Riipitsiip (Tsii)

Peruskäyttäjä

Liittynyt 15.10.2010, nähty viimeksi päivä sitten

RSS » Näytä kaikki...

1080237 - 21.05.2013 04:18
@spitrag sanoi:
Kasvissyöjä sanoisi varmasti näin. Minäpäs esitä argumentin jota hän ei varmasti ole kuullut vielä tuhatta kertaa. meneepä ituhippi hiljaseksi.

Ei sanois varmasti.
1080229 - 18.05.2013 22:46
@Kirsten sanoi:
Yritin kerranki olla asiallinen...nojoo, niitä ei kiinnosta mun olemassaolo, mutta mua kiinnostaa niiden. Syy, miksi en helsingissä tykkää käydä on just ne mamut. Anna mun olla idiootti rauhassa, en mäkään sua yritä käännyttää.

Ei kyse ole mistään "oudon asian vieroksumisesta", vaan siitä kun ei yhtään kiinnosta...

Öö häh. Siis ihan kevyellä mielellä sanoin ton ja silleen positiivisesti, toi omaisuuden pölliminen oli siis yritys heittää läppää eikä mikään KÄÄNNYTY NYT VITUN RASISTI IDIOOTTI HULLU. Ja tosiaan siinä vaiheessa kun ne ei kiusaa sua tai provosoi vaan vihaat muuten vaan niin kyllä se menee jo pitkästi vihan puolelle eikä minkään harkinnan ja kokemuksen tuomaan viisauteen.
Ja okei, mutta jos ei kiinnosta niin sun pitää sitten olla myös valmis olemaan levittämättä vihapuhetta roduista ja kansalaisuuksista. Koska se ei ole "ei kiinnosta", se on rasismia. Mun asenne on paljon lähempänä "ei kiinnosta":a kuin se että sä vihaat jotain kansallisuutta/rotua/uskontoa ::D
1080229 - 18.05.2013 20:03
@Kirsten sanoi:
Joo asun Suomessa, mutta en tällä hetkellä kunnassa, jossa ois maahanmuuttajia. Kyllä täällä pari tummaihoista on näkynyt vaikka pieni paikka onkin. Mutta kyllä niitä alkaa pikkuhiljaa tännekin ilmestymään, suht lähellä pk-seutua. Tampereella asuin kaheksan vuotta.

Iskä on "öljy"jalostamolla töissä, tekevät muovin raaka-ainetta.

Mietin et sun pitäis muuttaa jonnekki Helsinkiin tai jotain niin saisit vähän normaalimman kuvan niistä somaleista ja lähi-itäläisistä. Kun kuitenki n. 99%:a niistä ei vois vähempää kiinnostaa sun olemassaolo eivätkä yritä pölliä kaikkea omaisuuttasi tai jotain. Melusampia ne saattaa olla, mutta niin on kaikki kansallisuudet suomalaisiin verrattuna.
1080229 - 18.05.2013 00:44
@Kirsten sanoi:
Jep. Yhden poikkeuksen myönnän, joka on näistä tilanteista huolimatta jäänyt ystäväkseni, arabi siis, taitaapi olla näitä Palestiinan pakolaisia. Kaikki muut paljastuivat kaksinaamaisiksi idiooteiksi, jotka ryöstivät vanhempani kolme kertaa. Siitä nyt en jaksa avautua, koska siihen menis aivan liikaa aikaa.

Asutko sä Suomessa nyt sitten? Ja jossain sellaisella alueella jossa on maahanmuuttajia?
Mitä sun porukat tekee työkseen tuolla alueella sitten?
150069 - 17.05.2013 09:49
Tää on nyt toinen kerta kun nään miten tämä sama jonne selittää Minnesotasta jotain, en yleensä seuraa näitä joten en tiedä kuinka usein näitä sitten tulee.
Anyhow, I don't even.
1080331 - 17.05.2013 00:44
@paha-aapo sanoi:
mitä homolaa suomesta tehdään ...tana? Presidentit ja presidenttiehdokkaat julkihomoja, ja nyt vielä tämä.

I know right. Mieti nyt vittu jos joku nainen esim. kertoisi seurustelevansa miehen kanssa, ja sanoisi siitä vielä julkisesti... hyi -ttu...
1080229 - 16.05.2013 22:50
@Kirsten sanoi:
Hetkonen hetkonen. Minä en puhunut maahanmuuttajista yhtenä ryhmänä mitään. Miksi sinä yleistät maahanmuuttajien tarkoittavan vain ja ainoastaan somaleita ja ählyjä? Minulla ei ole maahanmuuttajia vastaan yleisesti mitään, minä vihaan somaleita ja karvakäsiä, jotka valitettavasti ovat aika yliedustettuna maahanmuuttajakansassa. En kyllä kauheasti pidä venäläisistä ja virolaisistakaan, mutta se nyt on vaan puhdasta "ennakkoluuloa". Minä vihaan niitä, joiden huonosta käytöksestä minulla on kokemusta, niinkuin senkin jo sanoin. Eivätkä ne ole ennakkoluuloja, vaan faktaa.

En myöskään sanonut, ettei Suomessa ole rasismia. Sanoin, että "Jepjep, Suomihan se on rasistien luvattu maa", koska yleinen käsitys näyttää olevan, että Suomi on ultimaterasistinen.

Eli siis kaikki somalit ja "karvakädet"/"ählyt" joita olet koskaan tavannut on olleet ihan perseestä?
Hassua, omalla kohdalla kun eivät yleensä ota mitään kontaktia minuun enkä minä niihin ellei ole tarvetta ja silloinkin ihan peruskommunikointia. Sama juttu venäläisten ja virolaisten kanssa.
1079481 - 16.05.2013 22:40
@Janskiii sanoi:
Olen uniikki, se pitää paikaansa. Erottaudun muista ihmisistä hyvin paljon ja olen siitä tosiasiasta ylpeä, oma ajatusmallini ei mene yksyhteen muiden kanssa, mutta en sitä myöskään heille pakotakkaan vaan hyväksyn ihmisten erillaisuuden ja monimuotoisuuden, olemme epätäydellisiä, teemme virheitä, toiset oppivat, toiset taas eivät.
Nautin elämästä ja sen antamista haasteista se on elämää :)

Mutta kuvan tarkoituksena on vain antaa mahdollisuutta ihmisille jotka elävät internetissä, ihmiset joilla ei olle muuta kuin internet ja sen antama turva. Tämä aika on itsellä jäänyt kauaksi omaan historiaan, mutta nuoruuteni meni sen kanssa.
Oli vuosi 2003, internetin syövereistä nousi sivu nimeltään 4chan ja sen myötä internetkulttuuri sai uuden tarkoituksen länsimaissa, Veljet pidimme yhtä ja internetti oli leikkikenttämme.

Jos et tiedä mikä on oikeasti Anonymous et siis voi ymmärtää mitä kuvassa haetaan...

Huoh, selaan kyllä 4chania, ennen enemmän kuin nyt mutta anyhow. Kuva ei kuitenkaan millaan tavalla viittaa siihen että tässä olisi kysymys 4chanin anoneista kuin mistä tahansa muusta nimettömästä, muuta kuin ehkä tuolla tuulesta tempaistulla ylemmyydentunteella joka johtuu ei mistään. Ja oletat edelleen että suomalaiset ei jostain syystä tajuaisi tätä kuvaa ja sinä olet ainoa joka sen voi käsittää suomalaisuudestasi huolimatta, enkä ymmärrä miksi. Toivottavasti et todella luule olevasi ainoa 4chania selaava suomalainen.
Ja jotenkin sallinen epäillä että erotut massasta kovinkaan paljoa, ainoa mikä tekstistäsi alkaa pikkuhiljaa kupruilla on omasta kärsimyksesta johtuva ylimielisyys, vaikka kuten sanottu, jokaisen kärsimykset ovat suhteellisia eikä sinun kokemuksesi elämästä ole varmasti juurikaan sen opettavaisempi kuin kenenkään muunkaan, ja muidenkin asioiden kautta viisastuu kuin niiden sinun kokemiesi asioiden kautta. Sinä vain et viisastu samoissa asioissa ja samalla tavalla kuin ne jotka viisastuvat toisten kokemusten kautta.
Eli edelleenkään, surulliset ja masentuneet ihmiset eivät ole sen viisaampia, ystävällisempiä, iloisempia, suojelevaisempia jne. kuin muut ihmiset yleensä.
1080229 - 16.05.2013 22:15
@Kirsten sanoi:
En ole ollut pakolaisena. Mutta asuin kyllä muslimivaltaisessa maassa pari vuotta, vailla minkäänlaista tietämystä sen maan kulttuurista tai tavoista, 10-12 vuotiaana. Ennakkoluuloja siellä oli monilla, niinkuin täällä, mutta osa oli myös mukavia. Koin aika pahaa kiusaamista ja "rasismia" valkoihoisuuteni takia, minua kivitettiin ja haukuttiin, syljettiin päälle ja varastettiin tavaraa. Lähes poikkeuksetta jokainen näiden tekojen takana oli somali. Minä en todellakaan usko, että somalit tulevat tänne, koska pelkäävät omassa maassaan ja haluavat rakkautta. Somalit ovat maailman syöpä.

Muslimit ovat toinen ihmisryhmä näin yleisesti, jota en vaan voi sietää kokemukseni takia. Somalithan kuuluvat tähän sarjaan. Tiedätkö sinä, mikä valkoihoinen nainen on muslimimaassa? Ja siis tosiaan asuin "länsimaistuneessa" muslimimaassa, en missään Saudi-Arabiassa. Valkoinen nainen on siellä automaattisesti huora, niin miesten kuin naistenkin mielestä. Minä olin huora, vaikka olin tosiaan ala-asteikäinen. Pahempaa rasismia tulet kokemaan niissä maissa, kuin tummaihoiset ikinä länsimaissa.

Onko sinulla kokemusta asukkaana muslimimaissa? Tai muuallakaan epälänsimaassa? Kerro toki omatkin kokemuksesi, niin voisin pitää sinua vähän uskottavampana.

Okei eli siis tiedät että on vaikeaa asua maassa jossa valtaväestö on itsesi kanssa eri kulttuuria, ihonväriä, uskontoa jne, ja silti olet sillä linjalla että joo vitun maahanmuuttajat, ja että Suomessa ei ole rasismia?
Toisaalta ymmärrän ennakkoluulosi nyt paremmin, toisaalta olen entistäkin sanattomampi.

Ja en väittänyt etteikö kyseisissä muslimimaissa olisi rasismia, en ole sanonut siitä mitään.
1080237 - 16.05.2013 22:10
@brutusmuerto sanoi:
Joku mehevä toukka ei vissiin hirveästi eroa vaikka katkaravusta.

@Gyroste sanoi:
Luin tästä aiheesta jo jokunen vuosi takaperin jotain... On kuulemma olemassa sellaisia ihan hyvänkin makuisia matolajikkeita jotka muistuttavat maultaan (ja koostumukseltaankin, pienen käsittelyn jälkeen) niitä ruokia joita me nytkin joka päivä syömme.

Hyvänä puolena olisi sitten esimerkiksi viljaan verrattuna se että ne ovat tehokkaampia viljellä ja helppo valmistaa. En ihmettele oikeastaan ollenkaan jos huomaan jo muutaman kymmenen vuoden päästä syöväni aamupalaksi jotain koppakuoriaispuuroa.

"Cicada: Periodical cicadas, primarily found in the Eastern US, live underground for 17 years before emerging and molting into adults. Just after they molt, they have soft, juicy bodies, and are said to be very tender and delicious."
The more you know... Ja hei, "Eastern US"! Kuka täällä ulisikaan länsimaista?
1080261 - 16.05.2013 22:06
Ziggs on söpö.
1079481 - 16.05.2013 22:04
@Janskiii sanoi:
Väittätkö että olen suomalainen angstaava juntti jonka elämän tarkoituksena on vain tuottaa paskaa oloa muille omilla ongelmillaan, olla välinpitämön ja omaan napaansa keskittynyt masenteleva varhaisteini?

Itse kyllä tajuan kuvan tarkoituksen hyvin, sillä nään itseni tuossa. Olen 10 vuotiaasta asti kärsinyt masennuksesta, ei se mua ole estänyt hankimasta työuraa taikka ystäviä ja olemalla ilonen. En vain luota kehenkään omilla henkilökohtaisilla asioilla, luon eritilanteisiin vakuuttavia persoonallisuuksia joissa on tietty perjaateelisuus aina mukana. Pyrin aina ystävällisyyteen ja nöyryyteen, mutta nöyristelemään en lähde. Huumoria heitän ja pyryin olemaan aina ilonen. Kun taas masennuskausi iskee vetäydyn omiin oloihini kuukaudeksi tai odotan kesälomaan ja lähden evakoon mökilleni, saaren rauhassa puutöitä tehdessä, kalassa ja savolaisessa ilmapiirissä yleensä saa taas pään kuntoon jotta kestää tätä sisäänpäin vetäytynyttä ilmapiiriä taas pääkaupunkiseudulla.

Eli siis luulet olevasi uniikki pikku lumihiutale joka on jotenkin muista suomalaisista erityisen poikkeava ja että me kaikki muut jotka _emme ole kuvan kanssa samaa mieltä_ emme tajua mitä sillä haetaan takaa. Kyllä minä ymmärsin mitä kuva tarkoittaa, olisin varmaan joskus ollut sen kanssa samaa mieltä, juurikin varhaisteininä tai teininä.
Masentuneet/surulliset/haavoittuneet ihmiset eivät kuitenkaan ole sen viisaampia kuin muutkaan, ja kaikki on suhteellista. Joku voi kokea jonkun asian olevan itselle se oman maailman mullistanut kivulias/iloinen käännekohta kun taas toiselle se olisi arkipäivää joka ei muuttaisi mitään. Kumpi näistä on se viisaampi tai haavoittuneempi?
Sama pätee kuvan muihin kohtiin. Ei yksinäisyys tee ihmisestä sen kiltimpää kuin sen puutekaan, surulliset ihmiset eivät hymyile sen enempää kuin onnellisetkaan jne. Kuva vastaa erittäin hyvin todellakin masentuneen teini-ikäisen maailmankuvaa, käsittämättömän mustavalkoista, minä vs. toiset vastakkainasettelua ja samalla omassa tuskassaan kierivää, ylemmyydentunnetta siitä kieriskelystä saavaa ajattelutapaa.
1080229 - 16.05.2013 21:55
@Kirsten sanoi:
Voitko tarkentaa?

P.S. Toivottavasti itse trollaat, kun et pysty minun ajatuksiani ja mielipiteitä hyväksymään.

Olisi hauska nähdä sinut pakolaisena jossain toisessa maassa jossa on enimmäkseen itsestäsi poikkeavan värisiä ihmisiä jotka on epäluuloisia ja/tai väkivaltaisia sinua kohtaan, kun olet ensin joutunut lähtemään kotoasi sodan tai uskonnollisen/rotusyrjinnän takia ja nyt joudut aloittamaan nollasta uudessa maassa ilman kielitaitoa tai kelvollista koulutusta, ja sitten kuulla että sanotko samaa.
Ei se maahanmuuttajien elämä Suomessakaan ole todellakaan sitä että ne kaikki vaan juoksee pankkiautomaatilla, monies plz, ja joka päivä on juhlaa ja rahassa kieriskelyä. En väitä etteikö osa näitä systeemeitä käyttäisi hyväkseenkin, mutta vitun aivotonta olettaa että ne tulisi tänne vain olemaan "rasistisia" ja lypsämään valtiota.
1080205 - 16.05.2013 21:38
Metalocalypse on paras. Ja Nathan.
1080229 - 16.05.2013 21:37
@Kirsten sanoi:
Ei? Miten voit tuosta päätellä noin? Nehän tulee tänne paremman elintason toivossa, ts. ilmaisen rahan, harjoittamaan sitä "rasismiaan" täällä. Mutta eihän sitä täällä rasismiksi kutsuta, vaan rasismin vastustamiseksi.

Olen nyt minuutin sisään nähnyt sinulta kaksi täysin idioottimaista kommenttia ja toivon todella että trollaat.
1080237 - 16.05.2013 21:36
@Kirsten sanoi:
Kuuntelin radiota, YleX:ää to be exact, ja siellä keskustelun aiheena oli, että kuulemma YK:kin yrittää rohkaista ihmisiä syömään hyönteisiä. Tällä voitaisiin ratkaista nälänhätä. Mitä uskomatonta vittua? Vaikka joissain aasian maissa syödään heinäsirkkoja ja koppakuoriaisia, pitääkö sitä tänne tuoda? Ja ei, eihän minun ole pakko hyönteisiä syödä, mutta ihmetyttää se, miksi oikein YK:n täytyy ottaa tähän asiaan kantaa.

... Miksi ei? Ruokaa ku ruokaa. Ihmiset ei vaan tajua että niitäkin voisi ihan hyvin syödä, joten en tajua mikä ongelma siinä on että sanotaan et testatkaa noitakin.
1079395 - 16.05.2013 21:31
@jesbe sanoi:
Juurihan sanoin, että on väärin arvostella tuolla tavalla. Se, että pidin tuota tilannetta hauskana ei vieläkään tarkoita, että se olisi mielestäni oikein. Hauskuutta toi nimenomaan sanavalinnat ja vastaavat, eikä se haukkuminen.
Joku raja kukkahattuiluunkin pitäisi vetää.

Olen itsekin läski, eikä minulle ainakaan tule paha mieli, jos joku vittuilee välillä.

Se ettei sinulle tule paha olo ei tee siitä oikeutetumpaa tai vähemmän ilkeää, siitä voi jollekin tulla ihan saatanallisen kamala olo ja tuollaisessa tilanteessa se pahan olon aiheuttamisen vastuu on ihan selkeästi sillä loukkaajalla, ei sillä joka LOL LÄPÄLLÄZ sanoi jotain hullunkurista.
Ja jos ihmisten solvaamisesta pitämättömyys on mielestäsi kukkahattuilua niin voi hyvää päivää.

Etkä muuten sanonut mitään vääryydestä. Sanoit että kiusaaminen on "pahasta", MUT HEI SE OLI HAUSKAA KAIKKIEN MUIDEN PAITSI SEN KIUSATUN MIELESTÄ JOTEN LOLOLOL.
1079481 - 16.05.2013 21:25
@Janskiii sanoi:
Minusta on vaan huvittavaa lukea kun ihmiset olettavat paljon ja tietävät vähän. Huumori sivuhan tämä on ja sen huomaa kommenttejen jonnemaisessa tasossa.

Ei toi nyt liittynyt mitenkään siihen mitä kysyin.
Sanoit ettei suomalaiset ymmärrä tätä kuvaa, joten siis sinäkään et ymmärrä sitä?
1079289 - 16.05.2013 00:55
@Riffe sanoi:
Nainen ei ole kaunis jos ei näytä kauniilta ilman meikkiä. Sitä mieltä olen aina ollut.

Nyt kun vielä se "kauniin" normi ei olisi meikattu niin olisi naisillekin paljon helpompaa yltää kauneusihanteeseen päinkään.
1079395 - 16.05.2013 00:46
@jesbe sanoi:
No miksei saisi huudella tupakoitsijoiden perään? Ja yhtälailla lihaville miehille vittuillaan, mutta ne nyt vaan eivät vedä samantien hernettä nenään ja rupea lyömään.

Kiusaaminen on tottakai pahasta, mutta ei se tämän tarinan hauskuutta poista.

Kyllä se itse asiassa poistaa. Itseä ei naurattanut yhtään, ihan vitun surullista perussettiä naisten ulkonäöstä saa ruveta vittuilemaan tuolla lailla. Ihan yhtä hyvin olisi voinut olla joku minihameessa jonottava meikattu nainen koroissa, "JAA MIKÄS TIKKURILAN SÄVYKARTTALORTTOHUORA SE TÄSSÄ XDDD".
Mitä vitun hauskaa on tuottaa toiselle ihmiselle pahaa oloa? Miksi te luulette että on ihan normaalia arvostella toisten ulkonäköä tjsp. ja pilkata, oli se sitten läski tai laiha tai pulsu tai vanha? Mikä vittu teitä vaivaa?

Jotenkin vielä toivoin että olisit n. 14v., mutta ei, 21. Voi vittu nyt.
1079401 - 16.05.2013 00:39
Dr. Who on niin vitun tylsää paskaa.
1079481 - 16.05.2013 00:36
@Janskiii sanoi:
En usko että suomalainen voi ymmärtää mitä kuvassa haetaan takaa...
Sillä olemme synkkää kansaa, mutta olemme vain synkkiä itsellemme.
katsomme omaa napaa kun pitäisi horisontiin katsoa nähdäkseen muiden kärsimys ja ojentaa auttavaa kättä.

Siis sinäkään et ymmärrä mitä siinä haetaan?
1079481 - 16.05.2013 00:36
@Janskiii sanoi:
Miksi jakaa pahaa oloaan muille, kun voi hymyillä ja mailma hymyilee sinulle.

Oisit sanonu ton sille joka sanoi näyttävänsä sarjamurhaajalta kun ihmisiä lähestyy
1079677 - 15.05.2013 23:26
Pansin.
1065379 - 14.05.2013 17:39
@pirii sanoi:
kerro toki lisää

Emmäjaksa
1067419 - 13.05.2013 05:10
@Apache sanoi:
Kaupungissa...

AHAHAHA... haha.. haa...
1067739 - 08.05.2013 21:19
@ulipalsternak sanoi:
puutun omilla tilastoillani tilanteeseen: Mulla on ollu yhteensä 5 omaa kissaa, yksikään ei oo kuolannut. Paitsi kun ovat tehneet tekonisän johonki peittoon tms. ni tietty jää länttiä luputtaessa

Meillä ei ole kuin yksi kissa tehnyt tuota tekonisäsettiä, senkin oon tulkinnut vaan siksi että se erotettiin liian aikaisin emostaan.
Mut kuolaavat kyllä kun oikeen kehrää.
1075037 - 07.05.2013 20:50
@Photosynesthesia sanoi:
Itsekin asun kohtalokkaan lähellä Kontulaa. Ei vituta.

Hyvä me. Mikäs täällä jumitellessa.
1075757 - 07.05.2013 20:49
@Truther sanoi:
No oha se STÄDI iha hyvä paikka jos oot sosiaalisuudesta riippuvainen pintaliitäjä.

.. Mi-mitä...?
@Truther sanoi:
Oon käyny siel elämäni aikana 3 kertaa ja se riitti mulle.

Kuulostaa silti ihan uskomattomalta maalaisten ulinalta. Vaikka mikäpä siinä, uliseehan helsinkiläisetkin maalaisista.
Mutta "vittumaista antiikkista betoniviidakkoa" en silti ymmärrä.
1075553 - 07.05.2013 03:56
@ihanperusanaali sanoi:
veikkaisin et kuvamuokattu mutta voi olla että löysä pinppinen on hän

Yritän keksiä et miten se pinpin "löysyys" nyt liittyy tähän kuvaan mitenkään..
1075685 - 07.05.2013 03:46
You from the south by any chance?
1075757 - 07.05.2013 03:43
@Truther sanoi:
Kateellinen ei. Koska en helsinkiin oikeasti suostu tulemaan edes visiitille.
Niin vittumaine antiikkine betoni viidakko.

No selvästi ekspertti asialla kun ei suostu edes käymään mutta silti tietää paikasta selkeästi kaiken. Joo tota.
1075887 - 07.05.2013 03:38
Lääps lääps raaps raaps
1074573 - 06.05.2013 15:33
Instrumentarium terveydenhoitomyymälät ?____?
1074723 - 06.05.2013 15:31
@shiva sanoi:
aika paljon parempi blondina

Paskanvitut, just toisinpäin.
1074857 - 06.05.2013 14:54
Tehä pikku jekku kaverille, sulkea se tonne huoneeseen ja pistää tuuletin päälle. NAMI NAMI.
1074861 - 06.05.2013 14:53
Vittu mitä paskaa -1
1074927 - 06.05.2013 14:49
@DiluutiO sanoi:
Saimaannorppafilee punaviinikastikkeessa... yummm.... +2

Olis varmaan aika paskaa ja vetistä, järven makuista rasvalärpäkettä.

Edit: Hupsistakukkuu, mitähän meidän kissat sanois tohon talitinttiosioon...
1075037 - 06.05.2013 14:47
Itsehän asun Kontulassa. Ei vituta.
1075359 - 06.05.2013 14:37
Vaikka onkin photoshopattu niin ihan vitusti ulinaa siitä että naisella on lihaksia/kuntoilee. Käsittämätöntä.
1075393 - 06.05.2013 14:34
Australiako vaikea? Mitä helvettiä? Ja joo USA ei todellakaan ole mitään muiden länsimaiden kaltaista settiä. Eurooppa on kyllä aika kuningaspaikka, vittu edes luonto tai mannerlaatat ei kuse asukkaiden elämää. Erittäin jepa.
1075499 - 06.05.2013 14:19
Well if it isn't Marky Mark
1067645 - 06.05.2013 04:43
@Lezend sanoi:
ripuli haisee kakalta

Niin siis sinäkin!
HAHAHAAAAAA!!
1067645 - 06.05.2013 03:19
@Lezend sanoi:
tai ehkä sä lopetat valehtelun. Ne ei osaa jos ne ei osaa puhuu, sano niille se, sano niille että ne on paskapäitä ja ripuli

Se on itse ripuli joka ripuloi tuollaista ripulia.
1067645 - 06.05.2013 01:49
@Lezend sanoi:
eli siis ne ei osaa suomea.
lol, sanoit et ne osaa valepuggi

Siis ymmärtää ja puhuu suomea sen verran että se pystyy sitä työtä tekemään Suomessa oli pointti, kyllä se mun mielestä lukeutuu suomen "osaamiseksi". Olisin sanonut "osaa puhua suomea sujuvasti" jos olisin sitä tarkoittanut.
No ehkä sä ens kerralla kysyt tarkennusta tai et ylitulkitse jotain yksittäistä sanaa haluamaasi suuntaan niin säästytään kaikki pätemiseltä.
1067645 - 05.05.2013 16:16
@Lezend sanoi:
Hei!
Usein jos olet tekemisissä ulkomaalaistaustaisen suomalaisen kanssa, kannattaa heille puhua suomea mikäli he sitä osaavat, sillä jos puhut heille englantia voi se vaikuttaa siltä että vihjailet heidän suomenkielen taitonsa olevan heikko, joka voi joistakuista tuntua loukkaavalta. Tämän lisäksi on hyvä pitää mielessä, että he ovat käyttäneet runsaasti aikaa oppiakseen tämän vaikean kielen joten olisi kohteliasta myös heitä kohtaan kommunikoida suomeksi vaikka sinusta tuntuu että että olisi parempi keskustella englanniksi. Se on kuitenkin harhaluulo.
Kiitos!

Ne kyllä yleensä/usein puhuu asiakkaillekin englantia ellei itse ehdi jo tilata suomeksi, ja silloinkin jos tilaus/keskustelu menee muuksi kuin "otatko jäitä" niin yleensä ne vaihtaa englantiin. Eli en usko että olen tässä tapauksessa loukannut ketään.

Eli en ole todellakaan kesken suomenkielisen keskustelun ollut silleen "EXCUSE ME, HAHA, I SEE YOURE HAVING DIFFICULTY THERE SON SO LET'S JUST SPEAK ENGLISH AWWRITE?"
1073655 - 02.05.2013 01:17
Yks tosi hämmentävä juttu on myös nää "KAUNIIT KAINALOT". Mitkä vitun kauniit kainalot mitkdkkfgg?????
1073949 - 02.05.2013 01:06
Bannatynen tweetti tais tosin olla puujalkavitsi samalla.
1065379 - 29.04.2013 02:45
@shiva sanoi:
töölöötä
vaan homot sanoo töölöä

Ei mulla jumalauta ole sielua sanoa töölöötä. Repeän aina niin vitusti kun joku sanoo töölöötä.
Itseasiassa kauan ennen ku edes asuin Helsingissä, iskä kertoi että jotkut urpot sanoo Töölöö. Ja sitten me naurettiin niille.
1071945 - 27.04.2013 05:21
Itken koska ei osaa kirjoittaa suoraan.
1071417 - 26.04.2013 06:40
Taidan muuttaa ulkomaille ihan vaan siksi ettei tarvi katella kun ulistaan ja setvitään mahd. paskaa joka tästä seuraa tai on seuraamatta, jonnekin missä on ollut muitakin kuin vitivalkosia ihmisiä ennen nykyhetkeä. Ei tarvi kattoa kummankaan osapuolen perseilyä ja sopeutumisyrityksiä.
1071531 - 26.04.2013 06:34
No onhan tää suomalaisten viinanjuonti nyt ihan saatanan säälittävää jo muutenkin.
Sama mulle vaikka kieltäisivätkin. Jos on ongelma ettei rahat riitä Suomesta ostetun viinan juomiseen niin vois miettiä että juoko ihan vitun liikaa, helvetti.
141149 - 26.04.2013 06:25
Mikä tossa on se osa johon pitäis hajota? Genuine question, ei vittuilua.
889533 - 23.04.2013 06:47
@Kasa sanoi:
Tuntui tärkeältä ja varmasti kiinnostaa ihan yleisellä tasolla miesten käymälät.

... Oli helvetin tylsä päivä töissä.

:::DDD Sallittakoon siis.
889533 - 22.04.2013 19:58
@Kasa sanoi:
@Riipitsiip
Kommentoin vanhaan. Kuitenkin. Nykyään alkaa enemmän ja enemmän olla miesten vessat suunniteltu niin, että yhtenäisen laarin sijasta on omat pisuaarit jokaiselle, ja niiden välissä pieni seinä peittämään strategiset alueet. Voisi oikeastaan sanoa, että mitä uudempi vessa, sitä todennäköisempää on päästä kusemaan seinän takana. Toki perinteiset humalatsättäilyt kusen lomassa onnistuu edelleen mitä mainioimmin, koska yleensä seinät peittävät vain melko matalalla alueella, joten ei tarvitse huutaa seinälle, koska toisen kusenlomainen euforinen katse ja oman pippelin ihannointi on kaikkien nähtävissä silti.

... miksi sä kerroit mulle tämän? Ei nyt millään pahalla mutten muista kysyneeni millaisia yleisiä käymälöitä miehille on tarjolla.
1068499 - 18.04.2013 17:47
@unirytmi sanoi:
Pieni tarkennus, se ei muuten täältä stadin suunnalta katsottuna ole todellakaan stadilainen vaan se on esssspoolaisten kermapersssepissssisten ässsä... Melkein vois loukkaantua moisesta.

Siis toi tätihän on ihan täys tuksu korviensa välistä ja ulosanti sekä äänensävykin menee ihan kaanonissa edellämainitun perässä, pienillä variaatioilla maustettuna.

Tsori. Mulle oli vielä viime syksynä Rovaniemellä Vantaa, Espoo ja Helsinki suunnilleen sama asia. Nyt ei oo enää, koska stadilaistuminen ja etenkin lippuvyöhykkeet ::D
Sivistin itseäni huomautuksesi seurauksena:
http://www.hs.fi/kotimaa/Stadin+%C3%A4ss%C3%A4ss%C3%A4+%C3%A4rsytt%C3%A4%C3%A4+sen+helsinkil%C3%A4isyys/a1305559853623
"Tyypillistä on, että ässä siirretään pois itsestä. Espoossahan niin puhutaan. Itä-Helsingissähän sitä käytetään. En minä, mutta naapuri."
A-HAA!!
1068499 - 17.04.2013 22:18
@unirytmi sanoi:
Pienellä stalkkauksella löytyi Sofia Piitulainen vähän sieltä sun täältä :)

http://www.kaleva.fi/uutiset/oulu/ihana-kamala-julkisuus/107011/

En olis arvannu Oululaiseksi, oli meinaan niin raivostuttava sssstadilaissssen ässsssä että kirvestä kalloon vaan.

Ja oli hirveä akka, mutta ei jeesus sitä nuorempaa jannua joka puhui siitä miten "naisilla on liikaa vapauksia". Juuri sellainen mene takaisin Yilaudalle tapaus.
1068019 - 17.04.2013 22:14
@Vic sanoi:
No yläasteella 9. luokalla kun juteltiin luokan kesken välitunnilla että mitä suunnitelmia on. 8 tyttöä luokaltani meni amikseen joista 4 hiusalalle ja ainakin 2 lähihoitajakoulutukseen. En sitten tiedä miten muualla.

Tsiisus. Meiltä tyttöjä lähti amikseen muistaakseni vain yksi, ja siitäkin tuli roudari.
1068019 - 17.04.2013 08:08
@Vic sanoi:
Yläasteella kun kysyi tytöiltä että miksi haluatte tulla aikusina
>Kampaajaksi
>Lähihoitajaksi

Missä näin? Itse en ole koskaan kuullut kenenkään sanovan noin, vaikka yhdestä sitten tulikin lähihoitaja ja personal trainer. Tosin nyt kun mietin niin tiedän itseasiassa enemmän jätkiä kuin tyttöjä jotka on hoitajia/haluaa hoitajiksi. Eli kaksi.
1067645 - 16.04.2013 06:07
@Olsmic sanoi:
No pointtina oli lähinnä se, että tuskin kukaan puhuu kuten tuossa kuvassa. Ja nuo nyt olivat tarkoituksella "tökeröitä", sillä niin ovat kyllä nuo suomalaiset "vastineet" kuvassakin :D.

Mutta eipä siinä.. Sen verran harvoin tulee kyllä käytettyä englantia normaalissa kanssakäymisessä, että eipä mulla oikeasti mitään hajua siitä ole, että miten ihmiset sitä oikeasti puhuu.. Kunhan vain heitin jotain mukahauskaa kommenttia.

Joop. Kielen kontekstissa noi suomalaiset menee vielä ihan silleen normaalina puhekielenä, jopa "vitut", mutta enklanniksi kuulostaa heti ainakin omaan korvaan tosi paljon epäkohteliaammalta jos jättää ne perus pliissit ja excuse moit poist sieltä.

Esim. yhtenä päivänä iski irkkubaarissa kriisi kun tiesin baarimikon olevan Irlannista, mutta se osaa suomea joten en osannut päättää millä kielellä tilaan. Sanoin "Magners" englantilaisittain ja sekunnin päästä tajusin että jos mä nyt puhun englantia niin olisi pitänyt sanoa "magners, please", vaikka suomeksi voikin möläyttää vaan että MAKNERSSI sopivan iloisella äänellä eikä se kuulosta niin epäkohteliaalta.
OH LANGUAGE WHY DO YOU DO THIS.
1067343 - 16.04.2013 04:26
Se sanoo mie eikä miä .____.
1067419 - 16.04.2013 04:22
@darius sanoi:
Näin sitä hidastetaan jo muutenkin Euroopan hitainta raitiovaunujärjestelmää.

Missä tää on kuvattu
1067645 - 16.04.2013 04:09
@Olsmic sanoi:
Ja sama sitten englannilla, jota joku oikeesti käyttääkin puheessa:

-huh?
-whoopsie!
-What's up!
-howya doin?
-Hey you!
-A cup of coffee, please.
-That's bullshit.

Tökerön kuuloisia. Tai ihan vaan epäkohteliaita. Tiedän ettei sinua kiinnosta vittuakaan mutta päden silti:

Ekaan "pardon?" tai "scuse me?" on ainakin briteissä paremmat vaihtoehdot, "huh?" kuulostaa jotenkin niin taukilta. Tajusin tämän siksi että itse käytin ja jossain vaiheessa tajusin että kaverit ei koskaan käytä ja kuulotan tyhymältä. Jo pelkkä "what?" on parempi kuin huh.
Tokassa on kyllä lähes poikkeuksetta "Sorry" paljon parempi, ei "OHO".
Neljännestä tulee vaan Friends ja Joey mieleen. "How are things with you" on jopa parempi.
Viides... hyi miten epäkohteliasta :D "Excuse me" on ihan ehdoton kun tuntemattomia häiritään. Kyllä mä suomeksikkin sanoisin "Anteeksi/Sori, ..."
Kuudennessa selviää vähemmilläkin sanoilla, "coffee, please".
1067739 - 16.04.2013 01:02
@Repolainen sanoi:
Koira tuo enemminkin on.
Kissat nimittäin eivät pahemmin kuolaa...

Tää kuulostaa nyt tosi hipsteriltä mutta kuinka monta kissaa omistat tai olet omistanut? T. 3/5 kuolaa meillä. Koira tosin ei.
1067745 - 16.04.2013 01:00
Sanoin "yeah fucking right..." ääneen ja miinustin.
1067819 - 16.04.2013 00:58
Joo ihan söpöjähän nuo jotenkin ja varmaan kivoja koiria mutta vittuun ne jotka niitä jalostaa sairaiksi RODUN PUHTAUDEN XDDDD takia.
1066903 - 14.04.2013 03:36
You're no good, can't you see, brother Louie Louie Louie
1065379 - 11.04.2013 11:54
Kuinkahan vanha kuva tääkin kun Kallion hipsteriys vastaa nykypäivänä jo kohta Töölöä.
1065207 - 11.04.2013 08:00
@Jeremia sanoi:
Tietääkseni sillä on ollu aikamoiset mielenterveysongelmat ja muutakin. Mut nyt viimeaikoina on tainu olla mopo paremmassa kursissa.

@Pahuus sanoi:
No nythän sillä on uusi akka ja lyhyemmät hiukset taas

Joo muistelen että tähän liittyi jotain tyttöystävädraamaa ja huumorin paskenemista.
Mut hyvä jos menee paremmin, tosin huumorin paluuta johonkin hyvään se ei tietenkään takaa.
1064971 - 10.04.2013 21:50
@ruoskanaaras sanoi:
eikös tuo ole pikemminkin kaikista huonoin tapa tehdä kavereita

Et taida tuntea Mr. Richardsonia. Koska joo voi se hyvinkin olla.
1065207 - 10.04.2013 21:43
Spoony on kyllä muuttunu aikamoiseks rasvaseksi klonkuksi sitten viimenäkemän.
1052315 - 08.04.2013 21:14
@DiluutiO sanoi:
Itsehän ajelen tuon kaupan ohi päivittäin.

Mitäpä minä autolla Helsingissä tekisinkään.
1063379 - 06.04.2013 21:48
Makia piirustus
1061657 - 06.04.2013 05:04
@vohvelirauta sanoi:
Paitsi että laji ei oo rugby, vaan aussifutis.

Oh well, point still stands siitä että se kauhea kerros vuorausta ja suojausta vaan madaltaa kynnystä yrittää suunnilleen tappaa ihmisiä niillä omilla taklauksilla koska itelle tuskin käy mitään.

Ja mitä nyt pikasesti lukasin niin aussifutis näyttäis olevan vähemmän ryminäpainotteista kuin rugby, eli eipä se lajin väärin meneminen vaikuttanu oikeen mihinkään mitä sanoin :--D
1061657 - 03.04.2013 23:51
@kuorimies sanoi:
>Laji jossa oleellisena osana on ruhjoa vastustajat paskaks
>Ole ylpeä että lajissa ei filmata

No tässä on edes se ettei ole sellaisia saatananmoisia suojia niin kuin jenkkifutiksessa, että voit ruhjoa muut ihan saatanan paskaksi vaikka kaverin kanssa koska on kypärää ja suojusta joka paikassa, kaikki hurraa sitä miten hieno taklaus oli kun joltain murtuu luita kunhan se menee sääntöjen mukaan.
Rugbyssä pitää edes vähän miettiä mitä tekee ettei itseen satu ihan helvetisti kun muita ruhjoo.
1061679 - 03.04.2013 23:48
@Fenrir sanoi:
Varmaan kun yhet tulee tissiliiveistä, toiset pikkareista, kolmannet sukkahousuista(?) mut sit en tiiä enää :D

Oisko sillä vielä sellaset muotoilevat polvipituset housut tossa alla tjsp?
1060857 - 02.04.2013 12:04
@TappajaKone sanoi:
Kaikki meistä eivät käy ulkona...koskaan ;)

Totta. Pitää katsella tarkkana ikkunasta sitten vaan. Sateella. Tai jos näkee siilin niin heittää sille ämpärillinen vettä niskaan.

Ei, älkää tehkö niin.
1060857 - 01.04.2013 23:54
Oon nähny ihan ulkona sateessakin.
1059387 - 30.03.2013 01:41
@elliw sanoi:
keskiaikojen naisihanne :/

Musta tuntuu ettei toi ole nainen, tai edes aikuinen.
1057441 - 30.03.2013 01:35
@Brouhaifafafuhai sanoi:
Sehän oli raiskaajalla teon motiivina kun halusi nimenomaan neitsyttä. Ja vaikka raiskatuksi tuleminen varmastikin on yhtä epämiellyttävä kokemus oli sitten neitsyt tai ei niin voisin kuvitella, että ei ole kovinkaan kiva muisto jos elämän ensimmäinen kokemus miehestä sisällään on se kun äijä otti väkisin. Toisaalta vittuako se lehden lukijoille kuuluu oliko raiskattu neitsyt tai ei, mutta he/me ovat/olemme sensaationälkäistä pohjasakkaa joten tietenkin se kerrotaan uutisessa jotta uutinen saa enemmän klikkauksia ja mainosmiehet ovat tyytyväisiä.

Kelpaa vastaukseksi. Kiitos.
1058815 - 28.03.2013 16:24
Uuheller yksin.
1056997 - 28.03.2013 16:23
@Jomppanen sanoi:
Iplikoit ettei tämä tieto olisi kuulopuheen perusteella muodostettu.

Silti tämä
"Vuonna 1983 armeijan käynyt isäni vain nauroi tuollaisille tissiposkille..."

On vitun huvittavaa. Saman kuuloista settiä kun nykypäivän amikset puhuu siitä miten "SILLOIN KUN _ME_ SODITTIIN NEUVOSTOLIITTOA VASTAAN".
Se mille faijasi nauraa ei tee sinusta yhtään sen kovempaa kaveria eikä hänen naureskelunsa ole mitään mistä teikäläinen voi repiä ylemmyydentunnetta, broski.
1058251 - 28.03.2013 16:20
@DiluutiO sanoi:
Taidat olla nainen? Ei olisi tullut mieleenkään valittaa tollasista asioista... (No okei, harmittaahan jotkut noista mutta niile pitää tehdä jotain, eikä ulista/vinkua.) :D:DD

Onnea sulle, mutta sinun ulisemattomuutesi (ääneen tai pään sisällä) ei ole sukupuolestasi riippuvainen asia, vaan itsestäsi. Know the difference.
1056667 - 28.03.2013 05:14
Vittu että mä vihaan poliittisia sarjakuvia.
1056997 - 28.03.2013 05:05
@Jomppanen sanoi:
Eipä sen ole kumpaakaan tarvinnut tehdä. Se oli sitä aikaa kun pelättiin Neuvostoliittoa ja kylmää sotaa aivan tosissaan ja venäläisten sukellusveneet kävivät vakoilemassa Suomenlahdella.

22v. Voi vittu nyt.
1057011 - 28.03.2013 05:01
@spitrag sanoi:
Sehän eskaloitu nopiasti. Olisivatpa nuoki muijat tienneet, mitä tekivät, kun lähtivät tuota työmaata ohittamaan. Ihan yhtä peppukipeää sakkia kuin nämä kritisoimansa feministit.

Jep... Kamala ulina näiden kavereiden suunnalta käynnissä, mutta joka kerta kun feministi tai nainen nostaa epäkohdan esille niin se on "nalkuttamista" eikä oikea ongelma ollenkaan. Jos olisin pahempi kusipää niin harkitsisin tuon nalkutus/älä vingu turhaa -kortin vetämistä armeijan epätasa-arvoisuuskeskustelussa.
Tiedä sitten miten siihen reagoitaisiin, jos ollenkaan.
1057249 - 28.03.2013 04:48
Tuli paha mieli : (
1057257 - 28.03.2013 04:47
@mahtipaa sanoi:
No mutta onkos siinä puhdas Norwegian Blue- rodun edustaja. Kaunis höyhenpeite kyllä.

Ei ole kun sinikelta-ara.
Sitä paitsi norjansininen olis kuollu jo tuohon mennessä.
1057441 - 28.03.2013 04:37
Haluan tietää miksi on mainitsemisen arvoista että se raiskattu oli neitsyt?
1057783 - 28.03.2013 04:09
@sikasika sanoi:
Enköhän minä sitä ymmärrä. Kuvan tekijä vaan ei osaa. It gave me herpes, juu, mutta ei hiekkaa rakoon. It put sand in my vagina, I got sand in my vagina tjms.

"That page was saying mean things"? Kukaan englanninkielinen ei sanoisi noin. Ehkä sinä sanoisit häkkisenglannillasi ja sinut jopa ymmärrettäisiin, mutta ei se siitä oikeampaa tee.

No kyllä se on ihan järkevästi sanottu, " It put sand in my vagina" kuulostaisi ihan helvetin paljon kökömmältä.

Kyllä se taidat nyt olla sinä jolla on ongelmia sen enklannin kanssa.
1058251 - 28.03.2013 03:32
Pelkät naiset? Taitaa päteä ihan kumpaankin sukupuoleen kyseinen ulina.

Kaikki kai tässä maailmassa vituttaa, se että on töitä, se ettei ole, se ettei ole naista, se että on, se ettei ole miestä, se että on, se että on niin pieni kämppä, se että on niin iso että vituttaa siivota sitä, se ettei ole tiskikonetta, se että on ja se pitää tyhjentää, se ettei ole mikroa, se että on mutta valmisruoka on paskaa.

Onhan näitä.
1054913 - 23.03.2013 16:26
@Apila sanoi:
Ok, oma pointtini oli vertaus luonnollisen kauniit vs. feikkikauniit. Itse miellän feikkikauniiksi liian meikatun ja ylikorostavasti pukeutuvan. Oli syy jonkun henkilön tyyliin sitten mikä tahansa. Luonnollisen kauniiksi miellän kohtuullisesti meikkaavan ja 'normaalisti' ja nätisti pukeutuvan. Itse kannatan luonnollista kauneutta. Jokaisella saa toki olla oma mielipiteensä. Eikä ihan puusta heitetty juttu sekään, että monet ei pidä ylimeikatuista ja 'virolaistyylisistä' naisista. Toki osa pitää ja heilläkin oikeus mielipiteeseensä :] Tämä oli kuvan pointti.

No niin, johan sitä saikin onkia ja odottaa kaiken kiertelyn ja saivartelun takaa. Ei sillä että oma kantasi tulisi tästä kuvasta mitenkään esille (en tiedä oliko tarkoituskaan), mutta nyt ainakin tiedän mitä hait.

Kiitos.
1054913 - 23.03.2013 11:41
@Apila sanoi:

Joo, en jaksa miettii tota kuvaa enempää, mitä jo selitin aikaisemmissa viesteissäni. Ei mun käsittääkseni nappulan kuvilla pyritä mihinkään maatajyllistäviin juttuihin. Eikä kaikki tajuu kaikkia kuvia koskaan. Sanoin tämän ihan yleisellä tasolla, en viitaten juuri sinuun. Juu ja mielipiteitä saa olla samoja ja eriäviä. En jaksa ees rupee pohtii omaa kantaani tässä sen syvällisemmin, kun en alunperinkään ruvennut xD Ihan yleisellä tasolla puhuin viesteissäni.Tokan kappaleen lauseisiin vastasin jo edellisessä viestissäni.

En kai mä sanonutkaan että sen pointin pitäisi olla maatamullistava tai jotenkin tärkeä, kysyin ihan oikeasti että ONKO tällä JOKU pointti, koska vaikka sanoitkin että vastasit jo niin et sä oikeen vastannut vaan puhuit aiheen vierestä esim. laiha/läski vertauksesta ja siksi mä kysyin sitä uudelleen. hoikka/läski vertaus ei oikein kelpaa vastineeksi koska kuten itsekin sanoit, suurin osa pitää hoikista naisista.
Tässä sä olet pistänyt kaksi kaunista naista vierekkäin ja jää täysin auki että pitäiskö tästä nyt todeta jotain vai ei.

Eikä sillä kai olekaan väliä tajuaako kaikki kaikkia kuvia aina mitä nappulaan postataan, mä yritin selvittää että tajuatko sä itsekään tätä omaa kuvaasi ja jos niin voisitko selittää että onko tällä joku selkeä pointti tai pitäiskö tästä vetää joku johtopäätös. Siksi sanoin esimerkkinä "vertauksen" koira ja peruna, jos mä postaan niistä kuvat tänne vierekkäin niin tuskin sekään sanoo ihmisille juuri mitään. Suunnilleen yhtä paljon kuin tämä sun kuva.
1044291 - 23.03.2013 10:54
Voi olla että itse vaan tervehtisin ja kiittäisin sitten kun antaa rahat takaisin tjsp.
Enklanniksi se pliis tulis kyllä heti siinä tilatessa, mutta silloinkin tänkjuun jättäisin vasta siihen kun saan rahat takaisin/kahvia.

Lukuja

4 3 226 1
seuraajaa seurattavaa vierailua
12.3. alkaen
vierailua
tänään

Kanavat

Käyttäjä ei ole liittynyt kanaville.

Mediat
Kuvat
Videot
Flash
Pelit
Tekstit
Kanavat / aiheet
Facebook
Paint-taide
Kissakuvia
Taustakuvat
Naurunappula Inside
Lörs lärä ja kumppanit
Turrit tänne :3
Aligersantti Spurdo
Omatekemät meemit
Ponikanava
Anime ja manga

Lisää kanavia...