LuckyJ (LuckyJ)

Mies, peruskäyttäjä

Liittynyt 31.08.2013, nähty viimeksi 6 tuntia sitten

RSS » Näytä kaikki...

430915 - 23.02.2017 16:12
@Vesihiisi sanoi:
Jostain vastaanottokeskuksesta revitty. Kysytty vaan: osaako joku hiihtää? Ja yksi nosti käden pystyyn ja sanoi: voi mina urita.

Jokuhan se täälläkin epäili tuon lopulta hakevan turvapaikkaa Suomesta, kaukana ei näytä tuo ennustus olevan :D
430907 - 23.02.2017 14:01
Sinänsä ota juttuun kantaa, mutta eikös ketään muuta häiritse että demarilanen perustaa pöytälaatikkofirman Belgiaan välttääkseen Suomen verot. Mun mielestä se oli ton jutun pääpointti, demarit kun on tunnetusti aina käsi toisten taskuissa.
430915 - 23.02.2017 13:47
1374525 - 22.02.2017 17:39
Vahvat on argumentit teillä :D. Vähän kuin käyttäisin tataareja kuvaamaan kaikkia muslimeja. Toivotaan ettei kehitys tuolla ole samanlaista kuin monessa muussa muslimivaltiostta

1374515 - 22.02.2017 16:34
@Prinny_dood sanoi:
Ilmiselvästi ei mitään tekemistä Islamin kanssa.

Eiei, nyt ei kysytty mikä kuvia yhdistää
1374449 - 22.02.2017 14:06
Vakiohomo puuttuu, feikkikuva
1374455 - 22.02.2017 14:04
@Nationalisti sanoi:
Niin miten tämä pakottaminen sitten tapahtui?

Siis selkeestihän tossa lukee, että Trump on pakkosyöttänyt Christietä niin, että Christie on melkein tukehtunut!? Vai ootko joku natsi vai?
430705 - 21.02.2017 21:18
Oho, Riksus opittu kirjottamaan? :o
1374061 - 21.02.2017 07:13
@Joghi sanoi:
Mutta @Norjalainen sanoi, että 4 autoa on tulessa. Uutisessa puhutaan lähes kymmenestä. Eikä Norski maininnut sanallakaan siitä, että olisi kauppoihin murtauduttu.

Valemediaa, opettele lukemaan ruotsia ja jotain muuta kovaa argumenttia tähän
1374069 - 21.02.2017 07:10
Mut... Mut..... Ruotsissa on murhattu vajaassa kolmessakymmenessä vuodessa 16 ihmistä, joiden murha voidaan kytkeä äärioikeistoon. Kyllähän tuo on nyt selkeesti suurempi ongelma!
430613 - 20.02.2017 23:37
Miksikäs muuten Ruotsissa ei ole vuoden 2005 jälkeen julkaistu tutkimusta, jossa eritellään ulkomaalaistaustaisten rikoksia?
https://affes.wordpress.com/2016/08/12/invandrarman-i-brottsaktiv-alder/
430597 - 20.02.2017 23:02
@Vanukas sanoi:
Odotan, että For Honor on vähintään 50% alennuksessa. Ei siitä täyttä hintaa voi maksaa nykytilassaan.

Samma här. Ihan kivalta vaikutti beta, mutta ei 70e arvoselta
1373763 - 19.02.2017 18:36
Tälle ei olis varmaa saanu naurahtaa :D
430367 - 19.02.2017 16:23
@ginger sanoi:
ei homoudesta ole tehty kenenkään arvoa nostavaa tekijää. sitä olenkin ihmetelly miksi kaikenmaailman juntit kuvittelevat asian olevan niin.

sanotaan näin, että pekka on tehnyt maailmalla suurempia asioita ku sale koskaan. enkä nyt ymmärtänyt, miksi heitä pitäisi verratakeskenään. ei niinistökään huono presidentti ole, en sitä väittänyt.

kunhan siitä teidän mestaristanne (eikä sen puoleen kenestäkään muusta persusta) ei tule presidenttiä, meillä on vielä toivoa.

Hienosti oletat mun poliittisen taustan :).
Juuri se homous oli viime pressan vaalien aikaan se tekijä, millä Haavistoa markkinoitiin ja minkä takia häntä olisi tullut äänestää. Niin suvaitsevaista, niin suvatsevaista....
430437 - 19.02.2017 14:15
@Jimbo sanoi:
Niinpä niin. Donald puhuu menneistä terrori-iskuista Ruotsin viime yön tapahtumien yhteydessä. On aika selvää, mikä heiton pointti oli, mutta toki sitä voi koittaa selitellä parhain päin.

Tai sitten sen voi selitellä juuri kuten sen selittelet. Sanoman sisältöä se ei muuta mihinkään, vaikka tulkitsetkin sen itselles mieleisellä tavalla.
430437 - 19.02.2017 14:03
@Jimbo
> We've got to keep our country safe. You look at what's happening in Germany, you look at what's happening last night in Sweden. Sweden, who would believe this. Sweden. They took in large numbers. They're having problems like they never thought possible.

> You look at what's happening in Brussels. You look at what's happening all over the world. Take a look at Nice. Take a look at Paris."

Tuossahan se on itsessään. Ensin puhuu turvapaikanhakijoiden määrän aiheuttamista ongelmista, ja sen jälkeen terroristien teoista eri puolilla Eurooppaa. Sitä en tiedä, mihin viittaa Ruotsissa, sitä pitää kysyä Trumpilta itseltään. Huvittavaa kuinka Trumpin puhe vääristelevästä mediasta vääristellään median toimesta :D
1373733 - 19.02.2017 13:43
@ulostin sanoi:


430437 - 19.02.2017 13:41
Vielä kun laitat linkin, missä Trump sanoo että Ruotsissa tapahtui terrori-isku :). PS katsoin Trumpin puheen, joten linkin laittaminen saattaa tuottaa hankaluuksia.
E: PPS jsn:oon tehty kantelu noista jutuista, en malta odottaa millä tämä kivapuhe perustellaan tällä kertaa
1373735 - 19.02.2017 13:38
@Joghi sanoi:
?

"Jos yllä oleva twiitti ei näy...." tviit tviit
1373733 - 19.02.2017 13:32
1373733 - 19.02.2017 13:18
@ulostin sanoi:
Ite kommentoin kännissä ihan homona

Mä luen sun kommentit aina alasti
430417 - 19.02.2017 13:17
@ROTK sanoi:
@luckyj trumphan tekee ihan jatkuvasti näitä trolleja, joissa puhuu syötiksi "hieman monitulkintaisesti", mediat tarttuvat hätäpäissään pienempiinkin yksityiskohtiin, tuuttaavat niistä isoja otsikkoja ja seuraavaksi kaikki puhuvatkin jo näistä ruotsin ongelmista, josta kukaan ei puhunut aiemmin :DDD

On muuten ollut jännä seurata, kuinka esim. Brittimedia on alkanut puhumaan avoimesti Ruotsin ongelmista jo noin vuoden ajan. Johtuuko Brexitistä?
1373733 - 19.02.2017 13:09
@Norjalainen sanoi:
Että 99% Nappulan käyttäjistä on homoutensa lisäksi alkoholisteja

Ainakin jos sun kommentteja seuraa, mister "kommentoin nn:aan vain kännissä" :D
430435 - 19.02.2017 13:08
@Spiko kalasteli sulle juuri kunniamaininnan :D
430417 - 19.02.2017 13:05
@Cuntteri sanoi:
Malmö
Terroria 24/7

Ei t: Maria Pettersson
E: http://www.hs.fi/nyt/art-2000002842718.html
430417 - 19.02.2017 12:42
@Tyhma-Antero tai sitten viittasi väkivaltavasemmiston hyökkäykseen puoluekokoukousta vastaan
http://www.svt.se/nyheter/lokalt/vasterbotten/polisman-blev-pahoppad-och-strypt

Itse en usko Trumpin viitanneen mihinkään yksittäiseen tapaukseen, vaan ylipäänsä ongelmiin mitä Euroopassa on. Kuten ROTK jo lainasikin:
"You look whats happened last night in Sweden. Sweden, who would believe this. Sweden. They took in large numbers. They have problems like they've never thought possible."

Median vääntämää terrori-iskuun viittausta tuosta ei saa kuin punaisten lasien läpi katsomalla.
430417 - 19.02.2017 12:27
@Battis sanoi:
Just näin, etsitään oikein etsimällä mihin tuo perusteeton heitto olisi voinut viitata. Mikään taho ei ole ilmoittanut mistään vakavammasta sattumuksesta Ruotsissa eilen illalla, joten Trump ei voi olettaa, että kuulijatkaan sellaisesta tietäisivät.

Jep, koska autopalothan on niin last season, ketä kiinnostaa :)
430417 - 19.02.2017 12:13
@Battis sanoi:
Se viittasi eilisiltaisiin tapahtumiin. Mitä siis tapahtui Ruotsissa eilen illalla? Kertokaa nyt jo.

Noista sattumuksista voisi viitata päivittäin. Tuossa uutisessa muutama linkki
http://www.friatider.se/trump-hanas-for-utspel-kolla-sverige
E: @Tyhma-Antero
430417 - 19.02.2017 12:02
@Battis sanoi:
Kerropa mihin Ruotsissa sattuneeseen tapahtumaan se sitten viittasi? Jos samassa yhteydessä mainitaan Bryssel, Pariisi ja Nizza, niin oletettavaa on, että se viittaa myös Ruotsin osalta johonkin terroritekoon.

Tuota, kuuntelepa tuo Trumpin puhe. Jos et ymmärrä, että ei puhu mistään "yksittäistapauksista" vaan ongelmista ylipäänsä, olet joko hidasälyinen tai sitten vaan tyhmä.
430417 - 19.02.2017 11:25
@Joghi sanoi:
Missä kohtaa se se Ruotsi-kommentti tulee?

30:00 eteenpäin
430417 - 19.02.2017 10:22
Pääsi pistää taas pari kantelua jsn:oon, mihinkäänhän se ei johda mutta näkeepähän taas perustelut miksi joku on kivapuhetta :).
Ps vaikuttaa jotenkin kuolonkorahtelulta tuo valtamedian ristiretki Trumpia vastaan
1373675 - 19.02.2017 10:12
Mä en enää jaksa ees kiihottua näistä kivapuheista, vaan teen automaattisesti nettivinkin poliisille tai jos valtamedia kyseessä kantelun JSN:oon
E: poliisi.fi näköjään kaatunut/kaadettu :D
1373687 - 19.02.2017 10:07
Plussa kuvasta ja otsikosta 7/5 :D
430413 - 19.02.2017 10:06
Aamugasa :D
430367 - 19.02.2017 09:57
@ginger sanoi:
hupaisa kommentti. ja pirun hienosti projisoitu vastuu omista hommista vaan muiden piikkiin. heleppoo tää nykymaailma eiks jeh

mitäs vikaa pekassa ois pressana?

edit:vai liputatko sä sen saatanan sivari halla-ahon puolesta. jos näin, ni alkaa meidän patrijootit naurattamaan vain entistä enemmän

Sanopas mitä hyvää Pekassa ois pressana, verrattuna Saleen? Itse en Pekkaa vois äänestää ikinä, en homouden takia, vaan koska homoudesta on tehty jotenkin ihmisen arvoa nostava tekijä.
430405 - 19.02.2017 09:23
@Norjalainen sanoi:
Meidän pitäis miekkailla meidän pippeleillä. Koska Naurunappula on Suomen suurin homoyhteisö :)

Sä oot Suomen suurin homo :) (homoutes vyöryy Norjastakin Suomen yli)
1373663 - 19.02.2017 09:00
I am Connor MacLeod of the Clan MacLeod. I was born in 1518 in the village of Glenfinnan on the shores of Loch Shiel. And I am immortal.
430393 - 19.02.2017 08:52
@Norjalainen sanoi:
10 vuoden Norjassa asuminen tuottaa vihdoinkin ansaitsemansa tuloksen: Mulla ei ole aavistustakaan kuka on Sami Hedberg :D

Saatteko sähköt kohtapuoliin sinne keskitys...äh siis reservaattiin?
430405 - 19.02.2017 08:49
1373597 - 18.02.2017 23:28
@Spiko sanoi:
Ei oo homoo jos on suojaava puku päällä

Mikä tapahtuu miitissä, jää miittiin :D
1373597 - 18.02.2017 23:19
Häiritsee kuinka paljon @Spiko nauttii alimmaisena olosta
430367 - 18.02.2017 23:11
Vau, eli olet sitä mieltä että sivarit tai armeijaa käymättömät on jotenkin huonompia?
430245 - 18.02.2017 11:12
@Kyynaamio sanoi:
Suomessa poikkeusluvalla on myös menty naimisiin yhtä nuorena: http://www.seinajoensanomat.fi/artikkeli/175748-useat-sadat-alaikaiset-avioliittoon-suomessa-nuorimmat-vasta-14-vuotiaita

Se tässä kuitenkin on vähintäänkin ongelmallista, jos nuori on tosiaan sananmukaisesti "ostettu". Sehän olisi myös ihmiskauppaa. Ja tietenkin jos ikäero on kovin huomattava. Sekin on epäselvää, että vapauttaako tällainen avioliitto seksuaalisen hyväksikäytön kieltävältä lailta. Ruotsissa suojaikä on 15, joten tuo poikkeus "varhaiskypsyydestä" lienee oikeudelle helpompi tehdä, kuin mitä suomessa.

Tuo oikeuden uskonnotoon sitoutumisella perusteltu "kypsyys" on mielestäni täyttä paskaa. Kypsyyttä osoittaisi ehkä paremmin uskosta luopuminen. Uskonolla ei pitäisi olla mitään tekemistä koko asian kanssa. Joko yksittäistä nuorta pidetään tarpeeksi kypsänä tekemmään päätöksen avioliiton suhteen, tai sitten ei, riippumatta uskon asioista.

Tyhjentävästi sanottu, ei lisättävää :)
430245 - 18.02.2017 10:05
@Kyynaamio sanoi:
Jaa jaa, tässä otettiin sitten ilmeisesti kantaa vain tuohon "avioliitton" laillisuuteen. Ymmärtääkseni ruotsissa on ihan samanlainen systeemi kuin meillä, ja seksuaalinen hyväksikäyttö on rikosoikeudellinen asia (eli käräjäoikeuden-->hovin-->korkeimman hommia), joka on joko käsitelty, tai sitten siitä ei ole koskaan nostettu syytettä lainkaan.

Toki tässä olisi aika paljon merkitystä sillä, onko tämä aviomies 18 vai 80, ja sillä oliko näiden liitto jotenkin virallistettu ruotsin viranomaisilla poikkeusluvalla, vai onko tämä jonkun poppamies-imaamin siunaama juttu. Jos jälkimmäinen, niin hallinto-oikeudella ei pitäisi olla asiassa näin maalaisjärjellä ajatellen edes toimivaltaa(?)

Itsellänikään kun tuo ruotsi ei ihan täydellisesti taivu, niin vaikea sanoa mikä tuossa on lopulta taustalla. Mutta sen käsitin, että sosiaaliviranomaiset yrittäneet huostaanottaa selkeän lapsimorsian- tapauksen vedoten tuohon "Lag (1990:52) med särskilda bestämmelser om vård av unga" (LVU, jonka perusteella olisi aika selkeä tapaus https://lagen.nu/1990:52). Siinä olet oikeassa, että ikäero ei ole tiedossa, joten vähän vedin mutkia suoraksi tuossa avauksessa. Se taasen on hälyttävää, että tuolla päätöksellä käytännössä annetaan lupa lapsimorsiamille (tai ainakin viranomaiset katsoo muualle), kunhan morsiamet ovat tietyn uskoisia ja kulttuurisia (ja mahdollisesti aviomies on alaikäinen).
430245 - 18.02.2017 07:16
@Kyynaamio sanoi:
Olikos tämä millä oikeusasteella ratkaistu?

Ei oikein tuo ruotsi suju ja kääntäjä ei tehnyt juurikaan viisaammaksi, vaikka olenkin virallisesti virkamieskelpoinen ruotsintaitaja :D

Förvaltningsrätt= hallinto-oikeus. Siitä en sitten tiedä, miten peilautuu suomalaisiin oikeusasteisiin :o
1373483 - 18.02.2017 01:44
@lyijy sanoi:
eduskunnassa nähtävästi ei tarvitse olla jos ei huvita, pitäis olla joku firma joka valvoo noitten toimintaa ja antaa vaikka pikasakkoja tai erottais henkilöitä jotka ei tee mitään siellä

Jaa
Ei
Poissa
Tiesitkös ettei kansanedustaja tarvii saikkutodistusta sairaslomastaan. Kyseessähän ei ole työsuhde, vaan luottamustoimi, joten kansanedustaja voi saikkuilla mielin määrin
430245 - 18.02.2017 00:11
@partyniga sanoi:
Ootko kade ku et ite kehtaa vetästä piukkaa teinivittua

Juuh, ja mun mielestä miehen oikeuksiin kuuluu useamman teinivitun omistaminen.
430245 - 17.02.2017 21:38
@kikkelijazzi sanoi:
mmh Ruotsi. muslimien luvattu maa, joka silittelee päätä ja hyväksyy kaikki uskonnon ihanuudet.

Kait tuo on suvakkien mielestä sit jotenkin hienoa :/. Toteuttavat ainakin sitä kovasti hehkuttamaansa monikulttuurisuutta, kun sallivat tuoda lähtömaiden kulttuurinsa mukanaan eikä sitä väkinäistä "monikulttuurisuutta" joka on lähinnä tummahipiäisiä ihmisiä ja tulista ruokaa...
1373385 - 17.02.2017 15:32
@Mikko93 sanoi:
Miten sitten Anarkismi?

Kuolet koska vanhempas kuoli ennen kuin ehti tekee sut
430183 - 17.02.2017 08:23
Varmaan joku vassari kun ilman toimittajan omia mielipiteitä tehty uutinen.
E: googletin, kommarihan se siinä
1373197 - 16.02.2017 13:57
Hah oot vaa ruma :D
1373107 - 15.02.2017 19:07
Ei taida olla suklaapatukka mikä tuolla pöksyissä pullottaa...
1373057 - 15.02.2017 17:29
Piiri pieni pyörii, homot siellä köyrii... En tiedä pitääkö paikkansa, mut kuullut että nois piireis kaikki ollu kaikkien kaa
429925 - 15.02.2017 05:08
@Kenway sanoi:
Huom. Toi Räsänen tuossa :p

Juup ymmärsin kyllä:). Mut sanoinkin noin ylipäänsä (koska tuo on aika yleinen argumentti eutanasiaa vastaan)
429925 - 14.02.2017 22:13
@Kenway sanoi:
Koska ihminen ei voi leikiä jumalaa. T. Räsänen

Tuo on ehkä paskin peruste eutanasiakeississä;
"ihminen ei voi leikkiä jumalaa"
> mites tää hengityskone?
"täysin eri asia!"
429897 - 14.02.2017 18:05
@Kyynaamio sanoi:
Uusi laki ei velvoita kirkkoja vihkimään, ja kapinapappien linja ei ole ev.lut. kirkon linjan mukainen:

http://www.hs.fi/kotimaa/art-2000002918662.html

Näin on. Mutta kyypapit on kyypappeja, ja toiminnalla taitaa olla Mäkisen siunaus
http://www.aamulehti.fi/kotimaa/hs-arkkipiispa-makinen-kannattaa-homoparien-vihkimista-23786632/
429897 - 14.02.2017 17:34
@Kyynaamio sanoi:
Se on kylläkin ihan kirkon päätettävissä haluavatko vihkiä vai eivät, ja tähän mennessä ovat linjanneet, että eivät vihki.

Vedät itse parhaiten :D

https://sateenkaaripapit.wordpress.com
429847 - 14.02.2017 12:15
429761 - 13.02.2017 17:01
@Hellbilly sanoi:
Ei helevetti nyt taas oikeasti saatana mikä noita rasisteja vaivaa?

Tulin vaan ilmoittamaan että tästä eteenpäin valkoisilla miehillä on väistämisvelvollisuus tässä tilapäivityksessä t.yp
429761 - 13.02.2017 16:44
Nyt on kyllä kovat psykoosit kirjoittajalla.
1372561 - 13.02.2017 14:48
@Naurupula sanoi:
Eikö alvi mene maksuun pian laskun lähettämisen jälkeen? 48.000€ verottajalle, vaikka asiakas ei ole maksanut mitään. Tämä on käsittääkseni monelle pienyritykselle muutoinkin ongelma, alvi pitäisi tilittää valtiolle, vaikka asiakas ei ole maksanut laskua.

"Pienyrityksillä on 1.1.2017 alkaen oikeus tilittää myyntien ja ostojen arvonlisävero maksuperusteisesti. Yritykset, joiden tilikauden liikevaihto on enintään 500 000 euroa, annetaan mahdollisuus tilittää myynnistä suoritettava arvonlisävero ja ostoista vähennettävä arvonlisävero maksuperusteisesti."
E: tuo insinööritoimisto tosin taitaa ylittää tuon 500000 e :D
1372561 - 13.02.2017 07:26
@Perskarvamatto sanoi:
Jos kyseisen firman tarkoitus oli saada negatiivista julkisuutta niin siinä ainakin onnistui.

Tää kuulostaa kyllä ihan ennenaikaiselta aprillipilauutiselta! Kävin piruuttani lukemassa tuon päivityksen, jonka perusteella lasku pistetty perään, ja voi sanoa että hieman heppoisin perustein liikkeellä(samapa tuo vaikka olis haukkunu ko. firman pystyyn, olisi tuo lasku kyssenalainen). Tästä siis suututtu: "...kutsuin rakennusvirheen/asennusvirheen osalta syyllisetkin tarkastukseen ... Juhani Vainikka EHR Insinööritoimisto... Kukaan ei vaivautunut paikalle ... En suosittele ko yrityksiä tai henkilöitä kenenkään työmaalle."
429717 - 13.02.2017 06:46
Kannattaa muuten käydä lukemassa tuo päivitys sieltä fasebuukista ennenkuin itse huutelee mistään. "...kutsuin rakennusvirheen/asennusvirheen osalta syyllisetkin tarkastukseen ... Kukaan ei vaivautunut paikalle."
1372535 - 13.02.2017 06:26
Jaahas, hienoa innovointia mutta vuonna 2017 onko jotenkin tarpeellista korostaa suunnittelijoiden sukupuolta? Mitä jos joku noista naisolettamista ei identifioi itseään naiseksi? Jotenkin jää sovinistinen jälkimakukin, avan kuin ihmeteltäisiin että pystyy ne naisetkin. Juu, tiedän että feminismin voimaannuttamana uutinen tehty (in your face miessiat, naiset jyrää- tyyppisesti) mutta on aika kökkö :D.
1372555 - 13.02.2017 06:22
Mitäs mieltä @Saa on asiasta?
1372331 - 12.02.2017 00:25
@Rampa sanoi:
Liian vähän kettuja.

Pelottavaa kuinka oikeassa olet :s
1372339 - 11.02.2017 23:48
MSC <3
1372331 - 11.02.2017 23:28
@Strigoi sanoi:
Vroom vroom.

American dad on tuttu näköjään :D
1372187 - 11.02.2017 23:17
@Jimbo sanoi:
Kun vain olisinkin edelleen noin nuori ;____;

Valittaa kadonnutta nuoruutta ja edelleen opiskelija? :D
1372331 - 11.02.2017 22:35
@Spiko PS Pika oot tuo orava :)
1372331 - 11.02.2017 22:28
@Spiko sanoi:
Eniten mua provosoi se että joku on kirjottanu mun nimen ilman ensimmäistä kirjainta

Pika pika <3
429579 - 11.02.2017 22:05
Giibmasin <3
429575 - 11.02.2017 22:04
Laksatiivia drinkkiin ja sen jälkeen käsiraudoissa auton peräkonttiin.
429563 - 11.02.2017 21:12
@KaRvApAlLoH sanoi:
Ja minä kävin paskalla :D

Minä tein jotain muuta
Näytä kuvakommentti
1372315 - 11.02.2017 20:18
Vahvaa argumentointia :D
1372301 - 11.02.2017 18:14
Tuli otsikosta mieleen Alas Smith & Jones :)
429511 - 11.02.2017 14:45
@Kyynaamio sanoi:
Varmaan siksi, että tekijä on valtion edustaja, jolta odotetaan käytökselleen korkeita standardeja kaikissa tilanteissa. Varmaan myös siksi, että muistissa on tämä ja vastaavaa yritetään välttää:
https://fi.wikipedia.org/wiki/Ranskan_l%C3%A4hi%C3%B6iden_v%C3%A4kivaltaisuudet_2005#Alkutapahtumat

PS. Huutista ekojen kommentoijien harhaisuudelle :D

Eli jälleen annettu pelolle valta :D. Pliis älkää mellakoiko!
1372269 - 11.02.2017 13:25
Kyllähän sitä jokainen itsensä tunteva Euroopan matkaaja välillä hukkaa henkilöllisyyspaperinsa Englannin kanaaliin :D
429505 - 11.02.2017 13:19
@Norjalainen sanoi:
Nyt kävin. 399,90 kr.

Mitä tuo on suomennettuna tv: liian laiska googlettamaan
1372093 - 11.02.2017 13:11
@Tyhma-Antero sanoi:
Ymmärtämättä kuitenkaan sitä, että kollaasissa ei mitenkään varmisteta sitä mihin ylemmät kuvat liittyvät. Propagandan mukaisesti kollaasi on saanut sinut ajattelemaan tietyllä tavalla. Kollaasissa ei siis mitenkään mainita että ylemmät kuvat liittyisivät millään tavalla terroristiuhkaan joten se on siis onnistunut tehtävässään.

Nyt laitat ajatuksia päähäni, tai siis oletat että ajattelen jollakin tavalla. Omasta mielestä hölmö kuvayhdistelmä, mutta varmasti se on tekijän tarkoituskin (edelleen se propaganda).
E: jos et vieläkään ole käsittänyt, mistä lähdin sun kanssa väittelemään, niin tätä on varmaan turha jatkaa. Saadaan kummatkin pilattua viikonloppumme.
1372245 - 11.02.2017 12:44
@Norjalainen sanoi:
Olen siitä aina puhunut. Olen myös aina ollut rasismia ja ihmisten leimaamista uskonnon tai syntyperän tähden vastaan.
Se ei tunnu pahimmille rajakeille päähän mahtuvan, että maahanmuuttopolitiikkaan voi olla tyytymätön olematta rasisti.

E: eipä sillä, ei se pahimpien suvakkienkaan päähän mahdu

Oikea tolokun immeinen. Ei vaan, tätähän se on. Halla-ahoa myös seuranneena ymmärrän sen olevan juttu, mikä saa ihmiset häntä kannattamaan, en sen takia menisi niin pitkälle että sanoisin häntä tietämättömäksi. Joistakin asioista olen Halla-ahon kanssa samaa mieltä, mutta en esim. TTIP-sopimuksesta
1372093 - 11.02.2017 12:36
@Tyhma-Antero sanoi:
Joudun nyt toistamaan itseäni: älä vääristele sanomisiani. Lue uudelleen ensimmäinen kommenttini.

Mikä on sinun mielestäsi tämän kuvan tarkoitus?

Olemme molemmat todenneet kuvan olevan propagandaa. Silti, väitit että samanlaisia kuvia voidaan ottaa mistä tahansa valtiosta, jopa Suomesta. Olen kertonut, miksei samanlaisia kuvia voida ottaa mistä tahansa valtiosta, ei edes Suomesta.
429511 - 11.02.2017 12:33
@Monskuu sanoi:
Muöle on yhäki se ja sama minkä värinen ihminen on. Jos Suomessa heteroo Petteri Niemistä poliisi laittaa pampulla anaalii pidätyksen yhteydessä olisin oikeesti aika vihane ja tyrmistyny. Miksi?? Kaikki anaaliseksiä kokeilleet tietää miten vaikeeta sinne perseesee on mitää saada. Ja anaalia ilman liukkaria ja väkisi? Hyvästi persereikä.

Täysin samaa mieltä, kuvottava ja järkyttävä teko. En nyt sitä puolustellut ollenkaan, ihmetyttää vaan miksi tämä oli pressan visiitin arvoinen, löytyyhän noita peppuraiskattuja tuostakin valtiosta aika liuta...
1372093 - 11.02.2017 12:17
@Tyhma-Antero sanoi:
Ymmärtääkseni vastasin tuohon jo kun esitit kolme vaihtoehtoa. Esimerkiksi suomessa ei ole nostettu turvallisuusvalmiutta niin, että täällä partioitaisiin terroristiuhan vuoksi.

Eli siis myönnät että argumenttisi oli väärä? Ei voisi olla Suomesta tai mistä tahansa muusta valtiosta.
1372245 - 11.02.2017 12:15
@Tunari sanoi:
Huudan vaihtoehtoja! Oikeasti... jotain joka ei ole piraattipuolue, feministinen puolue, RKP tai joku muu häirikköjen päivähoitoyksikkö.

Tyhjästä on paha nyhjäistä... menee taas ihmettelyksi että mikä vanhoista korruptio ja kyvyttömyys puolueista saisi vähiten vahinkoa aikaan. >:(

Kaikki pettää loppujen lopuksi, mutta pahiten kommarit (SDP) ja kepulaiset. Persut myös hyvä vaihtoehto tuolla listalla. Katsotaan mitä Väyrynen saa puuhasteltua, jos oikeasti ajaa EU-eroa niin saa ääneni. Fixit!
429511 - 11.02.2017 12:06
Jotkut nauttii siitä, pukeutui väärin, yms raiskausta tukevat kommentit. Eikun oho, olikin musta mies! Presidentti paikalle ja äkkiä!!!
1372093 - 11.02.2017 12:01
@Tyhma-Antero sanoi:
Jos et pysty vasta-argumentoimaan, niin sanojen laittaminen toisen suuhun ei ole toimivaksi havaittu vaihtoehto. Suosittelen mielummin kysymään, jos ei jotain ymmärrä.

Sinähän tässä et ole vastannut pääargumenttiin, jonka esitin. Kysytään sitten uudestaan; onko Suomessa armeija kadulla, tai missä tahansa muussa Euroopan maassa kuin Ranskassa tai Belgiassa? Ja jos on, niin mistä se johtuu.
1372245 - 11.02.2017 11:55
@Dick_Jhonson sanoi:
Logiikka on se ettei ilmeisesti vielä tarpeeksi kuitenkaan. Kyllä se siitä lähtee tuottamaan kun tarpeeksi investoidaan :DD

Onneksi saatiin myytyä ulkomaille, ettei vaan vahingossakaan valu mahdolliset tuotot Suomeen :D. Ja samaan aikaanhan siis tekohengitetään yhteisillä rahoilla!
1372093 - 11.02.2017 11:53
@Tyhma-Antero sanoi:
Suomi olisi sopinut kuvaan koska kuvalla ei ole tarkoitus levittää informaatiota, vaan vahvistaa jo synnytettyä mielikuvaa.

Synnytettyä mielikuvaa vai todellista asiantilaa? Eli Ranskan poikkeustilakin on vaan synnytetty mielikuva :D "Ei täällä ole armeija kaduilla, se on vaan mielessäsi". Unelma on vahvana sinussa, nuori padawan
1372093 - 11.02.2017 11:40
@Tyhma-Antero vängätään sitten. Eli, jos näet armeijan Suomessa kadulla, on se joko A)varusmiehiä harjoittelemassa ilman kovia a-tarvikkeita esim. Helsingissä (KaartJr) b) Kantahenkilökuntaa kovilla a-tarvikkeilla esim. piiritystilanteessa tukemassa poliisia c) varusmies palaamassa yksikköön viikonloppu-/iltavapailta. Et näe Suomessa armeijaa partiomassa katuja, toisin kuin voit nähdä sitä Ranskassa tai Belgiassa. En edelleenkään ottanut mitään kantaa alempiin kuviin, vaan siihen kuinka väitit että "Suomikin olisi sopinut tuohon hyvin (tai oikeastaan mikä tahansa maa)". Joko väität nyt, että olisi sopinut alempiin kuviin, tai sitten puhut pelkkää soopaa.
1372093 - 11.02.2017 11:12
@Tyhma-Antero sanoi:
Näissä kuvakollaaseissa ei ole edes tarkoitus levittää faktoja, vaan tarkoitus on luoda vahva mielikuva. Vähän kuin jos jenkkien Turnipsi mainitsee puheessaan kuinka euroopassa tapahtuu niin paljon terroristi-iskuja, että kaikista ei enää edes uutisoida, mutta jättää tarkentamatta asiaa. Tärkeintä on luoda vain vahva mielikuva. Kuvakollaasiin olisi siis hyvin voinut lisätä suomen ja se olisi mennyt täysillä läpi esimerkiksi Turnipsin yhdysvalloissa.

Keräsin joskus toisen maailmansoda aikaista sotapropagandaa ja siellä mielenkiintoisimpia mielestäni olivat venäläisten levittämät kuvakollaasilehdykät. Niissä oli kuvia vankileireiltä, joissa hyvähampaiset vangit pelasivat hymyillen shakkia ja söivät pöydän ääressä soppaa ja muita herkkuja. Kuvista päätelleen leiriolot olivat suorastaan loistokkaat.

Poikkeustilalle on varmasti Ranskassa perusteensa ja se syntyy nimen omaan siellä suoritetuista terrori-iskuista. Kuten olen jo aiemminkin asiasta maininnut, tämän ymmärtää jo vähintään kumisaappaan aivokapasiteetilla varustettu henkilö. Tämä asia on kuitenkin "kriittisille" raja-aivoille hirveän vaikea käsittää ja ainoa joka uskottelee itselleen että on olemassa joku joka ei tätä tosiasiaa hyväksy, on nimen omaan "kriittinen" raja-aivo. Tästä voisi päätellä, että "kriittinen" raja-aivo ai omaa edes kumisaappaan aivokapasiteettia.

Propagandan pointti ei ole se, että levitetään valheellista informaatiota. Paras propaganda sisältää faktuaalsita informaatiota, mutta ei liikaa. Sitä saa olla vain juuri sen verran, että se ohjailee lukijaansa. Jos popagandan lukija alkaa ajatella liikaa itse, on propaganda epäonnistunut.

Et edelleenkään vastannut alkuperäiseen pointtiin, mistä lähdin sun kanssa vänkäämään. Väitit, että kuvat voisi olla mistä tahansa maasta, vaikka Suomesta, mutta edelleenkään täällä ei ole poikkeustilalakia voimassa kuten esim. Ranskassa. Suurin osa noista kuvan henkilöistä (Saksa poislukien) ei ole poliiseja vaan sotilaita. Jos sua ei häiritse yhtään se että Euroopassa on valtioita, jotka joutuu jalkauttaa sotilaita kadulle, niin ollaan kyllä ihan eri sivulla. Siitä olen samaa mieltä että propagandaahan tuo kuva on, mutta näin "kriittisenä" en varmaankaan ymmärrä vaan.
1372245 - 11.02.2017 10:56
Eihän tuonne oo vasta kuin puoli miljardia pumpattu veronmaksajien rahoja :D.
1372093 - 11.02.2017 10:43
@Tyhma-Antero huvittavaa muuten että tuohon linkkiinkään et ottanut muuta kantaa kuin kirjoitusvirheen ja vähättelevän asenteen. Sun unelmasi takia yksi rakastavaisten tärkein matkustusmaa on viranomaisten mielestä "matkusta omalla vastuulla" maa. Hienoa :)
1372093 - 11.02.2017 10:25
@Tyhma-Antero sanoi:
Se on ulkoasiainministeriön ja kyllä vastasin. Kyseessä on siis matkustustiedote. Mitä siihen pitäisi vastata? En minä väitä sitä valheeksi, propagandaksi tai maailmankuvani vastaiseksi. Kyllä minä siihen luotan. Pitääkö tällaiset itsestäänselvyydet aina mainita erikseen?

Hups, putos toi yks sana välistä. Jännä vaan, kuinka väitit että ihan mistä vaan maasta olis voinut kuvat olla. Harvoin sitä Suomessa näkee poliiseja maastopuvuissa konepistooleilla varustettuna (huom karhukoplakin pukeutuu Suomessa poliisin uniformuun eikä maastopukuun). Ranskahan on jo toista vuotta poikkeustilassa mutta eihän sillä ole mitään tekemistä sun unelman kanssa. Mistä tahansa olis voinut kuvat olla :D
1372093 - 11.02.2017 09:48
@Tyhma-Antero et sitten jaksanu vastata mitään tuohon ulkoministeriön linkkiin, sotiko maailmankuvaa vastaan?
1372197 - 11.02.2017 09:46
@Kyynaamio sanoi:
Tofin pornoriippuvuus kehittyy huolestuttavan nopeasti yhä sairaanpaan suuntaan.

Kielioppinatsi!! sairaaMpaan
1372197 - 10.02.2017 23:09
Koppiskammossena pelkkää plussaa!
1369283 - 10.02.2017 22:11
@Rantam sanoi:
Mitä vittua toi edes meinaa? :D Kaveri aikoinaan viljeli tota 16 kertaa päivässä, mutta ei itekkä osannu selittää xD

Tale (tuo partajäbä) sanoo jossain jaksossa ukilleen (Sepolle) tuon fraasin. En tiedä miksi, ja mihin liittyy, koska edes noiden hahmojen nimiin ja sukulaisuussuhteisiin (saattoi mennä pieleen) loppuu mun ymmärrys koko sarjaan :D

Lukuja

14 24 3382 8
seuraajaa seurattavaa vierailua
12.3. alkaen
vierailua
tänään