kirjoittamatta itse mitään perusteita?

(3) olen kyllä reippaasti tuota vanhempi
1408338 - 01.10.2017 19:25
@Vumpalouska sanoi:

Pyrkisin hyödyntämään käytössäni olevia yhteiskunnallisen vaikuttamisen keinoja saadakseni aikaan enemmän mieleeni olevan muutoksen, tietenkin :-)

(Verbaalisen lahjakkuuteni ja korkean älykkyyteni ansiosta olen tässä melko hyvä, vaikka itse sanonkin.)


kerron sinulle näin huippukoulutettuna älykkönä:

sinä olet tyhmä, sivistymätön elämämkallu
1408338 - 01.10.2017 19:24
@Sinko-Zimo sanoi:
@Vumpalouska :n autismi pisti anttiKKKlle ja sen sock-puppet ellille jauhot suuhun. Vittu tommoset suvakit on liian viisaita saatanan suvakit.


tuo koira ei ole autisti, se on vain yksinkertaisesti tyhmä
1408338 - 01.10.2017 19:22
@Vumpalouska sanoi:
Objektiivisesti väärinhän se ei ole, mutta taidan silti jättää väliin. BDSM ei oo mun juttu.


kysyinkö sinun perskutinaasi? minä kysyin, että MINKÄ TAKIA EN SAA MUKA TULLA sinua kiduttamaan?

sinä väitit, että moraali on vain subjektiivista, joten siis saan tulla sinua kiduttamaan. osaatko sanoa yhdenkin syyn sille, miksi en saisi? muista: ei ole objektiivista moraalia, joten mitään perustetta ei voi olla.

"Et kysynyt, mutta katsoin tarpeelliseksi mainita asiasta, koska jos rikkoisit paikallista lakia, joutuisit kärsimään lain määräämän rangaistuksen. Yhteisöjen asettamat lait ja rajoitukset ovat niitä ihmisiä varten, jotka eivät osaa muuten käyttäytyä sivistyneessä, toimivassa yhteiskunnassa."

minua ei kiinnosta pätkän vertaa lait

minkä ihmeen takia en saa tulla sinua kiduttamaan?

"Mutta onko minun nyt oletettava, että olet tuossa aiemmin mainitsemani kaltainen ihminen, jolta sivistyneessä yhteiskunnassa eläminen ei onnistu?'"

kyllä minä osaan elää: ja juuri sen takia kysynkin, että minkä vitun takia en saa tulla sinua muka kiduttamaan?

"Useimmat ihmisyhteisöt ja yksilöt pitävät kiduttamista vääränä, pahana tekona. Poikkeuksiakin toki löytyy, mutta yhteiskunnalla on tapana asettaa lakeja ja rajoituksia juuri tällaisten, muille vaarallisten poikkeusten takia."

kysyinkö "useimpien" yhteisöjen perskutinoita? no en vittu kysynyt. kysyin perusteita sille, MIKSI en muka saa tulla sinua kiduttamaan

opettele lukemaan kysymykset, ja opettele vastaamaan niihin. vaikutat aika amikselta elämämkallulta.

"Ehkä pitäisi ottaa tää sun kommentti todesta ja esittää lainvalvontajärjestelmälle tutkintapyyntö laittomasta uhkauksesta?"

missä helvetissä on laiton uhkaus? kysyin että miksi en saa tulla sinua kiduttamaan?

kerro nyt: mikä ihme on se syy siihen, miksi en saa tulla sinua kiduttamaan? väitit että kaikki moraali on subjektiivista, joten mitään syytä ei voi olla sen suhteen, että minä "en saisi" tulla sinua kiduttamaan?

"Näkisit sitten, miten kollektiivisten sopimusten ja käytäntöjen seurauksena muodostuneita, enemmän tai vähemmän toimivia - mutta loppupeleissä silti täysin subjektiivisia - lakeja pannaan toimeen käytännössä :-)"

kysyinkö jotain vitun toimeenpantavia perskutinoita? no en kysynyt. jos minua kiinnostaisi paskan vertaa jonkin yhteisön asettamat seuraamukset, en varmaan edes kulkisi kadulla ilman jätesäkkiä, koska joku maa sen kieltää.

kerro nyt: MINKÄ TAKIA EN SAA TULLA SINUA KIDUTTAMAAN?

kuvittelet amis-psykooseissasi olevasi joku saatanan filosofi, mutta et osaa perustella mitenkään sitä, minkä takia en saa edes tulla sinua kiduttamaan. mistä on kiinni? eikö aivot taivu edes yksinkertaisimpien moraalisten ongelmien perustelemiseen, edes nauru-vitun-nappulassa?

sori nyt vaan, mutta tässä haisee pahasti se, että vitosen keskiarvolla yläasteella liikkunut kaveri ei päässyt edes amikseen, ja sitten purkaa paskaa itsetuntoaan esittämällä nappulassa jotain filosofia, ja sormet ristissä toivoo ettei kukaan vahingossakaan haasta hänen typeriä psykoosejaan
1221878 - 29.09.2017 23:22
@3evill sanoi:
No kiva näin :3



antero on kauhea rasisti. kyllä minä tiedän anteroa paremmin mitä hän tarkoitti "totuudella" ja sammakolla
458596 - 29.09.2017 14:33
olettivat sun ikäs?

mikset jääny riitelemään tästä sorrosta?
1221878 - 29.09.2017 14:32
@Tyhma-Antero sanoi:


laitoin rasistisen mediasi rasistiselle kanavalle

vitun rasisti!
458568 - 29.09.2017 14:31
@Spikanor sanoi:
Varmaa 9 rasismiaiheinen kanava nappulassa


juu mutta tarvittiin uusi, koska aiemmat kanavat eivät ole tulkinneet tarpeeksi "lähettäjän agendaa" ja "muita kommentteja", ja täten kanaville ei ole päätynyt riittävästi rasistisia medioita
1407446 - 29.09.2017 03:30
@Jimbo sanoi:
3. Moos. 24:
16 Se, joka pilkkaa Herran nimeä, surmattakoon. Kansa kivittäköön hänet kuoliaaksi, olipa hän maahan muuttanut siirtolainen tai syntyperäinen israelilainen. Hänet surmattakoon, koska hän on pilkannut Herran nimeä.

5. Moos. 13:
7 "Vaikka veljesi, oman äitisi poika, sinun oma poikasi tai tyttäresi, vaimosi, jota rakastat, tai paras ystäväsi salaa houkuttelisi sinua palvelemaan vieraita jumalia, joita sinä ja sinun esi-isäsi ette ole entuudestaan tunteneet, 8 niiden kansojen jumalia, jotka asuvat teidän ympärillänne maan äärestä toiseen, lähellä tai kaukana, 9 älä suostu hänen ehdotukseensa äläkä kuuntele häntä. Älä sääli häntä, älä osoita hänelle armoa äläkä salaa hänen rikostaan, 10 vaan surmaa hänet. Heitä itse ensimmäinen kivi, ja sinun perässäsi tulkoot kaikki muut. 11 Kivittäkää hänet kuoliaaksi, sillä hän yritti viekoitella teitä luopumaan Herrasta, Jumalastanne, joka vei teidät pois Egyptistä, orjuuden maasta. 12 Kaikkien israelilaisten on saatava kuulla tästä tuomiosta, jotta he pelkäisivät eivätkä enää tekisi sellaista pahaa. --
13 "Jos saatte tietää, että jossakin niistä kaupungeista, jotka Herra, teidän Jumalanne, antaa teidän asuttaviksenne, 14 on kelvottomia miehiä, jotka ovat viekoitelleet kaupunkinsa asukkaat palvelemaan muita, teille vieraita jumalia, 15 tutkikaa asiaa ja selvittäkää se tarkoin. Jos käy ilmi, että sellainen iljettävä teko todella on tapahtunut, 16 teidän on miekalla surmattava sen kaupungin asukkaat. Julistakaa kaupunki Herralle kuuluvaksi uhriksi, hävittäkää se ja surmatkaa sekä asukkaat että heidän karjansa. 17 Kaikki sieltä saatu saalis on koottava keskelle toria. Sitten koko kaupunki samoin kuin kaikki saalis on poltettava kokonaisuhrina Herralle, teidän Jumalallenne. Sellainen kaupunki pysyköön ikuisesti rauniokasana; sitä ei saa enää koskaan rakentaa uudestaan.

5. Moos. 17:
2 "Jos jossakin niistä kaupungeista, jotka Herra, teidän Jumalanne, antaa teille, joku mies tai nainen tekee syntiä Herraa vastaan, rikkoo hänen liittonsa 3 ja ryhtyy vastoin hänen kieltoaan palvelemaan ja kumartamaan vieraita jumalia tai aurinkoa, kuuta tai taivaan tähtien joukkoja, 4 teidän tulee tutkia asia tarkoin heti, kun olette saaneet siitä tiedon. Jos käy ilmi, että tällainen iljettävä teko todella on tapahtunut Israelissa, 5 teidän on vietävä pahantekijä kaupungin portille ja kivitettävä hänet kuoliaaksi.

Missä kohtaa Koraania kehotetaan terrorismiin?


ai et tajunnu mitä mikäkin lauserakenne tarkoittaa? ei taida olla suurikaan yllätys, että tällaisen tajunnan tason pohjalta olet suvakki-vajakki?

yhteisön sisäinen moraalinvartiointi ei ole terrorismia, vaan yhteisön sisäinen rangaistus teoista. rangaistus saattaa olla aika rankka, mutta ei se siitä terrorismia tee. onko esimerkiksi suomen sodanaikaiset tai jenkkien nykyajan teloitukset mielestäsi terrorismia? eipä taida olla.

jos osaisit lukea, ja jos ymmärtäisit lukemasi, huomaisit, että missään lainaamistasi pätkistä ei anneta mitenkään lupaa käydä tappamassa tai väkivalloin käännyttämässä ketään, annetaan vain lupa tehdä ties mitä omien kaupunkien sisällä.

tämä on yksi syy siihen, miksi esimerkiksi juutalaisuus on pysynyt pienen porukan juttuna, kun taas islam on jatkuvasti levinnyt. tämä on myös syy siihen, miksi nimenomaan muslimit tekevät satunnaisia terrori-iskuja ties missä, kun taas kristittyjen vastaavat teot ovat huomattavasti vähäisemmät

jos olisit koskaan lukenut raamattua tai koraania (et selvästikään ole), tietäisit kyllä, että koraanista kuka tahansa löytää kymmeniä suoria & avoimia käskyjä lähteä sotimaan jumalan asian puolesta. raamatusta ei vastaavia löydy.

2:191. Surmatkaa heidät, missä heidät tapaattekin, ja karkoittakaa heidät joka paikasta, mistä he ajoivat pois teidät, sillä pakanuuteen käännyttäminen on pahempi kuin murha. Mutta älkää taistelko heitä vastaan Rauhoitetun temppelin lähellä, jolleivät he hyökkää päällenne siellä; mutta jos he hyökkäävät, niin tappakaa heidät. Sellainen on oleva uskottomien palkka.
192. Mutta jos he lakkaavat taistelemasta, niin on Jumala totisesti armahtavainen ja laupias.
193. Taistelkaa heitä vastaan, kunnes pakanuuden viettelys lakkaa ja keskuudessamme vakiintuu ainoan Jumalan palveleminen. Mutta jos he herkeävät, älköön vallitko vihollisuutta muita kuin uskottomia vastaan.

2:216. Teidät on määrätty sotimaan, vaikka se on teille vastenmielistä.

2:243. Etkö pidä mielessäsi niitä, jotka muinoin tuhatlukuisina lähtivät kodeistaan peläten kuolemaa? Jumala sanoi heille: »Kuolkaa!» ja herätti heidät sitten eloon taas. Jumala totisesti antaa runsaita armolahjoja ihmisille, mutta useimmat ihmiset ovat kiittämättömiä.
244. Taistelkaa Jumalan retkellä ja tietäkää, että Jumala on kuuleva, tietävä.

3:56. Mitä niihin tulee, jotka eivät uskoneet, olen kurittava heitä raskaalla rangaistuksella sekä tässä että tulevassa elämässä; eivätkä he löydä ketään auttajaa.»

4:56. Ne, jotka hylkivät Meidän ilmoitustamme, poltamme Me totisesti Tulessa. Niin usein kuin heidän ihonsa kärventyy, annamme sen sijalle uuden, jotta he maistaisivat tuskaa, Jumala on totisesti mahtava ja viisas.

4:74Taistelkoot siis Jumalan retkellä ne, jotka tämän elämän hinnalla tavoittelevat tulevaa. Sille, joka taistelee Jumalan retkellä, kaatuupa hän tai voittaa, annamme Me jalon palkinnon.

4:76Uskovaiset taistelevat Jumalan asian puolesta

4:89 He toivoisivat, että te tulisitte uskottomiksi, aivan kuin he itse ovat, ja siten heidän kaltaisikseen. Älkää ottako itsellenne ystäviä heidän joukostaan, ennenkuin he lähtevät kodeistaan Jumalan retkelle. Jos he palaavat entiseen vihamielisyyteensä, niin ottakaa heidät kiinni ja surmatkaa, missä heidät kohtaattekin, älkääkä ottako itsellenne suojelijaa tai auttajaa heidän joukostaan.

4:92. Uskovainen ei saa surmata toista uskovaista, jollei se ehkä tapahdu vahingossa

4:95 Ne uskovaisista, jotka (retken aikana) istuvat kotona, minkään vamman heitä siihen pakottamana, eivät tule toisten vertaisiksi, jotka kilvoittelevat Jumalan retkellä pannen alttiiksi omaisuutensa ja henkensä. Jumala on korottanut ne, jotka panevat omaisuutensa ja elämänsä vaaralle alttiiksi, arvossa niiden yläpuolelle, jotka kotona istuvat. Molemmille on Jumalalla hyviä lupauksia, mutta ne, jotka taistelevat, on Jumala palkitseva runsaasti yli niiden, jotka pysyvät paikoillaan.

4:104 Älkää hellittäkö uskottomien takaa-ajoa. Jos te näette vaivaa, niin kärsivät hekin, kuten te kärsitte

5:29. Katso, ennemmin suon Sinun kantaa rangaistuksen synnistä minua vastaan sekä omista synneistäsi ja tulla tulen omaksi.Se on pahantekijän palkka.»
30. Mutta (toisen) intohimo pakotti hänet tappamaan veljensä; hän surmasi hänet ja tuli kadotettujen lukuun.
31. Ja Jumala lähetti korpin, joka raapi maata näyttääkseen hänelle, kuinka hänen veljensä alaston ruumis olisi kätkettävä. Mutta hän sanoi: »Voi minua! Pitääkö minun olla tuon korpin kaltainen ja kätkeä veljeni ruumis?» Ja hän tuli katuvaisten lukuun.
32. Tämän johdosta annoimme Israelin lapsille säädöksen, että kuka ikinä ottaa hengiltä ihmisen muutoin kuin verikostoksi tai pahuuden ehkäisemiseksi maassa, hän on kuin olisi tappanut kaikki ihmiset; ja ken ikinä pelastaa yhden hengen, hän on kuin olisi pelastanut kaikkien ihmisten hengen.Meidän lähettiläämme tulivat aikoinaan heidän luokseen selvin todistuksin (Jumalan yliherruudesta), mutta katso, senkin jälkeen monet ihmisistä tulivat irstaiksi maan päällä.
33. Ainoa palkka niille, jotka sotivat Jumalaa ja Hänen lähettilästään vastaan sekä levittävät turmiota maassa, on että heidät tapetaan tai ristiinnaulitaan, tai heidän kätensä ja jalkansa hakataan poikki eri puolilta, ristiin, tai heidät karkoitetaan maasta. Sellainen on heidän häväistyksensä tässä elämässä, ja tulevassa heille on kauhea kuritus,
34. lukuunottamatta niitä, jotka katuvat, ennenkuin te saatte heidät valtaansa. Sillä tietäkää, että Jumala on pitkämielinen, laupias.
35. Te, jotka uskotte! Pitäkää Jumala kunniassa ja etsikää Hänen läheisyyttään sekä ponnistelkaa Hänen retkellään, jotta olisitte onnellisia.
36. Mitä tulee uskottomiin, niin totisesti, vaikka heidän olisi kaikki, mitä maassa on, ja yhtä paljon lisää heidän lunastamisekseen ylösnousemuspäivänä, ei sitä heiltä vastaanotettaisi. He ovat tuskallisen rangaistuksen omat.
37. He pyrkivät pois tulesta, mutta eivät pääse. Heidän rangaistuksensa on pysyvä.
38. Varkailta taasen, olkootpa mies~ tai naispuolisia, leikatkaa kädet. Se on palkka heidän omista teoistaan ja muita varoittava kuritus Jumalalta. Jumala on mahtava, viisas.

8:12 Herrasi julisti enkeleille: »Olen kanssanne; tukekaa siis niitä, jotka uskovat. Täytän pian uskottomien sydämet pelolla; silloin hakatkaa poikki heidän kaulansa ja heidän kaikki sormensa.»

8:39. Ja taistelkaa heitä vastaan, kunnes kaikki kiusaukset taukoavat ja kunnes Jumalan tuomiota noudatetaan kaikessa

8:55-57. Katso, kurjimmat elolliset olennot ovat Jumalan silmissä epäuskoon kääntyneet, nuo, jotka eivät uskoa tahdo. Niihin kuuluvat nekin, jotka tekivät kanssasi sopimuksen ja sitten rikkoivat sopimuksensa joka kerta, eivätkä mitään kunnioita. Jos saat heidät sodassa vangiksi, tee heistä varoittava esimerkki, jotta heidän seuraajansa ottaisivat varoituksesta vaarin.

8:59. Äläkä salli uskottomien ajatella pääsevänsä voitolle. Eivät he osaansa vältä.
60. Ja varustakaa (muslimit) heitä vastaan niin suuri sotavoima ja hyvin ravittuja ratsuja kuin vain voitte, säikyttääksenne siten sekä Jumalan vastustajat että omat vihollisenne ja myöskin muut, joita ette tunne, mutta jotka Jumala tuntee. Ja mitä kulutattekin Jumalan tiellä ja asialla, se korvataan teille täydelleen, eikä teille tule mitään vääryyttä tapahtumaan.

8:65. Oi Profeetta, innostuta oikeauskoiset taisteluun!

9:5 Mutta kun pyhät kuukaudet ovat kuluneet, niin vuodattakaa pakanain verta missä tahansa heitä tapaattekin. Ahdistakaa ja piirittäkää heitä ja väijykää heitä kaikkialla, mutta jos he kääntyvät (oikeaan Jumalan uskoon), rukoilevat ja antavat almut, niin päästäkää heidät menemään. Jumala on totisesti anteeksiantava ja armollinen.

9:14. Taistelkaa heitä vastaan, Jumala rankaisee heitä teidän kädellänne ja saattaa heidät häpeään; Hän auttaa teitä vastustaessanne heitä ja parantaa oikeauskoisten rinnat.

9:20. Ne, jotka uskovat ja lähtevät kodeistaan liikkeelle ja panevat alttiiksi omaisuutensa ja elämänsä Jumalan asian puolesta, saavuttavat korkeamman asteen Jumalan luona; nämä ovat voitollisia.

9: 29. Taistelkaa niitä vastaan, jotka, vaikka ovat saaneet Kirjoituksen, eivät usko Jumalaan eivätkä viimeiseen päivään, eivät pyhitä sitä, minkä Jumala ja Hänen lähettiläänsä ovat selittäneet pyhäksi, eivätkä tunnusta totista uskontoa, taistelkaa, kunnes he auliisti maksavat veronsa ja tunnustavat alistuvansa.
30. Juutalaiset sanovat: »Esra on Jumalan poika», ja kristityt sanovat: »Messias on Jumalan poika». Tätä he hokevat suullaan. He jäljittelevät niitä, jotka ennen olivat uskottomia. Jumalan ynseys heitä rasittakoon! Kuinka ovatkaan he etääntyneet!

9:38. Te, jotka uskotte! Miksi te niin kiinteästi maahan juututte, kun teitä käsketään lähtemään Jumalan retkelle? Oletteko enemmän mieltyneitä tämän maailman elämään kuin tulevan? Tämän maailman mukavuus on vain vähäpätöistä verrattuna tulevaan.
39. Jos ette lähde Jumalan retkelle, Hän on langettava teille tuskallisen tuomion

9:41.Lähtekää retkelle, kevyesti ja myös raskaasti aseistetut, ja pankaa alttiiksi varallisuutenne ja henkenne Jumalan asian hyväksi! Tämä on parasta teille, jospa sen vain tietäisitte.

9:44.Jotka uskovat Jumalaan ja viimeiseen päivään, eivät pyydä sinulta lupaa olla panematta alttiiksi omaisuuttansa ja henkeänsä.

9:73.Oi, profeetta, taistele uskottomia ja ulkokullattuja vastaan, ole ankara heitä kohtaan. Heidän viimeinen asuntonsa on oleva helvetti, onneton määränpää.

9:86. Kun maan päälle lähetettiin näin kuuluva suura: »Uskokaa Jumalaan ja taistelkaa Hänen sanansaattajansa rinnalla», niin rikkaat heidän joukossaan yhä pyytävät sinulta lupaa jäädä pois ja sanovat: »Salli meidän jäädä niiden luokse, jotka pysyvät alallaan.»
87. He ovat tyytyväisiä saadessaan jäädä kotona olevien pariin, ja heidän sydämensä ovat sinetöidyt, niin että he eivät mitään käsitä.
88. Mutta lähettiläs, ja ne, jotka hänen kanssaan uskovat, panevat alttiiksi omaisuutensa ja henkensä. Sellaisille ihmisille on käyvä hyvin, ja he ovat onnellisia.
89. Jumala on valmistanut heille puutarhat, joiden liepeillä purot solisevat ja joissa he alati saavat asua. Tämä on ylin onni.

9:111 Totisesti, Jumala on lunastanut uskovaisilta heidän henkensä ja omaisuutensa antamalla niiden korvaukseksi paratiisin puutarhan, joka on heitä varten. He taistelevat Jumalan asian puolesta: he surmaavat ja heitä surmataan

9:120. Ei ole soveliasta Medinan asukkaille ja niille beduiineille, jotka asuvat ympäristössä, jäädä pois Jumalan lähettilään retkeltä ja huolehtia enemmän omasta kuin Hänen hengestään.

9:123. Te, jotka uskotte, taistelkaa niitä uskottomia vastaan, jotka ovat lähellänne, jotta he kokisivat teidän voimanne

25:52. Älkää siis suostuko uskottomiin, vaan taistelkaa kaikin voimin heitä vastaan.

33:59. Profeetta, sano vaimoillesi ja tyttärillesi ja uskovaisille naisille, että heidän tulee hunnuttaa kasvonsa; näin on sopivinta, jotta heidät kunniallisiksi naisiksi huomataan, niin ettei heitä tunkeilevasti lähestytä; Jumala on kaikessa viisas ja laupias.
60. Jos teeskentelijät, sydämessään vilpilliset ja kaupungin yllyttäjät eivät lakkaa pahuutta levittämästä, Me totisesti annamme sinulle vallan heidän suhteensa, niin etteivät he kauankaan saa olla naapureinasi kaupungissa;
61. sellaiset joutuvat maanpakoon, ja missä ikinä heidät tavataan, heidät pidätetään ja armotta tapetaan.
62. Näin on Jumala menetellyt ennen muinoin, etkä tule havaitsemaan Hänen tapojensa muuttuneen.

47:4. Kun siis kohtaatte taistelussa uskottomat, niin nujertakaa heiltä niskat, niin että voitatte heidät! Sitten ottakaa heidät vangiksi ja jälkeenpäin joko suosiollisesti vapauttakaa heidät tai antakaa heidän lunastaa itsensä vapaiksi, kun sota on päättynyt! Niin on oleva. Jos Jumala olisi tahtonut, olisi Hän varmasti voinut kostaa heille, mutta näin Hän tahtoo koetella teitä toistenne avulla. Jotka saavat surmansa Jumalan tiellä, heidän tekojensa ei Hän millään muotoa salli raueta tyhjiin.
5. Hän ohjaa heitä ja parantaa heidän asemansa,
6. sekä antaa heidän päästä paratiisiin, jonka Hän on tehnyt heille tunnetuksi.
7. Jos uskovaiset autatte Jumalan asiaa, Hän auttaa teitä ja tukee askeleitanne.
8. Mutta niitä, jotka ovat epäuskoisia, odottaa tuho, ja Hän tekee tyhjäksi heidän työnsä.

47:35. Älkää siis olko heikkoja anoen rauhaa, sillä te olette voitolla ja Jumala on kanssanne. Hän ei tee tekojanne mitättömiksi.

48:16. Sano jälkeen jääneille erämaan asukkaille: »Teidät kutsutaan pian taisteluun kansaa vastaan, jonka urhoollisuus on suuri; te taistelette heitä vastaan siksi kunnes he alistuvat. Jos te tottelette, Jumala antaa teille hyvän palkan, mutta jos käännytte pois, kuten ennen, Hän kurittaa teitä tuskallisella rangaistuksella.»

48:29. Muhammed on Jumalan sananjulistaja, ja ne, jotka ovat hänen kanssaan, ovat järkähtämättömiä uskottomille, mutta laupiaita toisiaan kohtaan.

61:4. Jumala rakastaa totisesti niitä, jotka taistelevat Hänen retkillään taistelurintamassa, joka on kuin kivimuuri.

61:10. Te uskovaiset, osoitanko teille tien, jolla voitte pelastua tuskallisesta kurituksesta?
11. Uskokaa Jumalaan ja Hänen sananjulistajaansa ja asettakaa voimanne, rikkautenne ja henkenne Jumalan asian palvelukseen; näin on teille parasta, jospa sen ymmärtäisitte.
12. Hän antaa teille syntinne anteeksi ja sallii teidän astua puutarhoihin, joiden kautta joet virtaavat, ja ihaniin asuntoihin autuuden puutarhoissa; tämä on ylin autuus.

65:4. Niille vaimoistanne, joiden kuukautiset ovat keskeytyneet, tai jos olette tästä
epävarmoja, olkoon koekautensa, kolme kuukautta, samoin niille, joille kuukautiset
eivät ole alkaneet; mutta raskailla vaimoilla tämä aika kestäköön aina siihen asti,
kunnes he ovat synnyttäneet. Sille, joka noudattaa Jumalan tahtoa, Hän helposti
ratkaisee kaikki pulmat.

66:9. Profeetta, taistele sitkeästi epäuskoisia ja tekopyhiä vastaan ja ole ankara heitä kohtaan

Samura kertoi:
Profeetta (rauha hänelle) sanoi:
"Viime yönä unessa kaksi miestä tuli minulle ja saivat minut nousemaan puuhun ja sitten he päästivät minut parempaan ja suurempaan talon, parempaan, kuin mitä olin ikinä nähnyt. Toinen heistä sanoi: 'Tämä talo on marttyyrien talo.'"
(Bukhari 4 - 52 - 49)

Hadith: Muslim 1:33 Allahin lähettiläs sanoi: "Minut on määrätty taistelemaan ihmisiä vastaan, kunnes
he tunnustavat, ettei ole muuta jumalaa kuin Allah

Allahin lähettiläs (rauha hänelle) sanoi: “Tunti ei tule, ennen kuin taistelette turkkilaisia vastaan: ihmisiä, joilla on pienet silmät, punaiset kasvot ja litteät nenät. Heidän kasvonsa näyttävät kuin nahalla päällystetyiltä kilviltä. Tunti ei ala, ennen kuin taistelette ihmisiä vastaan, joiden kengät on tehty karvasta.”
(Bukhari 4-52-179)

64. Mooses sanoi: »Tuolla on paikka, jota etsimme.» Sitten he palasivat takaisin seuraten jälkiään.
65. Perillä he tapasivat erään palvelijamme, jolle Me olimme osoittanut armoamme ja jolle olimme opettanut omaa viisauttamme.
66. Mooses sanoi hänelle: »Saanko minä seurata sinua sillä ehdolla, että opetat minulle sellaista, mitä itsellesi on opetettu Oikeasta Tiestä?»
67. Hän vastasi: »Totisesti, sinä et kykene pysymään kärsivällisenä minun kanssani.
68. Ja miten voisitkaan olla kärsivällinen asioissa, joita sinun tietämykseni ei käsitä?»
69. Mooses lausui: »Tulet kyllä huomaamaan, että minä, jos Jumala niin sallii, pysyn kärsivällisenä enkä ole sinulle tottelematon missään asiassa.»
70. Hän vastasi: »Jos siis minua seuraat, älä kysele minulta mitään, ennen kuin minä siitä sinulle puhun.»
71. Sitten he kulkivat tietään, kunnes astuivat erääseen veneeseen, johon hän teki reiän. Mooses kysyi: »Teetkö siihen reiän hukuttaaksesi sen matkustajat? Totisesti, oletpa menetellyt perin omituisesti.»
72. Toinen vastasi: »Enkö sinulle sanonut, ettet kykenisi tyynesti kestämään minun rinnallani?»
73. Mooses sanoi: »Älä soimaa minua siitä, minkä unohdin, äläkä tee taakkaani minulle liian vaikeaksi.»
74. Sitten he jatkoivat matkaansa, kunnes kohtasivat pojan, jonka hän surmasi. Mooses sanoi: »Oletko surmannut viattoman henkilön, joka ei ole ketään tappanut? Totisesti, olet tehnyt pahan työn.»
75. Hän vastasi: »Enkö sinulle sanonut, ettet kykenisi tyynesti kestämään minun rinnallani?»
76. Mooses sanoi: »Jos minä tämän jälkeen sinulta vielä jotakin kyselen, älä minua enää opasta. Olet saanut minulta riittävän anteeksipyynnön.»
77. Sitten he jatkoivat matkaansa, kunnes saapuivat erään kaupungin asukkaitten luokse ja pyysivät heiltä ruokaa, mutta nämä kieltäytyivät ottamasta heitä vieraakseen. Silloin he tapasivat kaupungissa muurin, joka oli sortumaisillaan, ja he korjasivat sen tukevaksi. Mooses lausui: »Jos olisit tahtonut, olisit saanut siitä työpalkan.»
78. Toinen vastasi: »Tässä tulee meille ero. Annan nyt sinulle selityksen siitä, mitä et kyennyt odottamaan.
79. Vene kuului köyhille ihmisille, jotka raatavat merellä. Minä halusin vioittaa sen, koska heitä ahdisti kuningas, joka väkivalloin otti haltuunsa kaikki veneet.
80. Pojalla taas oli uskovaiset vanhemmat, ja me estimme hänet tekemästä heille väkivaltaa kapinallisuudessaan ja uskottomuudessaan.
81. Samalla me toivoimme, että heidän Herransa antaisi heille hänen asemestaan pojan, joka olisi viattomampi ja lähempänä armoa."

---

eivätköhän tässä nyt kaikki huomaa, että sinä, "Jimbo", et tiedä mitään uskonnoista.
1397890 - 29.09.2017 02:56
lisäsin rasististen medioiden kanavalle, koska tiedän kyllä lähettäjää paremmin että hän tarkoittaa kissoilla tiettyjä ihmisrotuja
33430 - 29.09.2017 02:54
Mielelläni kerron teille miten mediat tälle kanavalle päätyvät.

Käytän raskalaisia viivoja, jotta sisäistäminen olisi sinulle helpompaa

- lähettäjän agenda käy esille seuraamalla lähettäjän kommentteja ja medioita
- media jatkaa rasistien lähettämien medioiden saagaa, jossa pyritään luomaan tietty mielikuva tietystä ihmisryhmästä

Äläkä viitsi käyttää energiaa selittämällä kuinka mediassa ei mainita ihmisryhmää tai rasismia, kyllä minä tiedän että media on silti rasistinen. Kun rasistit puhuvat kiertoilmaisuilla asioista tiedetään kyllä mihin ihmisryhmään he sillä viittaavat.

Kanavalla saattaa olla mielestäsi täysin rasismiin liittymättömiä medioita, mutta kyllä minä tiedän teitä paremmin, mikä on rasistinen media.
1408790 - 29.09.2017 02:50
@Tyhma-Antero sanoi:
Mielelläni kerron sinä raja-aivoinen ihmiskikkare :)
Käytän raskalaisia viivoja, jotta sisäistäminen olisi sinulle helpompaa

- agendasi käy esille seuraamalla kommenttejasi ja medioitasi
- media jatkaa raja-aivojen lähettämien medioiden saagaa, jossa pyritään luomaan tietty mielikuva tietystä ihmisryhmästä

Äläkä viitsi käyttää energiaa selittämällä kuinka mediassa ei mainita ihmisryhmää. Kun raja-aivot puhuvat no-go zoneista tiedetään kyllä mihin ihmisryhmään he sillä viittaavat.


ai että kommenttien takia lajittelet medioita?

sovitaan sitten että tiedän jatkossa mihin sinä viittaat milläkin termillä
1408790 - 29.09.2017 02:48
@Vileniuzzz sanoi:
Kiddings me?

Artikkelisa ei mainita mitää kuka sielä on räiskiny koska tekijä vielä hakosessa sure mutta miks vitusa sit otsikossa mainostetaan et suvaitsevaisuuden vika ja tageissa suvakki kutinaa

Niinku voisitte ees oottaa poliisin omaa raporttia ennenku jeesustelette, toisaalta asiasta enempiä googlailuja eipä Breitbart tai Infowarskaa paljoo oo jaksanu odotella asiasta suurempia infoja ennen samanlaisia päätelmiään


ei jumalauta että sä olet tyhmä. suvaitsevainen voi olla rotujen sijaan myös mm RIKOLLISIA kohtaan. kuvassa mainitaan "no-go-zonet", jotka ovat siis käytännössä rikollisten hallussa. kyseinen tyyppi yritti väittää muuta, ja kyseinen psykoosi osui häntä omaan jalkaan. missä kukaan viittasi mitenkään siihen, että tämä oli matujen tekosia?
457664 - 29.09.2017 02:46
@Norjalainen sanoi:
Niin nuo kaikki edellisetkin väittivät. Mikä sinänsä todistaa sinun nimenomaan olevan.


voit vaikka tiedustella asiaa keneltä tahansa moderaattorilta. en ole
1408338 - 29.09.2017 02:45
@Vumpalouska sanoi:
Suomen laki kieltää kiduttamisen ja toisten vahingoittamisen. Vaikka lait ja normit subjektiivisille moraalisäännöille perustuvatkin, ei se muuta sitä tosiasiaa, ettei minkäänlainen yhteiskunta olisi mahdollinen ilman niitä.

Jos Suomen lakijärjestelmän pohjana olevat moraalisäännöt ja ohjeet eivät miellytä, voithan muuttaa esim. Isiksen hallitsemille alueille tai Pohjois-Koreaan, joissa toisin ajattelevien kiduttaminen on sallittu :-)


edelleenkin odotan sitä sun osoitettas

minkä ihmeen takia en saa tulla sua kiduttamaan, jos kerran kaikki moraali on täysin subjektiivista ja kuvitteellista?
1408338 - 29.09.2017 02:44
@Hermostoraunio sanoi:
Onko ne erot nimenomaan negatiivisia ja niin merkittäviä että lapselle on suurempi haitta elää adoptiolapsena hetero-, homo- tai vammaisperheessä kuin laitoksissa ja orpokodeissa ilman perhettä?


missä kohtaa kenenkään piti elää ilman vanhempia? adoptioperheitä kyllä riittää

kuten tässäkin täysin valikoidun otoksen tutkimuksessa huomattiin, erot olivat huomattavat.
1408338 - 29.09.2017 02:36
@Hermostoraunio sanoi:
Jos kykenevät huolehtimaan itsestään ja lapsistaan, ihan kuin homoparitkin. Kehitysvammaisuutta on montaa erilaista, ei vaan sitä ääripäätä missä istutaan vihanneksena pyörätuolissa


eli jos eroja löydetään heidän vanhemmuutensa laadussa, olet valmis sen kieltämään?

eroja on jo löydetty homovanhempien vanhemmuuden laadussa, kiellämmekö siis sen nyt?
1408338 - 29.09.2017 02:33
@Vumpalouska sanoi:
Suomen laki kieltää kiduttamisen ja toisten vahingoittamisen. Vaikka lait ja normit subjektiivisille moraalisäännöille perustuvatkin, ei se muuta sitä tosiasiaa, ettei minkäänlainen yhteiskunta olisi mahdollinen ilman niitä.


mitä sitten?

jos suomen laki kieltäisi sateenkaariperheet, sinä siis asettaisit moraalisi sen mukaan?

miksi en saa tulla sinua kiduttamaan? eihän se ole väärin

"Jos Suomen lakijärjestelmän pohjana olevat moraalisäännöt ja ohjeet eivät miellytä, voithan muuttaa esim. Isiksen hallitsemille alueille tai Pohjois-Koreaan, joissa toisin ajattelevien kiduttaminen on sallittu :-)"

kysyinkö suomen lain mielipiteitä asiaan? en kysynyt.

sinun mielestäsi kiduttaminen ei ole mitenkään objektiivisesti väärin, joten saan siis tulla sinua kiduttamaan. laitatko nyt sen osoitteen, vai myönnätkö olevasi väärässä?
1408338 - 29.09.2017 02:30
@Vumpalouska sanoi:

Kyvyttömyys saada biologista lasta ei estä vanhemmuutta. Lapsettomuudesta kärsivä mies ja nainen, jotka adoptoivat lapsen, pitävät itseään lapsen vanhempina, ja lapsi pitää heitä vanhempinaan. Samaa sukupuolta oleva pariskunta, joka adoptoi lapsen, pitää itseään lapsen vanhempina, ja lapsi pitää heitä vanhempinaan. "Vanhemmuus" on subjektiivinen käsite, eikä aina edellytä biologista jatkumoa lapsen ja vanhempien välillä. Tärkeämpää on se, miten yhteiskunta määrittelee asian ja suhtautuu siihen, ja, ennen kaikkea, miten asianomaiset yksilöt asian kokevat :-)


niin eli et vaivautunut lukemaan edes tätä propagandistista "tutkimusta"? vittu mikä sivistymätön kehityskallu sä olet. taisi koulutus jäädä amiksen tasolle?

"naisparin kasvattamista pojista kehittyy feminiinisempiä kuin isän kanssa kasvaneista pojista"
"Sateenkaariperheissä kasvaneet tytöt pitävät kuitenkin todennä-
köisempänä suhdettaan toiseen tyttöön tai naiseen ja kokeilevat rohkeammin
seksuaalisuuden eri muotoja kuin samanikäiset eri sukupuolta olevien parien
tyttäret "
"Vanhemman sukupuolenkorjausprosessi on kuitenkin lapselle haastavaa aikaa Nuorempien lasten on osoitettu sopeutuvan muutoksiin
helpommin kuin nuorten tai nuorten aikuisten ("

"Haastattelija: Mikäs sun perheessä on kaikista paras asia?
Lapsi: Kissa, koska ne on söpöjä"

"En tiiä onko se mun äiti, mut mä lasken, että se on mun äiti.
Mä en tiiä laskenko mä mun toista äitiä vai en."

"Isät olivat suurimmalla osalla lapsista pienemmässä roolissa heidän elämässään. Jotkut lapsista eivät maininneet isää lainkaan."

"Ei mulla ei ole isää. "

"Mulla on välillä paljon ikävä isää. "

"Yhdelle lapselle, joka asui äitiensä kanssa ja tapasi isäänsä säännöllisesti, isä
oli kaikista tärkein.
Haastattelija: Kuka on sulle kaikista tärkein ihminen sun elämässä, vai onko sillei
että voi mainita vaan yhen?
Lapsi: Iskä"

"Lapset myös kertoivat tunteista tilanteissa, joissa perhetilanne oli muut
-
tunut eron myötä. Perhesuhteissa tapahtuneista muutoksista puhuminen oli
ymmärrettävästi arkaluontoista. Osa lapsista puhui perhesuhteiden muutoksista
avoimemmin kuin toiset.
Se (muulla asuva aikuinen) on mulle todella läheinen, vaik me ei nähdäkään niin
usein, mulla on aina tosi ikävä sitä sitten. "

"Mä toivoisin, että mulla ei ois isää tai äitiä ikävä... "

tämänkin tutkimuksen mukaan sateenkaarilasten suhteet sekä äitiin että isään olivat huonommat kuin lapsilla keskimäärin - vaikka lapset olivat aivan äärimmäisellä tavalla valikoituja (yksikään todella huonon sateenkaariperheen lapsi ei varmuudella aineistossa ollut). erityisen huono suhde oli "uuteen" äitiin

13-18-vuotiailla oli huono isäsuhde yli 2x tavallisia lapsia useammin, VAIKKA aineistosta oli jo poistettu sateenkaariperheiden osalta ne, joilla ei ollut ollenkaan isäsuhdetta (34% sateenkaarivastaajista ko ikäluokassa) - ja vaikka aineisto oli sitäkin ennen äärimmäisen valikoitu

jos laskemme isättömät huonoihin isäsuhteisiin, sateenkaariperheiden lapsista huono isäsuhde oli 44,4% vs 10,5% keskimääräisillä lapsilla (isäsuhteettomat + huonot suhteet yhteensä heilläkin)

voit toki jauhaa kaikenlaista amis-tierin paskaa, mutta mielestäni yli nelinkertainen ero olemattoman tai huonon isäsuhteen erossa on aika helvetillinen

"ne 17 lasta, joiden sateenkaariperhe on muodostunut vasta myöhemmin, ovat huomattavasti kriittisempiä toista äitisuhdetta arvioidessaan kuin sateenkaariperheeseen syntyneet lapset"

sateenkaariperheiden lasten elämässä oli myös reippaasti enemmän huonoja muutoksia edellisen vuoden aikana:

Muutto toiseen asuntoon 22% vs 10,4%
Uusperheen muodostuminen 17% vs 2,5%
Koulun vaihto 12% vs 6,1%
Vanhempien ero 12% vs 5,3%

---

voit vaan miettiä, kuinka pahoja nämä luvut olisivat, jos sateenkaariperheiden kerman sijaan olisikin valikoitu sateenkaariperheet jostain sosiaalihuollon asiakkaiden joukosta

voit kaikenlaista paskaa itsellesi yrittää uskotella, mutta totuus on se, että sateenkaariperheiden lapset eivät elä sellaisessa idealismissa, jota sinä haluat päässäsi rakennella. herää todellisuuteen, yritä myöntää itsellesi, että todellisuus ei mene niin kuin sen kuvittelet menevän

olet kuin 70-luvun taistolainen: he elättelivät päässään ideaalista kommunismiaan, ja luulivat sen toimivan - eikä heitä haitannut se, että oikeasti se ei toiminut
1408338 - 29.09.2017 01:43
@Stormcrow sanoi:
Onhan se joo epänormaalia, kun kyseessä on vähemmistö. Mutta "niitä kiusataan koulussa" on harvinaisen huono argumentti. Nimittäin kiusata voi myös köyhyyden, rikkauden, ylipainon, alipainon, puhevian, erilaisuuden tai ihan vaan sen takia ettei jollain kemiat kohtaa. Mutta se, etteivätkö samaa sukupuolta olevat vanhemmat voisi kasvattaa lasta on täysin tuulesta temmattu juttu, nimittäin samalla pitäisi myös yksinhuoltajuus kieltää. Jos joku alkaa sössöttämään miehen tai naisenmallista ja kuinka yksinhuoltaja voi seurustella tällaisen kanssa, niin kyllä niitä voi löytyä ihan lähisuvustakin. Adoptio ei muuten ole muutenkaan mitenkään läpihuutojuttu, toisin kuin vaikka kahden heteronarkkarin kiihkeä pariminuuttinen jossain pusikossa. Eli yllättäen tarkan seulan läpikäyneet pariskunnat onnistuvat kasvattamaan keskimääräistä paremmin :O


itse asiassa naisyksinhuoltajien huonous on tieteellisesti todistettu fakta.

naisparit eivät menesty sitä paremmin.

naisyksinhuoltajilta pitäisi ottaa lapset pois, aivan kuten naispareiltakin
1408338 - 29.09.2017 01:41
@Vumpalouska sanoi:
...Ja tästä palaamme jälleen siihen tosiasiaan, että kaikki moraalisäännöt ja määritelmät siitä, mikä on hyväksyttävää tai normaalia ovat puhtaasti keksittyjä ja subjektiivisia :-)

Alatko jo hiffata, vai oletko ihan oikeasti jumittunut esioperationaaliselle kognitiiviselle kehitystasolle? Useimmat ihmiset pääsee siitä pois jo 7-vuotiaina. Ei kuitenkaan näköjään kaikki :DDD

LOL


aivan, tämän takia saan tulla sinua kiduttamaan

laitatko osoitteen niin tulen?
1408338 - 29.09.2017 01:37
@Norjalainen sanoi:
Mulle ilmeisesti aioit vastata?
Kerro mulle esimerkki siitä, kun vihervasemmisto-aktivistit ovat moista tehneet? Etsineet vaikkapa tietoonsa jonkun Nappula-natsin henkilöllisyyden ja tehneet mustamaalauskampanjan?
Oikeistoaktivistit ovat sellaista tehneet, jopa hankkineet ihmiselle työstään potkut. (Se Hesburgerin työntekijä joka kertoi, että olis pitänyt sylkäistä Trumpin kannattajan purilaiseen)

E: Minä muuten päädyin Vihreän Langan feikkijuttuun vuonna 1991 (vai oliko 1992?) Tosin ilman nimeä ja vahvan humoristisesti väritetyssä kuvauksessa inarilaisesta menosta kapakassa. Kaiken huipuksi tositarina :D
Ko. jutun kyllä ymmärsi sarkasmiksi, jolla ei ollut tarkoitus leimata kaikkia inarilaisia ja saamelaisia, tai sitten ei. Minä ymmärsin. Ja se olikin laitettu otsikon "Vihreä Ankka" alle, siis oikein alleviivattiin sen olevan uutisankka eikä ko. ravintolaillan tapahtumien kuvaavan mitenkään koko alueen väestöä.


tutustu caseen riku rantala & päivän byrokraatti
1408338 - 29.09.2017 01:35
@Vumpalouska sanoi:
Maailmassa ei ole mitään "epänormaalia". Kaikki moraalit ja arvot ovat täysin subjektiivisia :-)

Samaa sukupuolta olevat vanhemmat eivät voi saada biologisia lapsia, mutta he voivat toki yhä kasvattaa heitä. Jos eläisimme kulttuurissa, jossa tämä on ihan OK, kellään ei olisi asiasta valittamista eikä kiusaamista tapahtuisi. Nyt elämme kulttuurissa, jonka subjektiiviset arvot pitävät samaa sukupuolta olevien vanhemmuttaa outona -> seurauksena on kiusaamista.

Hitaasti mutta varmasti olemme kuitenkin pääsemässä eroon tästä konservatiivisesta, kapea-alaisesta ja kertakaikkisen typerästä maailmankuvasta :-)


kehitysvammaiset voivat saada lapsia, ja kasvattaa heitä

pitäisikö kehitysvammaisten antaa aina pitää lapsensa? pitääkö heitä kiusaavia lastensuojelutyöntekijöitä vain käskeä lopettamaan "kiusaaminen" ja jättää perhe rauhaan?
1408338 - 29.09.2017 01:33
@Vumpalouska sanoi:
Varmasti tullaankin kiusaamaan. Mutta eihän se ole mikään syy kieltää jotain asiaa. Juuri samaa sukupuolta olevien vanhemmuuden epänormalisoiminen ja kauhistelu on se tekijä, joka vaikuttaa kiusaamiseen. Samaa sukupuolta olevien vanhemmuuden paheksuminen tai kieltäminen olisi sama kuin että kiusattua rangaistaisiin koska hän on erilainen, ja kiusaajille ei tehtäisi mitään :-)


pitäisikö kehitysvammaisille antaa adoptiolapsia?
1408338 - 29.09.2017 01:31
@Hermostoraunio sanoi:
@anttikoo tiekkö mikä on kanssa aika epänormaalia? Silmälasit. Ja pyörätuolit. Ja proteesit, ja kuulolaitteet, ja neurokirurgia. Ihan helvetin epäluonnollista. Ja koska selkeästi kaikki epänormaali/epäluonnollinen tarkoittaa automaattisesti huonoa niin kyllähän meidän pitäis NORMAALIUDEN ja LUONNOLLISUUDEN nimissä luopua näistä asioista.


laitatko kaikki ne tutkimukset joissa on valheellisesti yritetty väittää pyörätuolipotilaiden lasten elävän tismalleen yhtä laadukasta elämää kuin muiden?

laitatko todisteet siitä miten silmälasien käyttäjien auttaminen näkemään vaikuttaa heikosti esimerkiksi hänen adoptiolapsiinsa?

totuus on se, että tässä yritetään huonoille vanhemmille tuottaa lapsia - ja silloin lapset laitetaan kärsimään

esimerkiksi kehitysvammaisten haikaillessa lasten perään heitä suoraan kehoitetaan olemaan hankkimatta lapsia - ja jos hankkivat, yleensä otetaan vaikka huostaan
1407446 - 25.09.2017 20:34
@Jimbo sanoi:
Näyttää olevan täsmälleen samaa settiä kuin Raamatussa.


yritä toki löytää raamatusta perusteet uskottomien tappamiselle & terrorismille
1408790 - 25.09.2017 20:31
@Tyhma-Antero sanoi:
Ja tulee olemaan koska on.


juu ja sä olet ksenofobinen natsi-rasisti

mitä tekemistä tällä on ksenofobian kanssa? kertoisitko oikein tarkasti?

jos huumelähiöitä ihanaksi paikaksi väittävä tyyppi saa kyseisissä paikoissa narkkarilta turpaansa, onko silloin kyseessä rasismi?
1408790 - 25.09.2017 19:59


on edelleenkin kyseisellä kanavalla, vaikka medialla ei ole mitään tekemistä ksenofobian kanssa
1408790 - 25.09.2017 02:09
@elli5 sanoi:
väänsin todella paskalla sekomurteella suomennoksen artikkelista. asiavirheitä on ja ne on tarkoituksellisia

"Eepä oo kettään vielkää otettu kiinhi Tenstan ampumisjupakassa

Jepareilla ei ny vaa erelleenkään oo kettään epäilyttävää henkilöä toissapäivän Tensta-pyssyttelystä

Ammuttu ikäloppu 29-vuotias pelle on alueella tunnettu (homo?) henkilö, joka muun muassa hommaili paskaa kasaan "demokratiaprojektien" ja "monimuotoisuus/kulttuurisuuskysymysten" äärellä

Miestä ammuttiin Tissipuistossa puol yheksän uutisten aikaan, ja retuutettiin sairaalaan kitumaan sen jälkeen saatuaan vammoja jotka on kyttäsikojen mukaan vakavia muttei hengenvaarallisia

Tää tappaus täsä on jälleen kerran yks monista ampumiskarkeloista alueella viime aikoina. Mutta tällä kertaha on tieto asiasta perseraiskannut alueen asukkaat ihan eri tyylillä, kun se 29-vuotias on hyvinkin tunnettu (hinttari?) pelle alueella, ja edelleenkin perseili jotain demokratiaa ja monivalintatehtäviä

Yks Teräsasukki joka pelkää nyt ihan paskat housussa tätä helvetin väkivaltaa on Mohamed Nuur, joku kommari-sosialisti-demaripelle-paikallispoliitikko Jalankulkusilta-Tenstan alueelta

- Tää ny hei vaan näyttääpi meille taas että tää vitun perseily on menny portaita pitkin korkeammalle tasolle, aiemmin vaan rikolliset rei'itti toisiaan.

Mutta eilen ammuttiin mies joka on tehnyt ihan vitusti alueen (mädätyksen?) puolesta. Tää voi hei tapahtua ihan kenelle vaan. (Sattumaaa!!) Tää nyt on merkki siitä että kaikki menee ihan päin helvettiä, jos sallitte tällaisen ilmaisun notta sori vaan.

No vittu voiko tätä ratkaista mitenkään saatana?

-No vittu empä usko että asiasta kannattaa neuvotella rei'ittäjien kanssa, pitää vaan pistää kova (penis?) kovaa (penistä?) vasten. Nää pyssyttelyt jokka tapahtu on ratkasemattomia ja siten on tärkeää että kyttä-natsi-siat ja me turhat poliitikonpellet vittu löydetään joku tapa saada nuoret kaduilta (esim homobaareihin???)

-Ammuskellaan ja rei'itellään mutta meidän pitää mennä laatikon ulkopuolelle (homoilemaan?) ja yrittää selvittää että mistä vitusta nää mutkat on alueelle tullu Vittu täällä mitään asetehtaita ole saatana, jostain ne vittu tulee. "

@Awsumi sanoi:
Voitko kääntää samal iha koko teksti niil kenest ei oo tl;dr mut ruotsi ei taivu?

1408790 - 23.09.2017 23:41
siis kuka vitun idiootti laittoi ksenofobianappulaan?

VITTU MISSÄ LUKI MITÄÄN TEKIJÄSTÄ, KUN VITTU EDES EPÄILYTTÄVIÄ HENKILÖITÄ EI OLE KYTTIEN TIEDOSSA?
1408790 - 23.09.2017 23:38
@Morenzi sanoi:
ehditkin jo tiivistää. Mongolman's job here is done.

vi måste sätta hårt mot hårt = uunit lämpiää jo


väänsin todella paskalla sekomurteella suomennoksen artikkelista. asiavirheitä on ja ne on tarkoituksellisia

"Eepä oo kettään vielkää otettu kiinhi Tenstan ampumisjupakassa

Jepareilla ei ny vaa erelleenkään oo kettään epäilyttävää henkilöä toissapäivän Tensta-pyssyttelystä

Ammuttu ikäloppu 29-vuotias pelle on alueella tunnettu (homo?) henkilö, joka muun muassa hommaili paskaa kasaan "demokratiaprojektien" ja "monimuotoisuus/kulttuurisuuskysymysten" äärellä

Miestä ammuttiin Tissipuistossa puol yheksän uutisten aikaan, ja retuutettiin sairaalaan kitumaan sen jälkeen saatuaan vammoja jotka on kyttäsikojen mukaan vakavia muttei hengenvaarallisia

Tää tappaus täsä on jälleen kerran yks monista ampumiskarkeloista alueella viime aikoina. Mutta tällä kertaha on tieto asiasta perseraiskannut alueen asukkaat ihan eri tyylillä, kun se 29-vuotias on hyvinkin tunnettu (hinttari?) pelle alueella, ja edelleenkin perseili jotain demokratiaa ja monivalintatehtäviä

Yks Teräsasukki joka pelkää nyt ihan paskat housussa tätä helvetin väkivaltaa on Mohamed Nuur, joku kommari-sosialisti-demaripelle-paikallispoliitikko Jalankulkusilta-Tenstan alueelta

- Tää ny hei vaan näyttääpi meille taas että tää vitun perseily on menny portaita pitkin korkeammalle tasolle, aiemmin vaan rikolliset rei'itti toisiaan.

Mutta eilen ammuttiin mies joka on tehnyt ihan vitusti alueen (mädätyksen?) puolesta. Tää voi hei tapahtua ihan kenelle vaan. (Sattumaaa!!) Tää nyt on merkki siitä että kaikki menee ihan päin helvettiä, jos sallitte tällaisen ilmaisun notta sori vaan.

No vittu voiko tätä ratkaista mitenkään saatana?

-No vittu empä usko että asiasta kannattaa neuvotella rei'ittäjien kanssa, pitää vaan pistää kova (penis?) kovaa (penistä?) vasten. Nää pyssyttelyt jokka tapahtu on ratkasemattomia ja siten on tärkeää että kyttä-natsi-siat ja me turhat poliitikonpellet vittu löydetään joku tapa saada nuoret kaduilta (esim homobaareihin???)

-Ammuskellaan ja rei'itellään mutta meidän pitää mennä laatikon ulkopuolelle (homoilemaan?) ja yrittää selvittää että mistä vitusta nää mutkat on alueelle tullu Vittu täällä mitään asetehtaita ole saatana, jostain ne vittu tulee. "
1408790 - 23.09.2017 23:20
@Morenzi sanoi:
Jaaaa eee duu en rövhålslickare?!
Har du redan redanredan?
Jag tycker att knulla men är inte homosex.


voin toki kääntää tuon hurriartikkelin jos porukka sitä nyt oikeasti toivoo

mutta veikkaan että tuo on sen verran yksinkertaista ruotsia että ymmärtää tavallisella kouluruotsinkin tasolla oikein
1408790 - 23.09.2017 23:16
elikkäs tl;dr / förstår ingen fikus-språk

>"demokratia" / "monimuotoisuus" = mädätyshankkeissa hommia tehnyttä jöyrnälistiä ammuttiin iltasella reiteen
>paikallispoliitikko-demari-suvakki Mohamedin mielestä homma lähtenyt eri tasolle, koska nyt ammutaan muutenkin kuin vain rikolliset keskenään toisiaan
1408790 - 23.09.2017 23:12
https://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=103&artikel=6780533

Polisen har ännu ingen misstänkt för gårdagkvällens skjutning i Tensta. Den skjutne 29-åringen är en välkänd profil i området som bland annat arbetat med demokratiprojekt och mångfaldsfrågor.

Mannen sköts på Tisslingeplan vid 20.30 tiden, han fördes till sjukhus med skador som enligt polisen var allvarliga med inte livshotande.

Den här är en i raden av många skjutningar i området den senaste tiden. Men den här gången har nyheten drabbat stadsdelen på ett annat sätt, då 29-åringen är en välkänd profil i området som bland annat arbetat med demokratiprojekt och mångfaldsfrågor.

En av dem Järvabor som uttryckt sin oro och sorg över det eskalerande våldet är Mohamed Nuur, socialdemokratisk lokalpolitiker i stadsdelen Spånga-Tensta.

– Det här visar att det här eskalerat på en högre nivå, tidgare har det varit i kriminella kretsar. Men igår sköts en man som har gjort så mycket för området. Det kan hända vem som helst. Det här är ett bevis för att det har gått åt helvete, förlåt mitt språk.

Hur kan en lösning se ut?

– Jag tror inte att det går att förhandla med de här som skjuter, vi måste sätta hårt mot hårt. De skjutningar som skett är olösta och då är det viktigt att polisen och vi politiker måste hitta sätt för att få bort de här ungdomarna från gatorna.

– Det skjuts och det skjuts men vi måste gå utanför boxen och se var kommer vapnen ifrån. Det finns inga vapenfabriker i förorten.
457664 - 23.09.2017 23:10
@Norjalainen sanoi:
Paitti @elli5 /t2t/rotk/lotr, joka juttelee Trumpista, Halla-ahosta, globalismista, kulttuurimarxismista ja Sorosista.
Unohdinko jotain?


en muuten edes ole yksikään noista

vituttaako? :)
1408450 - 22.09.2017 01:13
@Stormcrow sanoi:
Betty von Black ei siis sinun mielestäsi ole törkeän ylipainoinen? Olisivat laittaneet mitat tuohon, niin veikkaisin, että ko. nainen painaa ainakin sen 100 kiloa. Tuon kokoinen ei enää missään tapauksessa ole ns. terve ylipainoinen, joka siis sekin vaikuttaa olevan myytti.

http://jech.bmj.com/content/70/10/1024

Ja huomaa, BMJ on ihan vertaisarvioitu julkaisu, eli sitä voi käyttää vaikka väitöskirjan lähteenä :)


jimbo ei vaan saa kuin rumia ja läskejä naisia, joten hänen on pakko uskotella että kaiken maailman läskit ovat "normaalipainoisia"
1408466 - 21.09.2017 18:33
onko suomessa suurempia idiootteja kuin vihreät ja heidän äänestäjänsä?

linkola oli oikeassa
1408450 - 21.09.2017 18:29
@Norjalainen sanoi:
Oon kännissä. Kero mulle jotain Halla-ahosta?


ei vittu :D:D

jos nyt haluat totuuden tietää, en ole mikään "t2t" tai "ROTK" enkä mikään muukaan vanha käyttäjä
1408450 - 21.09.2017 15:42
@Jimbo sanoi:

> ylipainoisten hyväksyminen = natsi-ihannointia


ookko psykoosissa? mistä lähtien törkeän ylipainon ylistäminen tyrmäävän seksikkääksi on pelkkää "hyväksymistä"?
1408450 - 21.09.2017 15:23
1408450 - 21.09.2017 15:15
@Jimbo sanoi:
Kyllä on länsimainen kulttuuri haurasta! :DD


osaatko sanoa miksi sitten soros ei halua tätä israeliin? tai miksi tätä paskaa ei pidä pakottaa missään muualla kuin länsimaissa? jos saat joskus lapsia, saan varmasti käydä heitä aivopesemässä esimerkiksi natseiksi? jos tulet asiasta ulisemaan ja inisemään, naureskelen sinulle vain että "kylläpäs sun lasten persoona on hauras :D:D"

sun argumentit on kyllä aivan saatanan paskoja, mutta mitä muuta vajakilta voi odottaakaan?
1408450 - 21.09.2017 15:12
1408450 - 21.09.2017 15:05
1408450 - 21.09.2017 15:04
jään odottamaan sitä päivää kun "puolueeton" ja "objektiivinen" media alkaa pakottamaan rumia läskejä kaulapartamiehiä fedorat päässä "tyrmäävän seksikkäinä"

eiköhän me kaikki tiedetä, että sitä päivää ei koskaan tule - koska media ei edes yritä olla puolueeton, vaan pikkuhiljaa tuhota länsimaiden kulttuurin mm tällaisten feministi-läskipaskaa pakottamalla

läskiyttä ylistämällä media lisää läskien määrää - ja samalla tuhoaa naisten lisääntymiskyvyn ja terveyden. sitten kun ei enää kelvata kenellekään, aletaan huutelemaan helsingin sanomien pääkirjoituksen tyyliin maahan mamumiehiä että saisi edes jotain täytettä saharan autiomaata muistuttavaan pilluunsa
1407878 - 16.09.2017 23:03
@Naurupula sanoi:
Näyttääkö vaaka päiväntasaajalla pienempää lukemaa kuin napa-alueilla? Keskipakoisvoiman kuvittelisi keventävän.


kaikki korkeushypyn maailmanennätykset tehdään mahdollisimman lähellä päiväntasaajaa, mahdollisimman korkealla, kunhan ei ole liian kylmä / kuuma

maapallo on päärynä, joten efektiivistä painovoimaa vähentää pyörimisen lisäksi suurempi etäisyys maan keskipisteeseen
1407898 - 16.09.2017 22:57
floridalaiset eivät ole syypäitä myrskyynsä

meksikolaiset ovat 100% syyllisiä maansa tilanteeseen, aivan kuten myös lähi-idän paskamaissa asuvat

pitäisikö narkkareiden päästä asumaan alueensa rikkaimman perheen luokse tuhottuaan oman kotinsa ja oman elämänsä?

jos floridalaisia ottaa muihin osavaltioihin, myrsky ei tule perässä. jos maan ottaa täyteen oman maansa tuhonneita idiootteja muualta, kohta on pilalla myös vastaanottava maa

jos natsit tuhoaisivat oman maansa ja alkaisivat lähettämään natseja ympäri maailman tuhoamaan samalla kaavalla myös muut maat, pitäisikö muiden maiden vain hiljaa katsoa hommaa vierestä ja antaa natsien pilata jokainen maailman maa vain omansa sijaan?
1407646 - 15.09.2017 09:32
@Jimbo sanoi:
Sitähän kirjoittaja nimenomaan ajaa takaa:

"Älkää käsittäkö väärin: supi­suomalainen ydinperhe on varmasti monelle ihana asia ja paras mah­dollinen ratkaisu. Mutta ehkä voisimme olla iloisia siitä, että moni muukin malli toimii, ja tukea erilaisia tapoja elää ja hankkia lapsia."

Edelleen, kannattaa lukea se koko kirjoitus.


olen kyllä lukenut koko kirjoituksen

hän ei halunnut, että käsitetään väärin, ja tämän takia viestinnän professori kirjoitti suoraan ja selkeästi, että on iloinen ydinperheen murenemisesta, ja että haluaa mamuja suomeen rumien naisten pilluntäytteeksi. hän tuossa sanoo, että ydinperhe on monelle (eli muille kuin hänelle) ihana asia, joka EI ole mitenkään ristiriidassa sen kanssa, että hänen omasta mielestään ydinperheen mureneminen on iloinen asia.

tämä kävi erittäin hyvin selväksi, kuten voikin olettaa, kun kyseessä on viestinnän professorin harkittu teksti. jos hän ei tätä mieltä olisi, hän ei olisi niin kirjoittanut
1407646 - 14.09.2017 23:26
@Jimbo sanoi:
Leikkelit sitten tekstiä aika huoletta. Mm. ydinperheen murentumisen hienoutta ihan perusteltiin:

"Pitkään oli tavallista puhua matalalla äänellä susipareista ja au-lapsista, jotka olivat syntyneet pelottavan kuuloisesti avioliiton ulkopuolella. Avioero oli maailmanloppu. Yksinhuoltajia sääliteltiin, äitipuolia pelättiin. Naimattomat olivat vanhoja­piikoja ja -poikia. -- Aiemmin piti löytää heti kerralla se yksi ja ainoa oikea, ja lasten synnyttäminen oli elämäntehtävä."

Kannattaa lukea koko kirjoitus, ennenkuin vetää hernettä liian syvälle nenäänsä.


ihme että kehtasit puolustella suvakin pärinöitä edes tuolta osin

on meinaan tuo teksti ollut sen luokan kuraa, että suurin osa suvakeista joille olen tuon näyttänyt, eivät ole kehdanneet edes yrittää kehittää tekosyitä sen hienouden puolesta. on meinaan heille ollut aivan käsittämätöntä, että ydinperhe pitäisi murentaa jotta saataisiin tilaa muille malleille - molemmat kun voisivat elää yhtä aikaa.

hyvä ettet nyt sentään alkanut pullustamaan tuota heittoa naisille mamumiesten hommaamisesta
1407646 - 14.09.2017 22:36
@Naurupula sanoi:
Tuollaiste kirjoitusten myötä olen päivä päivältä vakuuttuneempi muslimien ehkä sittenkin olevan oikeassa naisten yhteiskunnallista asemaa koskevien näkemystensä kanssa.


stubb ja katainen olivat valmiita paskomaan kansan niskaan rahan (palkkioviran) takia

tuo ämmä on valmis paskomaan koko suomen valtion vain oman pillunsa takia
1407594 - 14.09.2017 22:30
@Vumpalouska sanoi:
Oon niin fiksu ja asiallinen, ettei mua oikein voi parodioida näyttämättä itse vähämieliseltä idiootilta :-)


viittasin kyllä siihen että olet niin naurettavan typerä ettei erillistä parodiaa tarvita
1407646 - 14.09.2017 22:06
@Denseling sanoi:
Tämä. Suomalaismiesten suhteita ulkomaalaisnaisiin sopii toki yhä paheksua samalla, kun itsenäisten naisten eliitti katsoo olevansa kategorisesti aivan liian laadukkaita tuhlaamaan aikaansa suomalaisten tasaisenluotettavien reppanoiden kanssa.


>maaseutu täynnä veroja maksavia yksinäisiä ukkeleita

ei, ehei, eihän sellainen mies mulle käy, asuvat ihan liian kaukana! t. kaupungin kuivapilluinen naikkonen

>tuonpas helsinkiin työttömiä miehiä maapallon toiselta puolelta

kyllä, tämä oli se helpompi ja järkevämpi ratkaisu kuivan pillun ongelmaani t. hesa-naikkonen
1407446 - 14.09.2017 21:57
@Jin-Gitaxias sanoi:
Oletatko että kaikki muslimit seuraavat hiekkaeepoksensa oppeja tarkasti, jä tätä kautta sitä etteivät radikalistiislamistit oikeasti halua tuhota länsimaalaista yhteiskuntaa tappamalla vääräuskoisia?

@Jimbo sanoi:
Muslimit eivät sitten yhtään arvosta ihmishenkeä.

@Basso sanoi:
Täs ois vähä video matskuu kui muslimit arvostaa ihmishenkiä.


suhteellisen koomista on se, että koraanin jakeella 5:32 kaiken maailman suvakki-vajakit aina yrittävät perustella sitä, että "islam on rauhan uskonto"

katsotaanpas kyseistä suuraa:

"30. Mutta (toisen) intohimo pakotti hänet tappamaan veljensä; hän surmasi hänet ja tuli kadotettujen lukuun.
31. Ja Jumala lähetti korpin, joka raapi maata näyttääkseen hänelle, kuinka hänen veljensä alaston ruumis olisi kätkettävä. Mutta hän sanoi: »Voi minua! Pitääkö minun olla tuon korpin kaltainen ja kätkeä veljeni ruumis?» Ja hän tuli katuvaisten lukuun.
32. Tämän johdosta annoimme Israelin lapsille säädöksen, että kuka ikinä ottaa hengiltä ihmisen muutoin kuin verikostoksi tai pahuuden ehkäisemiseksi maassa, hän on kuin olisi tappanut kaikki ihmiset; ja ken ikinä pelastaa yhden hengen, hän on kuin olisi pelastanut kaikkien ihmisten hengen.Meidän lähettiläämme tulivat aikoinaan heidän luokseen selvin todistuksin (Jumalan yliherruudesta), mutta katso, senkin jälkeen monet ihmisistä tulivat irstaiksi maan päällä.
33. Ainoa palkka niille, jotka sotivat Jumalaa ja Hänen lähettilästään vastaan sekä levittävät turmiota maassa, on että heidät tapetaan tai ristiinnaulitaan, tai heidän kätensä ja jalkansa hakataan poikki eri puolilta, ristiin, tai heidät karkoitetaan maasta. Sellainen on heidän häväistyksensä tässä elämässä, ja tulevassa heille on kauhea kuritus,
34. lukuunottamatta niitä, jotka katuvat, ennenkuin te saatte heidät valtaansa. Sillä tietäkää, että Jumala on pitkämielinen, laupias.
35. Te, jotka uskotte! Pitäkää Jumala kunniassa ja etsikää Hänen läheisyyttään sekä ponnistelkaa Hänen retkellään, jotta olisitte onnellisia.
36. Mitä tulee uskottomiin, niin totisesti, vaikka heidän olisi kaikki, mitä maassa on, ja yhtä paljon lisää heidän lunastamisekseen ylösnousemuspäivänä, ei sitä heiltä vastaanotettaisi. He ovat tuskallisen rangaistuksen omat.
37. He pyrkivät pois tulesta, mutta eivät pääse. Heidän rangaistuksensa on pysyvä.
38. Varkailta taasen, olkootpa mies~ tai naispuolisia, leikatkaa kädet. Se on palkka heidän omista teoistaan ja muita varoittava kuritus Jumalalta. Jumala on mahtava, viisas."

eli siis:

-lähetimme käskyn, mutta sen jälkeen olivat vielä irstaita
-tappaa ei pidä, paitsi verikostoksi tai "pahuuden ehkäisemiseksi" (eli kelpaa mihin tahansa tappoon)
-"turmion" levittäjät ristiinnaulittava & tapettava, tai leikeltävät raajoistaan
-varkailta taasen pitää leikata kädet

että sellainen "rauhan suura" siellä

nauran joka kerta kun joku sivistymätön tolvana yrittää esittää että islam on "rauhan uskonto" koska 5:32
1407646 - 14.09.2017 21:42
@Nilihisti sanoi:
Niin, kantasuomalaisille miehillekkö on ajateltu, että jää luu käteen?


kun kansaa vaihdetaan / tuhotaan, kannattaa tuoda siittäjät ulkopuolelta

YK:n mukaan mm lisääntymisen estäminen ja elintilan vieminen on kansanmurhaa, joten eiköhän tämäkin kansanmurhasta mene
1407646 - 14.09.2017 21:40
@Nilihisti sanoi:


225 viestin superkäyttäjä

intredasting
1407594 - 14.09.2017 21:27
@Vumpalouska sanoi:
Nyt on hyvää parodiaa :D


onneks sä et edes tarvi parodiaa
1407646 - 14.09.2017 21:21
>hs-lehti

http://www.hs.fi/paakirjoitukset/art-2000005363518.html

ainoa hyvä asia jonka tästä pääkirjoituksesta keksin on se, että ei sentään enää (((media))) peittele omaa agendaansa, joka on suomen tuhoaminen, esimerkiksi mamutuksen ja perheiden tuhoamisen kautta
1404264 - 21.08.2017 12:46
@Long_John sanoi:
Siihen aikaan arvio tehtiin sen hetkisellä parhaalla tiedolla (kaikki mediassa ja politiikassa olivat laaja-alaisesti yhtä mieltä asiasta) ja sen mitä tiedämme nyt ei kukaan olisi pystynyt ennustamaan etukäteen. Nämä ovat niin yllättäviä asioita, ettei niihin voi mitenkään puuttua etukäteen.


oletko idiootti vai trolli?
453790 - 21.08.2017 02:07
jos katsotte rasismitilastoja, niin suomessahan ne mamut on niitä kovimpia rasisteja
453810 - 21.08.2017 02:06
viiltävää realismia
1400772 - 28.07.2017 22:03
@Kyynaamio sanoi:
Helpottaako, jos kerron, että nuo intialaiset, bangladeshilaiset ja pakistanilaiset on helposti sekoitettavissa pigmentiltään myös lähi-idästä kotoisin oleviin heppuihin?


todella rankasti saa olla näkökyvyssä vikaa jos koskaan sekoittaa intialaisen tai bangladeshilaisen johonkin turkkilaiseen, täysin erinäköistä porukkaa
1398086 - 09.07.2017 17:10
@Tyhma-Antero sanoi:
Harmitaako että maailmaa ei olekaan muotoiltu "kriitikoiden" harhojen perusteella? Joidenkin pölvästien mukaan ei voi mitenkään olla suomalainen jos esimerkiksi isovanhemmista, isoisovanhemmista tai jopa isoisoisovanhemmista löytyy ulkomaalaistaustainen. Ei ole "kriitikko" järjellä pilattu.


katsokaa, naurunappulan suurin idiootti saapui jälleen kerran paikalle tekemään tyhjäksi kaikki mahdolliset luulot siitä, että hän ei ehkä olisikaan ihan täydellinen idiootti

on se ihme ja kumma, että jenkkilässä osataan sujuvasti kertoa, että ollaan 1/4 neeekereitä, ½ intiaaneja ja 1/4 irlantilaisia - mutta suomessa anteron kaltaisten typerysten äly ei tällaiseen veny, ehei, vaan on pakko yrittää kategorisoida kaikki harmaat alueet mustiksi tai valkoisiksi, ja yrittää väittää että mamupatjojen lapset olisivat mukamas suomalaisia

jos sekoitan sinistä ja keltaista, ja saan vihreää, sinä et varmaan suostu tajuamaan vihreän olemassaoloa, ja yrität väkisin luokitella kaikki vihreät joko täysin keltaisiksi tai täysin sinisiksi?
1398110 - 09.07.2017 17:05
@Dick_Jhonson sanoi:
Ei. Tarkoitin että jos vaikka työnantaja rekrytointi ilmoituksessa kertoo hakevansa työntekijää rodun perusteella. Silloinhan se on rasismia.


on "hieman" eri asia tunnustaa ääneen, että on olemassa rotuja - kuin valikoida porukkaa rodun perusteella

työnantaja saa aivan vapaasti tehdä vaikka miljoona työpaikkailmoitusta, joissa toteaa rotuja olevan olemassa - se ei silti ole syrjintää

ei ole suurikaan ihme, että suvakilla ei älylliset ominaisuudet riitä yksinkertaisimpienkaan asioiden tajuamiseen
1397658 - 05.07.2017 16:27
@anttikoo sanoi:
Ei vittu voi olla totta. OIkeesti nyt saatana, kyse on 15-vuotiaasta nulikasta. CNN ois vetänyt aika paljon pointseja toteamalla että "apology accepted, we will not publish his real name". Nyt vetivät itsensä vessanpöntöstä alas.


minkä helvetin takia parodiaa pitäisi pyytää anteeksi

pitääkö vassari-anarkisti-suvakki-vajakkien alkaa pyytelemään anteeksi kaikkia parodioita mitä ovat tehneet trumpista, fox newsista, bushista tms?

cnn itsekin julkaissut suurella ilolla trumpille vittuilevia taideteoksia

http://edition.cnn.com/2017/04/29/politics/artists-respond-to-trump-100-days/index.html

http://www.independent.co.uk/news/world-0/us-politics/iran-trump-art-exhibition-nazi-money-references-hadi-asadi-a7821611.html
1397666 - 05.07.2017 13:57
tässä tästä videosta seurannut CNN:n uhkaus tekijälle:


1397658 - 05.07.2017 13:56

1397658 - 05.07.2017 13:33
tässä kyseinen naurunappula-tierin huumorigif, jonka tekijää CNN tosissaan uhkailee :D

https://www.youtube.com/watch?v=aw-Us1J2f4w

tässä CNN:n artikkeli:

http://edition.cnn.com/2017/07/04/politics/kfile-reddit-user-trump-tweet/index.html

tosissaan tehneet massiivisen uutisjutunkin telkkariinkin :)

eipä tartte trumpin huudella mitään solvauksia enää, CNN häpäisee itsensä paremmin kuin trump ikinä siihen kykenisi
1397568 - 04.07.2017 22:06
@Kenway sanoi:
Miksei Marjaanaa saa pakkohoitoa? Jos ihmistä riivaa niin sille pitää kertoa että mikä


eivät vissiin osaa lukea sen facebook-kirjoituksia / katsoa netistä kaikkia sen sekoiluita
1397134 - 02.07.2017 21:07
@Tyhma-Antero sanoi:
Äläpä laita sanoja suuhun äpyli. Ihan hyvä että sinäkin voit tuntea miltä yleistys tuntuu (oletan että sinulla on kikkeli vaikka pallit puuttuu). 7 tykkää tähän mennessä kommentistasi.


sattuu olemaan väärä yleistys, koska valkoihoiset miehet eivät tuohon syyllistyneet

seuraavaksi varmaan alamme leimaamaan naisia raiskaajiksi, vaikka eivät raiskaisikaan?
1397134 - 02.07.2017 16:14
@Tyhma-Antero sanoi:
Kauheaa että yleistetään johonkin sellaiseen ryhmään jonka osa itse on. Kannattaa aina olla tarkkana. Muslimit on hyvä.


jahas, nappulan suurin idiootti saapui taas paikalle. mahtaa kalloa aika paljon pakottaa, kun pitää yrittää keksiä älyllisiä perusteluita sille, miksi miesten leimaaminen on hienoa, ok ja välttämätöntä (peräti kolme kertaa yhteen artikkeliin, jopa alatyylisin heitoin), mutta sitten taas matu-taustasta ei saa sanoa mitään sanallakaan - vaikka mies-ominaisuus ei ollut tässä se määräävä tekijä?

Lukuja

7 0 2303 4
seuraajaa seurattavaa vierailua
12.3. alkaen
vierailua
tänään