[käytä teemaa] Wolff

Mies, 27, peruskäyttäjä

Liittynyt 23.07.2009, nähty viimeksi 3 päivää sitten

RSS » Näytä kaikki...

1081191 - 19.05.2013 00:23
@UncleMoto sanoi:
Steven Seagal? Onko hänellä toinenkin ilme?


On, ja se on just toi vitun jäätävä kitarasooloilme. Muita ei ole.
1081093 - 18.05.2013 21:27
Ruotsi oli parempi... sen epäreilun jäähyn ja momentumin vaihdoksen jälkeen.
1075385 - 18.05.2013 13:46
@RutgerHauler sanoi:
Vasen yläkulma AINOA oikea.


Ite tykkäsin Jack Nicholsonista eniten. Toi vasemman yläkulman äijä pelotti mua pentuna :(
1080871 - 18.05.2013 12:35
Huhhuh, vittu ihan seinähullu pariskunta... kaikkein paras oli kun toi ukko alko vaatimaan rahaa asiakkaalta, joka ei ollut edes saanut mitään. Olisin varmaan ite napannut pillistä kiinni kun se alko jotain uhkailemaan siinä ulko-ovella.
1080515 - 17.05.2013 22:05
@Kasa sanoi:
Miksi juhannuksena hukkuu niin paljon väkeä? Uivatko paikoissa, joissa liian kova virtaus vai aiheuttaako humala kunnon pettämisen? Meneekö humalainen hämilleen pudotessaan veneestä veteen tuiterissa? Sammuuko kaverit veteen? Koska olen minäkin humalassa uinut ilman ongelmia.


Ei selvinpäinkään tarvitse kuin kerran erehtyä vetämään vettä keuhkoihin, ja se voi olla hyvin pitkälti siinä. Kännissä virheen tekee helpommin ja siitä selviäminen on vaikeampaa. Itsekin useat kerrat uinut kajuutta sekasin, ja tulen varmasti uimaan tulevaisuudessakin, mutta helvetin typerää se on.
1080545 - 17.05.2013 22:00
@Jensu sanoi:
Et oo vissiin ollu elämäm koullus?????


En. Mutta tunnen pari jotka ovat, enkä tästä kansanosasta sen surullisuuden takia löydä paljoakaan huumoria.
1080545 - 17.05.2013 21:52
@Jensu sanoi:
Elämäm koulu on paras!!!
Kehdosta hautaan!!!!
Soumi soumalaisille!!!!!!!!!!!!!!!!


Onko tässä joku suurikin ajatus takana, mitä en nyt jostain syystä löydä?
1080045 - 16.05.2013 20:55
@Nihilisti sanoi:
@Wolff
Uskallan väittää, että Erdinger on sittenkin parasta.


En ole koskaan maistanut. Täytyy pistää korvan taakse :)

Toi Hofbräu toimii itselle todella hyvin jonkun hyvän pihvin kanssa. Täytyy ottaa selvää mistä sitä vielä saa.
1080045 - 16.05.2013 20:33
@Polatucha sanoi:
Samaa mieltä, mutta ihan kelpokamaa tuo Paulanerkin.


HB pesee molemmat. Tosin, se taisi poistua Alkon valikoimista viime vuonna. Kun katsoo mitä kaikkea siellä hyllyissä on niin en voi ymmärtää miksi :/
1079295 - 14.05.2013 23:35
Kilpailevat bodarit ottaa homman niin tosissaan, että toikin varmaan vaan arvioi onko sen omat kannikat paremmat... tai sit se on homo.
1079077 - 13.05.2013 20:50
@Mursuttaja sanoi:
Mikä tuosta tekee Brasilialaisen, nää on brasilialaisia.
http://b.vimeocdn.com/ts/125/234/125234174_640.jpg


Tuskin omasta mielestään.
1078693 - 13.05.2013 00:56
@Tohdore sanoi:
No kerro sitten miten pääsen kokemaan sen, niin? Hä? Ei ookkaa niin helppoo. Joten pidä vaan näsäviisaat, pinnalliset toteamukses ittelläs.


Ihan aluksi liikutat perseen siitä tuolilta johonkin muualle. Nyt olet kokenut jo jotain uutta.

Louis CK teki ihan hyvän huomion. Jos elämä on tylsää, niin itselle voi aina esittää kysymyksiä. Oletko nähnyt edes Suomesta paria prosenttia enempää? Edes Lappia? Mikä estää? Miksi elämäsi on tylsää ja mikä on se, joka estää sinua koskaan kokemasta uusia asioita? Ei maailman näkeminen mitään miljoonia vaadi. Kaikki on itsestä kiinni, jos päätät tehdä jotain muuta niin turha siitä on valittaa.
1078563 - 12.05.2013 21:20
Joku vaimoa hakkaava alkoholisoitunut juntti. Nappulalogiikka 101.
1078615 - 12.05.2013 21:17
Itteä jotenki hirvittää nää imurileikit elukoiden kanssa. Teoriassa toihan vois imasta vaikka silmän pois kuopasta... ainakin mun leikeissä.
1077969 - 11.05.2013 13:40
@kuorimies sanoi:
Mitennii prinsessa? täähän anto sille suomalaiselle turpaan


Kysytkö nyt ihan oikeasti? No se tulee siitä prinsessa käytöksestä, että häneen ei suurena supertähtenä saisi koskea, mutta itse tykkää kyllä rikkoa ja sikailla. Sitten kun hommat kusee niin mieheltä menee hermot. Hän ei myöskään ota tarpeeksi huomioon muita pelaajia, koska on yksinään muka niin korvaamaton. Yksi iso syy miksi Ranska voitti Venäjän.

Äijä olis vielä parempi pelaaja, jos sen pahin vastustaja ei olis oman pään sisällä.
1077971 - 11.05.2013 13:27
Mulle ei aukea miten porukka jaksaa tätä läppää...

väsyneempää vitsiä saa etsiä.
1077763 - 11.05.2013 01:38
@oooo sanoi:
Nojaa. Kun kattoo sitä sikailun määrää, mitä suomikin harrasti, niin eipä ollut kuumeneminen ihme.

Lisäksi ko käytön on perinjuurin pohjois-amerikkalaista kiekkoa. Vaikka oltaisiin törkeästi tappiolla, ilman taistelua ei lähdetä.


Eii sillä voi mitenkään puolustella aitioon huitomista, poikittaisia ja naamaan lyömistä. Taisteleminen ja hermojen pettäminen ovat eri asioita.
1077763 - 11.05.2013 01:09
@oooo sanoi:
Noh, olihan sillä sentään 1+1 !!

Ja olis kyllä kelvannu jalosenkin jengiin.


Kyllähän se kelpaa mihin jengiin tahansa, mutta on välillä ihan lapsen tasolla kun hommat ei menekkään niin kuin pitäisi.
1077381 - 10.05.2013 10:39
$90,000 on aika hyvä summa tänä päivänäkin, mutta tohon aikaan se on ollut aivan järjetön määrä valuuttaa.
1076879 - 09.05.2013 16:07
Namskis
1076757 - 09.05.2013 02:36
Olen ylioppilas Larvanto. Ei ole feikki,tarkastakaa vaikka.

MAMMA!
1076289 - 08.05.2013 00:08
Joskus nuorempana tuli katottua Pulttiboisia... ne kytät oli aina parhaat.
1075905 - 07.05.2013 00:28
sort of
1075821 - 07.05.2013 00:17
Kertokaa nyt mikä juttu toi CAPSLOCKin ja pilkkujen kanssa sekoilu on ja missä helvetissä opetetaan kirjoittamaan noin? VAI ONKO SE SAMA IHMINEN,,,,JOKA RIEHUU JOKA PAIKASSA,,,KIRVEELLÄ VAAN MUNAT POIS
673339 - 05.05.2013 20:32
@kusanagi2 sanoi:
Musiikkit oli kyl mahtavat ja tunnelmaan sopivat kaikinpuolin Tron: Legacyssä


Itse näin leffan nyt vissiin 2 vuotta myöhässä,mutta olihan se aika vitun komea. Musiikki ja se maailma sopi todella hyvin yhteen + Olivia Wilde on aina jees.
1075203 - 05.05.2013 20:30
@Einstein sanoi:
Vice City on ja tulee olemaan paras GTA +1


Voi vain toivoa että tulisi toinen GTA joka sijoittuisi 80' luvulla. Mystiset fiilikset tuli monta kertaa Vice Cityssä kun ajeli autolla "Miamin" neonvalohelvetissä. Paras GTA.
1075385 - 05.05.2013 20:28
@worbah sanoi:
Perkele, olen nähnyt sutenöörien pukeutuvan maltillisemmin kuin tuo jantteri.


Tami on Aurinkokuningas. Se päättää mitkä ne trendit on.
1074919 - 05.05.2013 20:27
@nu_floww sanoi:
vitun jääkiekko, yhteiskunnan laiskimukset tuijottaa taas 2viikkoa teeveetä kaljaa hörsien ja hehkuttaa kuinka hyvä suomi on. ei millään jaksa. hienompiakin lajeja on.


Elämä on.
1075089 - 05.05.2013 20:17
@jesbe sanoi:
Minä en edes niitä tuonut esille, mutta ei se nyt pelkästään noista ole kiinni, kyllä siellä niitä samoja juttuja on pelistä toiseen. Ei siinä muuta ongelmaa ole, kuin se, että parempia olisi saatavilla ja ne ansaitsisivat näytönpaikkoja. Toki niin kauan, kuin uppoaa suureen yleisöön, niin turha on minun sen enempää kitistä.


Mertaranta on selostanut omaperäisellä tyylillä pelit, joissa Suomi on saanut suurimmat saavutuksensa ja on sen takia päässyt asemaan jossa on. Jos joku muu olisi selostanut nämä matsit, olisi hän nyt Mertarannan paikalla. Itse pidän tunnelman luomista suurempana asiana kuin jokaisen tilanteen perusteellista selvittämistä, mutta sama ei ehkä päde kaikille. Ei Mertaranta enää kauaa tota hommaa tee, eli kyllä paikkansa ansaitsevat tulevat vielä esille. Alkio on mielestäni todella hyvä, vaikka aluksi en voinut sietää sitä.
1075359 - 05.05.2013 20:03
@Donitz sanoi:
Taas on muuten todennäköisesti kaunis vartalo pilattu.


Tai sitten ei. Ihmisen ei ole mahdollista saavuttaa noin epäsuhtaista fysiikkaa. Kroppa ei yksinkertaisesti ylläpidä tai rakenna lihasta vain jossain tietyssä osassa vartaloa, jos ei sitä ole tarpeeksi muualla. Photoshop niin kuin joku jo mainitsi.
1075089 - 05.05.2013 12:25
@ERNU sanoi:
Elisa viihteen mukana tuli ilmaseks MTV3 Max Sport HD. Katson silti mieluummin Saukkosen selostuksella.

Mertaranta ei keksi mitään muuta kun ne samat "PAINAA PÄÄLLE KUIN SE KUULUISA YLEINEN SYYTTÄJÄ" tai "PUOLUSTUS PELATAAN SINNE KUULUISALLE KEBAB KIOSKILLE"


Noi läpät on tullu Mertarannan suusta ehkä sen 2-3 kertaa historian aikana, mutta jääneet elämään milloin missäkin videoissa ja lehtien sivuilla.
1074767 - 03.05.2013 23:38
@lask90 sanoi:
Vaikka aivot sanoivat, että "peli on pelattu" kun saksa teki kolmannen maalin, mutta sydämmeni oli eri mieltä





Sama fiilis varsinkin kun tässä joukkueessa ei ole hirveästi hurraamista, mutta taistelun jatkamisella on usein jännä tapa muuttaa lopputulosta. 2011 Suomi tuli takaa-ajo asemasta ties kuinka monta kertaa voittoon ja lopulta mestaruuteen.

It ain't over 'til it's over.
1073069 - 29.04.2013 09:35
Hieno. Assassins leffassa Stallonella ja Banderasilla tais olla molemmilla tällaset.

edit, oli mkII
1072409 - 28.04.2013 14:14
@stigeli sanoi:
ohhoh ja hui oli ensi reaktio, mutta kun katsoi tuota hetken ja prosessoi tapahtuman tarkemmin, niin alkoi harmittaa, ettei se tikka osunut suoraan idarin silmään.


Tai vähän kovempana heittona ehkä jopa kallosta läpi.
1072185 - 27.04.2013 04:54
On se siellä, se on vaan aika mustaa.
1071171 - 24.04.2013 14:44
@Ismonator sanoi:
Siellä pitäis karmeissa olla semmoset jutut ruuveilla kiinni, mihin sitten kanko kiristetään niiden päälle, jottei käy juuri noin.


Näyttäis olevan samanlainen sekundatanko mikä mullakin ja siellä on ainoastaan vähän erikoisemmat ruuvit kiinni karmeissa, jotka menee tangon päässä oleviin reikiin. Senpä takia en tee tosiaankaan mitään erikoisuuksia sillä tangolla.
1070803 - 23.04.2013 15:19
Rancid Dildo Warfare. Ihan kiinnostavan mielikuvan sain...
1070597 - 23.04.2013 15:16
@jesbe sanoi:
Riippuu vähän hallista. Vai tarkoititko edes näköesteitä?


Tunnelmaa, kaljanjuontia katsomossa sekä näköesteitä. En tosin ole ihan pienimmissä halleissa käynyt.
1070597 - 23.04.2013 00:33
Onkohan kaveri koskaan käynyt edes katsomassa pelejä?
1069623 - 21.04.2013 02:27
@Maik sanoi:
Kuinkahan syvä ton putken sitten pitäis olla?


Ei putki vaan ämpäri/tynnyri jossa on tarpeeksi vettä.
1069635 - 21.04.2013 02:22
Ei sitä ilman hyvää pakosuunnitelmaa kannatakkaan yrittää paeta. Ulkomaailmassa kun pitäisi olla valmiina rahaa, ihmisiä jotka voi hoitaa sun asioita ja joku mesta mihin mennä. Ellei halua parissa päivässä takasin ja lisää istuttavaa. Parempi leipoa ja katsoa vaikka futista :)
1069651 - 21.04.2013 02:12
Tulee mieleen Predator tosta maskista.
1069819 - 21.04.2013 02:05
@Ketse sanoi:
...ja liikennekulttuurin johon kuuluu kahden kaistan keskellä seilaaminen, liikennevalojen ymmärtämättömyys, kolmion/stopin takaa eteen tuleminen, väärällä puolen tietä ajaminen, jne jne.


Tähän voi lisätä vielä U-käännökset motarilla, joissa kuoli viime vuonna Kotkassa 2 ihmistä kahdessa eri tapauksessa. Saa olla välillä aika tarkkana kun ei tiedä mitä se pitkäkilpinen saa päähänsä.
1067745 - 20.04.2013 21:42
@Tuore sanoi:
Isoin ongelmahan kuvassa on se, että suomalaiset eivät koskaan olleet viikinkejä. Viikingit ryöstelivät Suomenkin alueita, mutta toisaalta jättivät meidät muihin rannikkokansoihin verrattuna suhteellisen rauhaan.


Vaikka suomalaisetkin harjoittivat samanlaista ryöstelyä(Ajan tapa) pienemmällä alueella, niin joo, viikinki tarkoittaa vain tämän hienon ammatin Skandinaavista harjoittajaa. Tosin, tarviiko ollakkaan viikinki, onhan Suomi sotinut Ruotsin joukoissa vaikka missä satojen vuosien ajan.
1068553 - 17.04.2013 22:04
Patun reppu on todennäkösesti liian kevyt. En tykkää leikkiä salapoliisia, mutta noi 2 jantteria(sinitakki ja valkolippispäinen) kieltämättä herättää kysymyksiä jos on nähnyt muita kuvia. Lippispään raskas reppu häviää yhtäkkiä johonkin ja äijä jatkaa matkaa sinipaitasen kanssa, jolla on olallaan urheilukassi. Vähän matkan päässä repun kadottanut pysähtyy katsomaan kisaa ja sinipaitanen jatkaa urheilukassi olallaan samaan suuntaan missä toinen pommi räjähtii. Miksei lippispää jatkanut matkaa? Jossain kerrottiin että paikalta löytyi jäänteitä esim. radio-ohjattavissa autoissa käytettävästä tekniikasta. Jos sellasella laukasee pommin, niin ei voi olla itsekään kovin kaukana.
1068323 - 17.04.2013 09:57
Tulee mieleen yks Helsingin keskustan romanikerjäläinen.
1068301 - 17.04.2013 09:28
@lask90 sanoi:
Oliko se nyt muslimi joka pommitti siellä? Lähteekö nyt jenkit taas terrorismijahtiin? Mikä maa on tälläkertaa terroristien riivaama, vai pyritäänkö sitä nyt hillitsemään ihan kotikamaralla?


Ei ole kukaan vielä ilmoittautunut tekijäksi.
1067745 - 17.04.2013 09:24
@Philoguy sanoi:
Jos kieli on sukua jollekkin toiselle eihän se tarkoita, että sen puhujatkin olisivat. Voihan olla mahdollista, että saamen kielet ovat saaneet vain vaikutteita suom.-ugrilaisista kielistä. Ja onhan nykyäänkin kansoja, jotka eivät vaikuta olevan sukua kenellekkään, esim. baskit.


Ei tarkoitakkaan. Hyvä esimerkki on unkarilaiset. Vaikuttaa että saamelaiset olisivat alunperin puhuneet jotain ihan muuta, kuin suomalais-ugrilaista kieltä.
1067745 - 17.04.2013 00:17
@naiduzz sanoi:
Seuraavaksi sanot varmaan että suomalaiset ovat valkoisia, heh. Ei siinä mitään, ihan mihin kukin haluaa uskoa.


Menin ilmiselvään rölliin.

Jos nyt jollekin herää kysymyksiä suomalaisten alkuperästä, niin mehän emme ole mikään yksi kansa jostain tietystä paikasta, vaan:
-Ensimmäinen aalto porukkaa tuli näille leveysasteille joskus n.10000-9000bc Baltian kautta jostakin Euroopan alueelta. He olivat todennäköisesti saamelaisten esi-isät. Kielestä ei tietoa.

-Toinen aalto tuli Volgan mutkasta pari tuhatta vuotta myöhemmin. He puhuivat todennäköisesti suomalais-ugrilaisten kielten kantamuotoa ja vahvempana porukkana saivat aikaan sen, että kielestä tuli ns. alueen valtakieli. Näiden esi-isät lähtivät Volgalta myös sinne Uralin suuntaan.

-Kolmas aalto tuli taas Baltian ja Keski-Euroopan suunnalta n. 3000bc. ja toi agrikulttuurin mukanaan. He puhuivat todennäköisesti balttilaisten kielten kantamuotoa.

-Viimeinen isompi aalto tuli jostain nykyisen Tanskan suunnalta n. 1000bc. ja puhui germaanisten kielten kantamuotoa.

Hyvin pitkälti tuosta on suomalaisten bulkki tehty. Ehkä voisi sanoa karkeasti että suomalaiset ovat Itämerensuomalais-Balttilais-Germaani hybridejä. Saamelaiset tosin eroavat geneettisesti vieläkin huomattavasti kaikista naapureistaan. Aivan kuin he eivät olisi läheistä sukua kelleen.
1068163 - 16.04.2013 21:52
Todella pahoja vammoja alaraajoissa monilla mitä noita kuvia olen katsellut joita netissä pyörii. Onneksi pommit ilmeisesti räjähti ihan maatasossa eikä esim. pikkasen korkeammalla.
1067745 - 16.04.2013 11:10
@naituzz sanoi:
Pointtini on lähinnä se että Scandinaavilaiset ei suomea Pohjoismaana pidä, ja siitä heitä ei voi syyttää. Ja ei ole mitään selkeitä todisteita suomalaisten juurista, joten se että olemme albiino-mongooleja on ihan mahdollinen vaihtoehto.


Pitäväthän jos ovat joskus koulua käyneet. Pohjoismaihin kuuluu Islanti, Norja, Ruotsi, Suomi ja Tanska. Sitä ei kenenkään mieipide valitettavasti muuta. Skandinaviaan vain Ruotsi, Norja ja Tanska.

Suomalaisten alkuperä on jossain määrin kiistanalainen, niin kuin monien muidenkin kansojen, mutta geenejä tutkimalla voidaan sinun "albiino-mongooli" jorinat jättää kyllä ihan omaan arvoonsa.
1067745 - 16.04.2013 10:25
@naituzz sanoi:
Se että teknisesti on pohjoismaa ei tarkoita paskanvertaa, Suomalaiset tulevat aina olemaan Mongooli kansa Uraalejen takaa


Tiedätköhän nyt mitä Pohjoismaat tarkoittaa? Se on maantieteellinen alue johon Suomi kuuluu. Ei se mitään rotua tai kieliperhettä tarkoita, tai mitä nyt ikinä yritätkin ajaa takaa.

Myöskin hienot 1800-luvun rotuteoriat. Osa suomensukuisten heimojen esi-isistä on kulkeutunut Volgalta luoteeseen, Skandinavian suuntaan, sekä koilliseen, Uralin suuntaan. Ei mitään tekemistä mongolien kanssa, mutta väittämäsi on vähän sama kun olisit veljesi kanssa turkulainen, hän muuttaisi Ouluun ja sinä Helsinkiin, ja väittäisit Helsingissä että olet kotoisin Oulusta.
1067745 - 16.04.2013 01:03
@naituzz sanoi:
Harmi vaan että suomalaiset ovat mongooliasta eivätkä kuulu pohjoismaiden joukkoon -1


Ei ja ei. Takaisin koulunpenkille.
1067493 - 15.04.2013 00:42
Tälle tuli naurettua aikoinaan aivan saatanasti.
1067369 - 14.04.2013 21:20
Lebardi
1067347 - 14.04.2013 20:13
Näpsäkkä.
1067001 - 14.04.2013 00:58
Haha, itsekin joskus katsonut että ton vasemman ukon kroppa on täysin kopioitu Arskalta.
1066903 - 13.04.2013 23:59
@NostraFetus sanoi:
Ilman Modern Talkingia tai Bogarttia isäsi olisi saattanut pyyhkiä sut vessapaperiin kotivessassa.


Hyvin mahdollista.
1066903 - 13.04.2013 21:54
Melkein yhtä kovan näköstä sakkia kun Bogart Co.
1066863 - 13.04.2013 21:00
@Nihilisti sanoi:
Pikemminkin niinpäin, että mopopojat haluaa olla isojen poikien kanssa hyvää pataa.


Tosin tämä on sen verran vaikeaa, että sitä kiinnostusta täytyy tulla isojen poikienkin suunnalta.
1066791 - 13.04.2013 18:34
Kuka normaali näitä rantojen miesten juomia edes juo...
1066595 - 13.04.2013 17:00
@Aropupu sanoi:
no siis siinähän on alastomia miehiä ja naisia, fine with me ;)


On muuten yllättävän häpeilemätön sarja, mikä on mun mielestä vaan hyvä. Ja viimesessä tuotantakaudessa oleva Saxa on ehkä seksikkäin nainen ikinä. En edes tiedä miksi. Se vaan on.
1066595 - 13.04.2013 16:24
@Aropupu sanoi:
totta totta, ja kivoja juonenkäänteitä ja semmosia, että yhen jakson jälkeen on pakko katsoa heti toinen ku se loppui niin jännästi :D


Jep, luulin että tää sarja on suosittu vaan äijien keskuudessa mut näköjään naisetki kattoo... tai kuolaa :D
1066595 - 13.04.2013 15:09
@wolffy90 sanoi:
2 ensimmäistä jaksoa ei ole millään tavalla mitä sarja on. miekin mietin ekassa jaksossa dafuq tämmönenkö tää on mutta jaksoin pari jaksoa katella eteenpäin ni muuttu ihan erilaiseksi ja myös mielenkiintoiseksi, harvoin näkee yhtä taidolla tehtyä kieroilun verkkoa.


Tämä. Mikään ei voita aitoa roomalaista juonittelua. Huikea sarja.
1066469 - 13.04.2013 13:48
@Heck sanoi:
Jos tuo ois koira niin piikille veisin. Tuolla otuksella on kuitenki oikeus elää.
Kuten jo sanoin niin tuon näkoinen kammotus ei vetoa lisääntymiskykyisiin miehiin. Eri asia on tosiaan ne salin "alfat"

Jos tuosta jotain positiivista pitäis sanoa, niin ehkä toi vois autella vaik raksahommissa.


Makuja on aina monenlaisia, mutta ei kukaan tuolta näytä 24/7. Se on kisakunnossa.
135449 - 13.04.2013 03:56
Eli tää on se misu joka aiheuttaa helvetinmoisen haloon joka puolella.
1066577 - 13.04.2013 03:42
@MOEMM sanoi:
Mikko Mallikas

Ah, itse muistan nyt kaverin Alfons Jokisena.
1066577 - 13.04.2013 03:18
@Tonttumies sanoi:


Mistä ohjelmasta tämä on? Se on kielen päällä mut en muista...
1066469 - 13.04.2013 03:10
@kusko sanoi:
Rusahdukset kuulu tänne asti. Meehä ny nukkuu, ei tollast vittupäätä jaksa kukaan. ;)


Heh, opeta nyt sitten tietämätöntä. Menisit itse nukkumaan, siellä muutkin lapset on.
1066469 - 13.04.2013 02:51
@kusko sanoi:
Alhasest rasvasta johtuu se, et feissi on ton näkönen? :D Mites ois testosteronin vaikutuksesta vähä vahvistunu leukaluu ja tullu miehisempii piirteitä etc.. Huhhuh..


Huhhhuh, miten ois opiskelu? Ei testosteroni "vahvista leukaluuta" tai mitään muutakaan luuta. Jos pudottaisit omaa rasvaprosenttiasi, voisit huomata että jopa sulla on leukaluut. Ymmärrän et se on tällä hetkellä vähän vaikeeta.

Kasvuhormonilla kasvaa leuka, sormet ja kaikki sisäelimet mukana, mutta sitä ei tällä mimmillä ole tapahtunut.

Joku postasikin jo videon josta näkyy että mimmi on aika pieni, eli noi lihakset jotka pistää kaikki betat hirveelle puolustuskannalle, ei oikeasti ole niin pelottavia.
1066469 - 13.04.2013 01:43
@osssi sanoi:
Nätti naamasta? Tuohan on kuin meikattu tiiliskivi naamasta!
Itse käsitän nätin hiukan eritavalla.


Johtuu aika paljon siitä että rasvaprosentti on jotain 5-7% varmaan. Kyllä mulle ainakin off season kelpaa :)
1066513 - 13.04.2013 00:27
"Everybody underestimates the kick in the groin" -Bas Rutten. Hieno mies.
1066469 - 12.04.2013 23:15
@Heck sanoi:
Kyllä tuommonen pottusäkki on ihan jossain muussa kunnossa kuin paremmassa. Tuo ei vetoa muihin ku niihin niskattomiin punttisalin testoapinoihin....


Missäköhän kunnossa se sitten on?
1066469 - 12.04.2013 22:51
@anttikoo sanoi:
Ensinnäkin, kuka kertoisi tyhmille urpoille että liika on liikaa.

Toisekseen, olen varma että pieksen Heidi Vuorelan sekä painissa että yleisessä kovuudessa 6-0. Vaan koska olen mies.


Tottakai, yleinen harhaluulo on että Heidi tai muut puhtaasti treenaavat naiset olisi jotenkin massiivisia. Pistä normaali jantteri viereen ja ei ne ole sen isompia, vaan helvetin paljon paremmassa kunnossa.
1065073 - 10.04.2013 17:06
Heräs kysymys että minkä takia lepotilalla on merkitystä? Voisko naiset valaista jos tietävät...
1064117 - 09.04.2013 02:15
@Disturbed sanoi:
Cage Warriorssissa näytti kovalle, samoin hyvä UFC debyytti mutta saapa nähä miten käy kun UFC:n kovemman kalibeerin painijat tulee kohdalle tai sitten muutoin vaan kovemmat ottelijat. Matsi Sam Stouttia vastaan vois olla mielenkiintoinen.


Toivottavasti ehtii kehittyä heikommilla alueillaan, eikä syötetä susille. Sen verran pätevä pystyssä että aika moni haluaa varmasti mattoon matsit viedä.
1064117 - 09.04.2013 01:07
@Isoperkele sanoi:
@tensai
Tulokas varmaan luki viimeisen kommenttini? En odottanutkaan tulokkaalta kovinkaan laadukasta ymmärrystasoa. Ymmärretävää tulokkaan peppukipeyttä kun sattuu olemaan jostain tietämystä (tai ainakin luulee) ja se täytyy heti ilmoittaa, ettei vain pikkuasia mene ohi jonkun ymmärryksen. Ja jos joku muu on käsittänyt väärin tai sinulla on toinen mielipide asiasta se on ihan väkisin pakko tuputtaa näytille. Tulee ihan jehova mieleen. Kiitos kuitenkin linkistä, mutta tiedoksesi jatkossa, että ei muille tarvitse aina näyttää osaavansa tai tietävänsä jotain turhan tärkeilevää. Kommenttisi saa silti plussani.


Tulokkaalla oli ihan hyvä kommentti. Ei tässä ole kyse mistään katutappelusta missä "vielä tajuttomia jätkiä moukaroidaan ja sitten kiikutetaan aivovaurion takia sairaalaan", eikä Conor sitä hakkaamaan enään ollut menossa. Varmisteli että ottelu lopetetaan.
1064117 - 08.04.2013 14:49
Kunhan varmisteli että nouseeko se sieltä vai ei. Se on muutenkin tuomarin vastuulla aina lopettaa ottelu, koska ottelija itse ei välttämättä ehdi laittamaan jarrua kun kaikki käy niin nopeasti. Sille tärkeintä on voitto.

Kuvassa on Conor McGregor. Ehkä jopa mestariainesta.
1063489 - 07.04.2013 01:54
*mikä
1063469 - 07.04.2013 01:06
Hieman tanniininen.
1062357 - 07.04.2013 00:59
Yolandissa on jotain mystisen seksikästä.
1063335 - 07.04.2013 00:31
@NostraFetus sanoi:
Aika uskomatonta. Kotka on pieni paikka. Tiedossa on firma minkä pakettiautolla ajeli, missä koulussa jne. Jätkällä on pakko olla fb-tuttuja tai vastaavia. Miten on onnistunut naama pysymään piilossa?

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2013040616867747_uu.shtml


Ei se olekaan pysynyt. Monen tiedossa ollut heti seuraavana päivänä kun jäi kiinni.
1063069 - 06.04.2013 02:17
Vilhelm vois nojata vähän toiseen suuntaan tossa sivuvaunussa... kohta on natsit nurin.
1051451 - 06.04.2013 00:21
@Fru_Karlsson sanoi:
No paha mies sit vissiin :D oon toivoni jo menettäny, hän on nyt 31 ja tän melki 7v aikana ei oo parta lisääntyny :D hassu leukaparta vaan


Itseasiassa yllättävän monilla kiihtyy parrankasvu kunnolla vasta 30v paremmalla puolella, eli se saattaa vielä muuttua. Tai sitten voit tietty teippailla sen naamaan jotain :D
1061223 - 05.04.2013 01:07
@Holttinen sanoi:
Ihan hyvä vaihtoehto se olisi ollut. Mutta koska niin ei tapahtunut niin sen takia ei siitä kannata pitää meteliä nytkään.


Meteliä pidetään joka tapauksessa. Antaa aihetta toimia eri tavalla tulevaisuudessa.

@Holttinen sanoi:-Vuonna 1987 Ugandassa perustettiin kristinuskoa ja afrikkalaista magiaa yhdistelevä Lord's Resistance Army, joka on surmannut arviolta 12 000 ihmistä.
-1989 perustettiin äärikristillinen National Liberation Front of Tripura -terroristijärjestö, se pyrki itsenäisen Tripuran valtion irrottamiseen Intiasta. Järjestön arvioidaan surmanneen 11 000 ihmistä.
-2. lokakuuta 2004 kristitty terroristiryhmä tappoi 44 hindua ja haavoitti 118:a Intiassa.
-Norjan iskut 2011
-IRA

Tuossa muutama esimerkki kristittyjen terrorismista.


Kyllä, kristillistäkin terrorismia on olemassa.
1058757 - 04.04.2013 19:39
@Rujosielu sanoi:
Teki keskinkertaisia leffoja, ei mitään kultaisia klassikkoja kuitenkaan.


Jos katsoo 90-luvun toimintaleffojen tasoa niin Die Hard 2 ja Cliffhanger olivat erittäin hyviä ja monet pitävät niitä klassikoina. Ne myöskin menestyivät hyvin mm. Cliffhanger oli muistaakseni 6. tai 7. parhaiten tuottanut leffa kyseisenä vuonna koko maailmassa. Harlinin lopputuotanto ei sitten olekkaan niin loistavaa.
1061223 - 04.04.2013 19:30
@Holttinen sanoi:
Ajattelin jotain vähän suurempaa iskua kuin Tanskan kolmen urpon täysin harrastelijatoiminta tai ruotsin yksinäinen hullu. Vähän niinkuin lähetystöjen pommi-iskuja jne. Ja onhan kristinuskon nimissä tehty huomattavasti vakavampi terrori-isku Norjassa jossa lahdattiin jengiä kuin sikoja ja silti kukaan ei ole huolissaan sekopäistä kristityistä jotka hyökkäävät monikulttuuristuvaa väestöä vastaan.


Ääri-kristityt harrastavat huomattavasti vähemmän terrorismia kuin ääri-islamistit. Siksi se ei aiheuta samanlaisia reaktioita.

@Holttinen sanoi: Eikös kuitenkin kokonaisuutta ajatellen ole parempi antaa hullujen jorista ja suhtautua heihin kuin vähän höyrähtäneisiin kylähulluihin kuin suhtautua heihin vakavasti/liian vakavasti ja tehdä ylilyöntejä turvallisuusasioissa koska tälläinen käytös taas vahvistaisi heidän kuvaa itsestään jonain vakavasti otettavana voimana. Pohjoismaissa on useita kymmeniä miljoonia ihmisiä ja jos 1:10 000 000 on niin hullu että haluaa räjäyttää itsensä ilmaan/kouluammuskella/joukkosurmata temppeliritarien nimissä/ammuskella kännissä ihmisiä kioskin katolta niin eipä sille mitään voi.


Mielestäni ei, sillä heillä ja kannattajillaan kyllä on tarpeeksi vahva kuva itsestään, vaikka eivät nauttisikaan mistään rokkistaran suosiosta. Siihen ei auta että annetaan pitää palopuheita joista tulee lehtijuttuja. Suomen vierailun tarinoinnint päätyivät myös mm. Britannian ja Skandinavian lehtiin. Jos ukko olisi pysäytetty maahan tullessaan(niin kuin Ranskassa kävi), moni täällä ei edes tietäisi kuka kyseinen kaveri on tai mitä hän edustaa.

@Holttinen sanoi: Oma pointtini on, ettei islamia tai muslimeja (kuin ketään muutakaan) vastaan kannata lietsoa turhaa vihaa ja pelkoa ja raivoa koska se se vasta on hedelmättömin lähestymistapa asiaan ja takaa sen että joudutaan konfliktiin. Ei niin, että loputtomiin pitäisi ymmärtääkkään. Jos esimerkiksi puhujana olisi ollut joku oikeasti vaikutusvaltainen islamisti jolla olisi miljoonaomaisuus ja paramilitaristisia joukkoja omassa kotimaassaan taisteluvalmiudessa ja hänellä olisi suomessa etäpesäkkeissä sotavalmiita miehiä ja sitten puhuisi tuollaisia niin itse suhtautuisin hyvin vakavasti silloin.


Oma pointtini on, että juuri Choudaryn tapaiset tekevät karhunpalveluksen kaikille muslimeille. Miten olisi lähestymistapa, että ääri-islamisti olisi kaikessa hiljaisuudessa vain käännytetty rajalta? Ei vihan, pelon tai sen enempää raivonkaan lietsontaa, koska kukaan ei olisi kuullut asiasta sen enempää ja puheet olisi jääneet pitämättä.
1061223 - 04.04.2013 00:37
@Holttinen sanoi:
No jos vain marginaali haluaa olla tuon kaverin kanssa tekemisissä niin silloinhan kaverin puheet ovat ihan hullun jorinoita. Mitä väliä sillä on jos joku huuhaainnanen kiihottaa jotain pikkujengiä islamilaiseen vallankumoukseen ja haluaa ajaa länsivallat alas kun ei ketään oikeesti kiinnosta täällä suomessa moinen. Täällä on asiat helvetin paljon mukavammin kuin jossain kunnon fundamentalisti-islamisti-kuraojissa tuolla maailmalla. Joo varmaan jotkut parikymmentä uunoa haluaa jonkun sharia-lain suomeenkin mutta ei ne nyt täällä rupea mitään vallankumousta tekemään. Antiterrorismi on toiminut Britanniassa mutta toisaalta Irakilla ja Afghanistanilla on jo lypsetty kaikki itsemurhapommittajat ja umpihullut mitä niillä pystyi lypsämään eikä nyt ole mitään kunnon motivaattoria länsivaltoja kohtaan etenkin kun koko pohjoinen afrikka on sekaisin ku seinäkello omista jutuistaan. Jos nyt olisi vuosi 2005 niin olisin ehkä huolissani et joku ääri-islamisti puhuu vallankaappauksista suomessa mutta ajat on muuttunut. Siinä olet oikeassa että islamistien track record on länsivaltoja kohtaan parempi kuin kristittyjen track record, mutta luonnollisesti taas voidaan mennä katsomaan afrikkaan mitä "kristityt" on tehnyt viimesen 30-vuoden aikana. Ja niiden "kristittyjen" toimet liittyy yhtä vahvasti oikeaan kristinuskoon kuin mitä ääri-islamistien toimet liittyy islaminuskoisten arkeen.


Hullun puheitahan ne on, ei sitä kukaan normaalilla järjellä varustettu kielläkään. 60-100 ihmistä menivät kuitenkin kuuntelemaan, eli kyllä sen jorinat joitain kiinnostaa. Pohjoimaisesta lintukodosta, jossa tällaisten asioiden ei pitäisi kiinnostaa ketään, tulee äkkiseltään mieleen 2 yritystä viimeisen 3 vuoden aikana. Tanskassa isku estettiin 2010 ja Ruotsissa kaveri onneksi sähläsi räjähteidensä kanssa ja vain 1 haavoittui. Muualta Euroopasta viime vuodelta Mohamed Merah. Eivät ääriaatteet koskaan ole supersuosittuja normaaleissa olosuhteissa, enkä minä pidä mitään vallankumousta realistisena, vaan olen enemmänkin huolissani ihmisten yllyttämisestä terrorismiin tällaisilla jorinoilla.
1061223 - 03.04.2013 18:08
@Polatucha sanoi: Suomessakin on ihan varteenotettava määrä ihmisiä, jotka ovat sitä mieltä, että Syyskuun 11. iskut olivat Yhdysvaltojen hallinnon inside job. Suomessa on ihmisiä joiden mielestä Breivikin linja oli oikea. Pitäisikö nämä kaikki laittaa linnaan varmuuden vuoksi etukäteen.


Ei. Kuka sellaista on ehottanut?

@Polatucha sanoi:
Olen samaa mieltä,e ttä se on äärettömän ikävää, mutta se maahantulon kieltäminen ja palopuheiden kieltäminen etukäteen on äärettömän monimutkaista etukäteen, etenkin kun pitäisi kuitenkin noudattaa länsimaista oikeuskäsitystä. Mihin se raja epämiellyttävien mielipiteiden kohdalla pitäisi vetää? Pitäisikö paikallisten uusnatsien pippaloiden puhujat taustoittaa etukäteen, jos vaikka juutalaisten kaasuttelujuttuja on tullut heitettyä? Riittäisikö maahantulon esteeksi, että olisi musisoinut mustien tappamisesta jossain skinibändissä? Mitenkäs holocaust-kieltäjät, laitetaanko niille banaania myös? Entäs kommunistit, jos tuotannosta löytyy jotain porvarien hirttämisjuttuja, niin laitetaanko kotimatkalle? Laitetaanko kotimaiset kommunistit kans vankilaan? Entäs pedofiilien tappamista uhoavat, kai siitäkin kopsahtaa vähän häkkiä?

Minun puolestani näitä kavereilta voidaan sakottaa vaikka turbaanit päästä homovastaisista vihapuheistaan sun muista, mutta etukäteen sitä ei voi tehdä, eikä summittain.


Mistä vankilaan laittamisista nyt koko ajan puhut? Jatkossa vähän tarkempaa lukemista, kiitos.

Miehellä on jo ainakin kahteen Euroopan maahan maahantulokielto, koska on tunnettu saarnaaja joka kannustaa muslimeja terrorismiin. Hänet on linkitetty terroristiorganisaatiohin ja hän on mm. ollut organisoimassa leiriä jossa epäillään tapahtuneen terroristien rekrytoimista ja kouluttamista. En välttämättä niputtaisi jotain holocaustin kieltäjiä samaan sarjaan, mutta jos johonkin natsitapahtumaan on tulossa puhumaan yhtä kovilla meriiteillä varustettu agitaattori, niin on täysin oikeutettua olla päästämättä kyseistä henkilöä maahan. Antamasi esimerkit eivät ole ihan samassa sarjassa Choudaryn kanssa, enkä ymmärrä miksi edes ehdotit niitä.
1061223 - 03.04.2013 17:36
@Holttinen sanoi:
No on se Westboro Baptist Churchkin käynyt täällä meuhkaamassa ja haluaa että homot, vasenkätiset, liian lyhyet, pälvikaljut, kierosilmät, mutantit, nenänkaivajat, ateistit, islmistit, kekkosenrakastajat jne. kuolisivat ja joutuisivat helvettiin.
Ei kyllä silloin revennyt niin monen perse kuin tästä uutisesta repesi.
Viimeisestä todellisesta terrori-iskusta länsivaltoja kohtaan on kulunut iät ajat ja käytännössä nää ääri-islamistit tappaa vaa maanmiehiään jossain konfliktialueilla. Voin lyödä 5 eurosta vetoa että ne kaksi muslimia jotka uskovat allahiin meidän työpaikalla ei halua olla missään tekemisissä tuon jätkän kanssa ja luultavasti loukkaantuisivat vilpittömästi jos edes vihjaisin että Suomen muslimiyhteisö on haluamassa nousta väkivalloin valtaan täällä.


Ei suurin osa muslimeista haluakaan enkä ymmärrä miksi niin pitäisi edes luulla, mutta Islamistien track record nyt vaan kertoo pikkasen hurjempaa tarinaa kun joku Westboro babtist church, ja heidän toimintaansa myöskin ollaan valmiita rahoittamaan ulkomailta käsin. Se että Euroopassa ei ole paukkunut useampaan vuoteen, johtuu siitä että iskut on kyetty estämään ennen niiden toteuttamista. Antiterrorismi on toiminut esim. Britanniassa todella onnistuneesti.
1061359 - 02.04.2013 23:56
No onhan ne estremeä hihhuliporukkaa, sehän on selvä. Ongelma on se että nämä extreme hihhuliporukat saa pahimmillaan toiset extreme hihhulit räjäyttämään busseja ym.
1061223 - 02.04.2013 23:50
Niin joo, turha tosta on mitään syytteitä nostaa, mutta ton kaverin ei pitäisi antaa pitää palopuheitaan eikä edes päästää maahan. Seminaariin, tai mikä vittu nyt onkaan, osallistuneet ovat kyllä tietäneet kuka kilipää siellä puhuu ja mistä puhuu. Kaveri kutsuu tuomittuja terroristeja "panttivangeiksi" ym. ja pitää terroristiksi kutsumista ylpeyden aiheena ja on ylistänyt syyskuun 11. iskun tekijöitä. Haluaa Islamin ja kivikautisen sharian määräävän maailmassa, homot pitäisi kivittää kuoliaaksi jne. Ikävää että Suomestakin löytyy porukkaa jotka huutaa "Allahu Akbar":a ton äijän jorinoille.
1061223 - 02.04.2013 23:27
Ja taas mennään...
1060687 - 02.04.2013 23:14
@frank-zappa sanoi:
en pidä paitaa hauskana, mutta enpä kyllä ajatellut mennä valittamaankaan kelleen, kuka moista yllään tahtoo pitää. en kyllä pidä sellaisia kiitos/suomileijonapaitojakaan juuri minään. itseasiassa ihmettelen koko paidoilla julistamisen tarvetta.


Niillä kiitos 1939-1945 paidoilla kerättiin rahaa veteraaneille. Pitäköön ken haluaa, itse en näe niissä mitään pahaa.
1061013 - 02.04.2013 23:02
@Honkanen sanoi:
Mitä, videon mukaan pääs vielä karkuun. :D


Niin olikin. Kuuntelin musiikkia niin en kuullut mitä ne molotti. Katoin vaan että se jäi makaamaan ja porukka nappas kiinni äijästä.
1061009 - 02.04.2013 10:45
Kaveri 29v... hieno homma.
1061013 - 02.04.2013 10:43
Haha tyrmäs viel ittensä niin jäi kiinni.
1060867 - 02.04.2013 00:05
@MoFo sanoi:
Tuli täysin salamana just tämä kuva mieleen :D


Taitaa olla joku universaali aurinkokuninkaiden tuuletus :D
1060867 - 01.04.2013 22:29

1060687 - 01.04.2013 22:00
@lask90 sanoi:
Mitä vittua? 1939-45 never forget?

1. 99% väestöstä ei ole elänyt silloin, paidanpitäjistä ei yksikään
2. yhä vähemmän ihmisiä, jotka edes taisteli silloin, muistaa ees ajoista mitään (tuskin ees haluaa muistaa)
3. Paita tuodaan ulkomailta
4. Paidassa on ulkomaan kielellä tekstiä

Ilman tuota mokaakin, tämä koko paita olisi aika inva. Ymmärrän kyllä veteraanien kunnioittamisen tms. mutta nykyään siitäkin on mennyt jo maku monet vuodet ja ainoat isänmaallisetkaan hädin tuskin tietää milloin suomi itsenäistyi tai edes että miten toinen maailmansota päättyi suomen osalta...


Ei siinä oikeasti mitään vahinkoa ole tapahtunut vaan se on läppä. Leijonaakin on muutettu. Valoja päälle nyt :D

Lukuja

4 2 242 1
seuraajaa seurattavaa vierailua
12.3. alkaen
vierailua
tänään
Mediat
Kuvat
Videot
Flash
Pelit
Tekstit
Kanavat / aiheet
Facebook
Paint-taide
Kissakuvia
Taustakuvat
Naurunappula Inside
Lörs lärä ja kumppanit
Turrit tänne :3
Aligersantti Spurdo
Omatekemät meemit
Ponikanava
Anime ja manga

Lisää kanavia...